فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: فرهیختگان

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: صفحه ی 111-112-113 کتاب کار ریاضی در کلاس حل شد .
تکلیف: روز شنبه بازی ضرب و تقسیم سرعتی داریم ، گروهی که سریع و درست پاسخ بدهد با آموزگار نیز بازی را ادامه خواهد داد .دختر پرتلاشم همه ی تکالیف شما که در طی همین هفته انجام داده اید با شروع کلاس های حضوری دوباره ملاحظه می شود . دانش آموزانی که سوالاتی در هر کتاب درسی یا کتاب کار را کامل حل نکرده اند کامل کنند . مثال : روز شنبه کتاب ریاضی ، هدیه ، مطالعات ملاحظه می شود . روز بعد با توجه به برنامه ی روزانه کتاب هایی که همراه دارید ملاحظه خواهد شد .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: پرسش علوم از درس 5-6-7 انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه ی 49- 50 - 51 در کلاس توسط دانش آموزان حل شد . همچنین پرسش جعبه ی کلمات از دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: تکلیف خلاق : والدین عزیز از متن درس دهم ( یار مهربان ) یک بار بدون نقطه و علامت بنویسید و آن را در اختیار بچه ها قرار دهید تا آن ها هر جا که لازم است ( نقطه ی کلمات ) و ( علامت جملات ) را بگذارند . هدف : تقویت حافظه و بالا بردن قدرت تمرکز

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ساکی، مینا
تکلیف: روز شنبه پرسش مطالعات از درس 10 (نیازهای خانواده چگونه تامین می شود ) تا درس 15 ( خانه ها باهم تفاوت دارند ) را خواهیم داشت . پرسش ها گروهی انجام خواهد شد ، حتما تمرین و تکرار داشته باشید .

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی دخترک در روز برفی تکنیک پاستل روغنی و ماژیک انجام شد در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی دخترک در روز برفی تکنیک پاستل روغنی و ماژیک انجام شد در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد:پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
فعالیت: مسابقه طراحی کارت پستال با موضوع میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین و روز پدر: دختران گل علوی کارت پستال های دیجیتال یا دستی را در ابعاد15*10سانتی متر وبه صورت عمودی یا افقی حداکثر تا تاریخ دوم بهمن 1401 به پیام رسان ایتا 09022632449 و معلون پرورشی تحویل دهند.

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: فصل پنجم ریاضی ( محیط و مساحت ) مبحث زیر مساله تدریس شد .
تکلیف: ریاضی هوش صفحات 38 - 40- 41 حل شود و در پرتال ارسال شود .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 97-98-99 در کلاس توسط دانش آموزان حل شد .
تکلیف: مهم : (عزیزم پاسخ سوالات کتاب درسی مربوط به درس 7 علوم در قسمت املا بارگذاری شده حتما به دقت ببینید و به کتاب درسی علوم منتقل کنید.) فردا پرسش علوم از درس 5- 6 -7 علوم را داریم همه با دقت سوالات کتاب کار را مطالعه و تمرین کنید .

املا سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: املای درس 5- 6- 10 ( متن درس + جعبه ی کلمات ) درکلاس انجام شد .
تکلیف: همه ی دانش آموزان عکس املای خود را به صورت واضح در در پرتال ارسال نمایند . دانش آموزانی که امروز جعبه ی کلمات درس 5- 6 - 10 از آن ها پرسیده نشد/ فردا برای پرسش آمادگی داشته باشید .

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 11 ( مشاغل خدمماتی و تولیدی ) تدریس شد . کارتون هر کس کاری داره - نانوا و معلم نمایش داده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: فعالیت کلاسی و منزل درس 11 - توجه توجه*** دانش آموزان خوبم روز یکشنبه 1401/11/2 آخرین مهلت بررسی کتاب سواد مالی و دادن کارت امتیاز می باشد .
فعالیت: "ما دختران علوی در این روز های سرد در کنار شما هستیم." دختران گلم با شرکت در این پویش، دوستانمان را همراهی کنیم تا این روزهای سرد را با گرمی مهربانیمان سپری کنند. برای شرکت در این پویش لطفا پیشنهادات خود را به جهت صرفه جویی در مصرف گاز ، در قالب عکس برای مدرسه (از طریق پیام رسان ایتا : 09022632449) ارسال کنید. توجه داشته باشید هنگام گرفتن عکس، دوربین به صورت افقی باشد و همچنین پوشش دانش آموزی خود را رعایت نمایید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: پاسخ مرور فصل چهارم ریاضی در کلاس تمرین و تکرار شد .
تکلیف: دخترم ده عبارت تقسیم بنویس و حاصل آن ها را به صورت ذهنی به دست آور. در پرتال ارسال شود .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: نگارش صفحات 62 تا 64 ( درس یار مهربان ) درکلاس توسط دانش آموزان حل شد .
تکلیف: شعر نقاش دنیا فردا پرسیده خواهد شد .

املا سوم

مدرس: ساکی، مینا
تکلیف: عزیزم فردا املای درس 5- 6 و 10 ( بلدرچین و برزگر - فداکاران - یار مهربان ) را خواهیم داشت . ( املای کلمه - کلمات هم خانواده - کلمات هم معنی- کلمات مخالف 3 درس ) حتما متن 3 درس را با دقت بخوانید و تمرین داشته باشید

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: درس 12 ( سخن آسمانی ) تدریس شد .
تکلیف: درس 12 با دقت مطالعه شود و پاسخ سوالات را به کتاب انتقال دهید . فردا خلاصه ی داستان نیز پرسیده خواهد شد .

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: صفحه ی 75 کتاب درسی ( تمرین تقسیم ) + کتاب کار ریاضی صفحه ی 105- 106 درکلاس تمرین و تکرار شد .
تکلیف: دانش آموزانی که تمرین را کامل حل نکرده اند حتما به کتاب منتقل کنید و تمرین داشته باشید . همچنین مرور فصل ریاضی ( فصل 4 ) در کتاب حل شود و در پرتال ارسال شود .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: پرسش علوم از درس 6 و 7 انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 80 - 81-82-83-84 در کلاس توسط دانش آموزان حل شد .
تکلیف: دانش آموزانی که صفحات 80 تا 84 کتاب کار فارسی را در کلاس کامل نکرده اند کامل کنید . شعر نقاش دنیا نیز حفظ شود .
فعالیت: با سلام و احترام لطفا در روزهای آنلاین، تکالیف به صورت روزانه تا ساعت 22 در پرتال بارگذاری و ثبت شود. با تشکر دپارتمان آموزشی

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: مبحث تقسیم در فصل 4 صفحه ی 73 - 74 تدریس وتمرین شد .
تکلیف: تکلیف خلاق : دخترم با رسم نقاشی در برگه ی A4 نشان بده اگر ریل های قطار به صورت خط های موازی نبودند چه اتفاقی می افتاد ؟؟ تکلیف : 5 عبارت تقسیم بنویس وپاسخ تقسیم ها را با محور به دست بیاور . در پرتال ارسال شود .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
تکلیف: فردا پرسش علوم از درس 6 و 7 داریم . سوالات کتاب کار علوم درس 6 و 7 به دقت مطالعه شود .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: قسمت بیاموز و بگو درس دهم ( مفعول ) + شعر نقاش دنیا تدریس شد .
تکلیف: نگارش صفحه ی 63-64 حل شود و امروز در پرتال ارسال شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: درس 15 مطالعات ( خانه ها با هم تفاوت دارند ) تدریس شد . کاربرگ شماره ی 13- 14 در کلاس با دانش آموزان حل شد .
تکلیف: کاربرگ 13- 14 را درکتاب حل کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: