فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نرگس 2

ریاضی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: آشنایی با اشکال هندسی همراه با کاردستی ربات با هدف تقویت مهارت‌های دست ورزی، ایجاد خلاقیت با درست کردن تصاویر ماهی همراه با برش به صورت گروهی و خواندن شعر اشکال مختلف انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: **** زنگ خلاقیت و تفریح **** طرح درس « بشمار و بدوز » باهدف تقویت عضله های ریز دست دختران گلم امروز انجام شد. _ کار با سوزن ، گره زدن ، بافت ساده ، ادامه دادن با الگو ، شمارش خانه ها ، تشخیص صحیح تقارن انجام شد.

علوم اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: مبحث :(سایه ها) دانش آموزان با چگونگی تشکیل سایه آشنا شدند خورشید به عنوان بزرگترین منبع نور وانرژی معرفی شد و با استفاده از چراغ قوه تشکیل سایه در جهت نور را آزمایش و مشاهده کردند سپس با دست شکل های متنوع در نور چراغ قوه ساخته و سایه آن را مشاهده کردند.

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: فعالیتی در قالب بخش کردن کلمات انجام شد . دانش آموزان به صورت گروهی مقابل کارتهای رنگی ایستادند سپس تاس رنگی را پرتاب کردند و با توجه به تصویری که در دست داشتند کلمه را بخش کردند و به تعداد بخش از روی کارتهای رنگی پرش می کردند.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی 2) بهبود کارتیمی ، دقت و چابکی ، تقویت حس دیداری ، هماهنگی چشم و دست با بازی سبد و توپهای رنگی 3) دوی سرعت

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: دست ورزی کار با حبوبات جهت بالا بردن کار با سرانگشتان، تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست انجام شد . بر روی برگه ای سفید خطوط مختلف کشیده شد و دانش آموزان با تصویر هواپیما در قالب بازی خلبان از روی خطوط پرواز کردند. و خطوط شکسته و منحنی با ماژیک پر شد .

هنر اول

مدرس: هورین شاد، پریزاد
فعالیت: با سلام در تاریخ 31 تیرماه نقاشی دانش آموزان با محوریت موضوعی خواب های کودکان با تقویت قوه ی خلاقیت به انجام رسید .. توانا باشید

پرتال هوش

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: آموزش جهت ها با کارت الگو به صورت بازی گروهی جهت هماهنگی چشم و دست و تقویت مهارت‌های حرکتی انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: اردوی تفریحی و جذاب شهربازی ژوپیتر با حضور دانش آموزان برگزار شد . شادی و هیجان بچه ها در کنار یکدیگر بسیار دیدنی بود . در بازی‌های گروهی رابطه ی دوستانه بین دانش آموزان برقرار بود .

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: کار با قیچی برش منحنی ها و خطوط شکسته جهت هماهنگی چشم و دست ،رشد مهارت های یادگیری ، درگیری کامل حواس انجام شد.

هنر اول

مدرس: هورین شاد، پریزاد
فعالیت: امروز در کلاس هنر پایه اول ، در تاریخ 24 تیر 1403 ، نقاشی دانش آموزان با عناصر منظره( خورشید، ابر ، درخت، گل، پروانه و..) به همراه خلاقیت کودکانه دانش آموزان انجام شد . ( توانا باشید)

پرتال هوش

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با کارت الگو و چوب بستنی الگوهایی که توسط آموزگار نمایش داده شد دانش آموزان بعد از سپردن به ذهن روی بدن ماهی با چوب بستنی انجام شد . این فعالیت جهت تقویت حافظه ی دیداری و بهبود اعتماد به نفس دانش آموزان بوده است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: