1404/08/27
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
شمارش اعداد 1تا 5 در دفتر قرمز با بازی انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
نشانه ن بابا نمایش نانوا آموزش داده شد.
جدول دوستی گفته شد.
تکلیف:
کلمات ( نان،اَنار،آسمان،آبادان،تَنور،مامان،دَندان،باران،) در جدول بخش و صداکشی گذاشته شود.
کتاب کلمه های کوچک همراه دختران گلم باشد.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
نگارش صفحه 52 انجام انجام شد.
کلمات نشانه جدید بخش و صداکشی شد.
تکلیف:
3 خط دیکته از نشانه (آ تا. او) گفته شود.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
انتخاب قسمتی از تصویر و چرخش در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
انجام بازی شطرنج
تکلیف:
دفتر تمرین تا جایی که حل شده تکمیل شود ممنون لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود
1404/08/26
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 51 انجام شد.
تکلیف:
کتاب کلمه های کوچک تا نشانه ( ت) در خانه روان خوانی انجام شود.فردا پرسیده میشود.
قرآن اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
پیام قرآنی الحمدالله آموزش داده شد.
سوره کوثر تلاوت شد.
تکلیف:
دختران گلم سوره کوثر را حفظ کنند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، داستانی آموزنده درباره بهداشت دهان و دندان برای دانشآموزان بیان شد. در خلال این داستان، به کودکان آموزش داده شد که روزی دو بار یکبار پیش از خواب شب و یکبار پس از بیدار شدن در صبح مسواک بزنند. همچنین درباره پیامدهای مثبت مسواکزدن و اهمیت آن در حفظ سلامت دندانها توضیحات لازم ارائه گردید.
تکلیف:
به بچه ها تاکید شد حتما در زمان های اعلام شده مسواک بزنند و بهداشت را رعایت کنند.
1404/08/25
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب ریاضی تم 8 تمام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی از صفحه 58 تا 61 انجام شود.
علوم اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
مابقی دختران گلم ارائه علوم خود را در مورد فصل جانوران انجام دادند.بسیار مسلط و با اعتماد به نفس انجام دادند
با تشکر از اولیای همیشه همراه.
کتاب کار علوم فصل جانوران انجام شد.
تکلیف:
یه نقاشی از حیوانی که ارائه دادند کشیده شود.
تا روز یکشنبه زمان برای انجام این کار هست.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 50 انجام شد.
تکلیف:
ابتدا کلمات برادر، روستا، دَرس، تَرس، آرام، آرد، سَرما،اَبرو با کارت بازی درست شود سپس در جدول بخش و صدا کشی در دفتر قرمز کشیده شود.
1404/08/24
ریاضی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
تم 8 آموزش داده شد.صفحات 51،52،53 انجام شد.
کتاب کار ریاضی صفحه 57 انجام شد.
علوم اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
دختران گلم 11 نفری که اعلام شده است برای کنفرانس فردا جهت فصل جانوران آماده باشند.
فارسی اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
نشانه ر با کلیپ آموزشی تدریس شد.
جدول دوستی گفته شد.
کاردستی برای کلمه مادر درست شد.
کتاب کار فارسی صفحات 71،72 انجام شد.
تکلیف:
سرمشق های داده شده در دفتر قرمز نوشته شود.جدول دوستی کشیده شود.
3 خط دیکته تا نشانه ( ت) نوشته شود.
دو کلمه انتخاب و با آن جمله سازی انجام شود.
برای گفتن دیکته از برگه های روان خوانی که فرستاده شده میتوان استفاده کرد.
نگارش اول
مدرس:
داودی وثوق، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 49 انجام شد.
هنر اول
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
در کلاس هنر، دانشآموزان با استفاده از کاغذ رنگی یا فوم، چکمههایی زیبا ساختند و با برگهای پاییزی، حالوهوای فصل را به آثارشان بخشیدند. این فعالیت ضمن تقویت مهارتهای دستورزی، به کودکان کمک کرد تا زیباییهای پاییز را از دریچه هنر تجربه کنند.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس هفتم خدمات بانک و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس هفتم انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانشآموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضربآهنگ پنجضربی» شرکت کردند.
در این بازی، بچهها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضربها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچهها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند
فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود.
اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارتهای حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبهنفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.