1404/09/05
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کلاس آنلاین برگزار شد.
کتاب کار صفحات 67،68 انجام شد.
کاربرگ انجام شد.
تکلیف:
قسمت الگوی شطرنجی صفحه 68 در منزل انجام شود.
ارمغان شماره 10 انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار صفحه 82 انجام شد.
کاربرگ انجام شد.
تکلیف:
املا به صورتی که گفته می شود به دختران گلم بگویید
کتاب کلمه های کوچک تا درس ای فقط و فقط روانخوانی انجام شود.
3 خط دیکته شب از تمامی نشانه ها گفته شود
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، درس جدیدی با موضوع کنترل خشم و نشانههای آن مورد آموزش و گفتگو قرار گرفت. در این راستا، از دانشآموزان درباره علائم و نشانههای عصبانیت در خودشان پرسش شد. همچنین راهکارها و روشهای مؤثر برای کنترل خشم به آنان توضیح داده شد تا بتوانند در موقعیتهای مختلف، رفتارهای خود را بهتر مدیریت کنند.
تکلیف:
و در پایان، از دانشآموزان خواسته شد هنگام خشم و عصبانیت، ابتدا از محیط تنشآلود فاصله بگیرند و سپس یک لیوان آب خنک بنوشند تا بتوانند آرامش خود را بازیابند و بهتر بر احساساتشان کنترل داشته باشند.
1404/09/04
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کلاس آنلاین برگزار شد. کتاب کار صفحات 64.65.66 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار فارسی صفحه 81 انجام شد.
می کاری با کلیپ آموزشی تدریس شد.
تکلیف:
دختران گلم کاردستی فعلا درست نشود تا زمانی که حروف بیشتری یاد بگیریم.
کلمات زیر در دفتر قرمز سرمشق داده شود:
می بارَد - می بینَد - می دانَد
کاربرگ داده شده انجام شود.
املا اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
تکلیف:
به دختران از نشانه های ( آ. تا. ن) دیکته بهصورت کلمه و جمله گفته شود.
تمامی تکالیف در پرتال تا ساعت 7 فرستاده شود.
قرآن اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کلیپ آموزشی پخش شد.
پیام قرآنی الحمدالله پرسیده شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
ابزارهای copy، cut، undo و redo در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
زدن ستاره ها با محاسبه کمترین تعداد حرکات و اموزش نحوه ی نامگذاری خانه ها
تکلیف:
لطفا در منزل بازی شطرنج انجام شودومطالب گفته شده در کلاس تمرین شود و دفتر تمرین تا جایی که حل شده تکمیل گردد ممنون
1404/09/02
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب ریاضی اصلی صفحه 60 انجام شد.
علوم اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
در مورد بخش گیاهان، با سالادهایی که دختران گلم آورده بودند قسمت های مختلف گیاهان توضیح داده شد.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
بازی برای روان خوانی جمله انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 56 انجام شد.
تکلیف:
کلمات ایست،اَسیر،سیم،ایرانی،سینی،تیم،بیمار،بیست،در جدول بخش و صداکشی قرار گیرد.
املا اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
به دختران گلم املا گفته شد.
1404/09/01
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
تم 9 آموزش داده شد.
تکلیف:
اعداد 0 تا 5 از هر کدام یک خط در دفتر قرمز نوشته شود.
علوم اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
برای تدریس فصل گیاهان یک کاسه کوچک سالاد ( مواد به دلخواه) تهیه و فردا آورده شود.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
نشانه( ی ) با داستان گویی تدریس شد.
جدول دوستی گفته شد.
سرود ملی در کلاس خوانده شد.
شعر زیبا زیبایی ای ایران خوانده شد.
بازی برای کلمه سازی انجام شد.
کتاب کار فارسی صفحات 79 ،80 انجام شد.
تکلیف:
کلمات بیدار، تیر، ایران،ایمان،سیب،بارید،آبی،بینی در جدول بخش و صداکشی قرار گرفته شود.
هنر اول
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
گوسفندهای رنگی در کلاس ما جان گرفتند!
امروز کلاسمون پر از رنگ، خلاقیت و شادی بود؛
دانشآموزان عزیز با مداد شمعی، گوسفندهایی رنگارنگ کشیدند، هر کدام با طرحی خاص و دلنشین.
سپس با خمیر کلی، سر و گوشهای گوسفندها رو ساختند و به نقاشیهاشون جان بخشیدند.
این فعالیت ترکیبی، با هدف:
- تقویت و هماهنگی چشم و دست
- آشنایی باساختار حیوانات اهلی
- پرورش تخیل و احساس مسئولیت نسبت به موجودات زنده
هر گوسفند، یک داستان کوچک بود از ذهنهای خلاق و قلبهای مهربان بچهها.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس هشتم دستگاه کارت خوان و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس هشتم انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
فعالیت
درود بر والدین محترم. امروز با دانش آموزان سفری به دنیای زیر دریا و هشت پا داشتیم. نوع فعالیت: دستورزی، هماهنگی عصب-عضله، حرکتی-ریتمیک، خلاقیت هنری. شرح فعالیت: در این فعالیت، بچه ها با یک آهنگ شاد درباره هشتپا و با یک ریتم ساده چهارتایی پا - پا - دست - دست همراه شدند. این کار با هدف تقویت هماهنگی دو نیمکره مغز و تنظیم حرکات هماهنگ انجام شد. بعد از آن، فعالیتهای دستورزی و انگشتورزی انجام شد تا عضلات کوچک دست قویتر شود و بچهها برای نوشتن و طراحی آمادهتر باشند. در پایان، هر دانش آموز با کمک معلم با استفاده از انگشتان خود، نقاشی مرتبط با موضوع ( هشتپا)کشید. این کار باعث افزایش خلاقیت و تجربه حسی مستقیم در هنر شد. اهداف آموزشی و رشدی فعالیت: تقویت هماهنگی عصب-عضله. افزایش توجه و تمرکز از طریق دنبالکردن ریتم.تقویت مهارتهای حرکتی ظریف با انگشتورزی.افزایش خلاقیت و بیان هنری از طریق نقاشی با انگشت.تحریک حس لامسه و تجربهی حسی. ایجاد احساس شادابی، مشارکت گروهی.
1404/08/28
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار فارسی صفحات 75،76،77 انجام شد.
برلی تثبیت یادگیری ترکیب ها بازی انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی صفحه 78 انجام شود.
کتاب کلمه های کوچک درس (ن) نوشته شود
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحات 53،54 انجام شد.
تکلیف:
ارمغان 9 انجام شود.
کلمات داستان،بوستان،دَندان،آب نَبات،نادان،آناناس، در جدول بخش و صداکشی گذاشته شود.
املا اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
به دختران گلم املا شد.
تکلیف:
دختران گلم در دفتر قرمز به مادران خود 3 خط دیکته بگویند و با کمک مادران تصحیح شود.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، فعالیتهای کتاب انجام شد و بخشهای آموزشدادهشده بهطور کامل تکمیل گردید.
تکلیف:
از دانشآموزان درخواست شد تا موارد آموختهشده را رعایت کرده و در رفتارهای خود بهکار گیرند.