فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: برای شناخت اعداد ابتدا عددها بر روی تخته به صورت نامرتب نوشته شد.سپس دانش آموزان به صورت مسابقه ای عددی که گفته می شد را پیدا می کردند.بعد از آن فعالیتی به صورت بازی که در آن خارپشتی که اعداد بر روی آن به صورت دایره ای مشخص بود انجام شد.عددی که برمی داشتند بر روی خارپشت باید پیدا می کردند.

پرتال هوش

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: فعالیتی برای تقویت دقت و هوش و هماهنگی چشم و دست و آموزش جهت ها انجام‌شد. ابتدای الگوی رنگ ها با جهت های مشخص بر روی تخته چسبانده شد.سپس بر روی برگه های الگو که به صورت گروهی داده شد الگو را با رنگ های داده شده مطابقت دادند.بازی در قالب جهت های بالا ،‌پایین، چپ و راست اجرا شد.

ریاضی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: فعالیتی برای آشنایی با اشکال هندسی در قالب دست ورزی ، قیچی کردن و افزایش خلاقیت انجام شد. ابتدا بچه ها با رباتی که از اشکال هندسی ساخته شده بود بازی کردند.سپس حیواناتی به صورت گروهی متشکل از شکل های هندسی درست کردند و بر روی مقوایی که نقاشی جنگل بود درست کردند.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی 2) بهبود کارتیمی ، دقت و چابکی ، تقویت حس دیداری ، هماهنگی چشم و دست با بازی سبد و توپهای رنگی 3) دوی سرعت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: