فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نرگس 2

ریاضی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
تکلیف: با سلام و احترام اشکال هندسی صفحه ی 35 کتاب ریاضی در برگه های رنگی که دخترهای گلم به منزل آوردند با خط کش کشیده شود و لبه ها را با مداد رنگی رنگ وبعداز برش روی برگه ی a4 سفید بچسبانند . ارمغان هفته 5 حل شود‌.

علوم اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: علوم کتاب کار فصل دوم کامل شد.

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام نشانه د در قالب بازی و اجرای مسابقه تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دیکته ی شب هر شب گفته شود . دقت کنید هر 3 شب آخر هفته دیکته گفته شود و یک دیکته هم دخترهای گلم به بزرگترها بگویند‌. دفترچه ی روانخوانی تا نشانه ی د شنبه پرسش می شود‌.

نگارش اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: نگارش صفحه 36 حل شد.
تکلیف: تکلیف اختیاری (کلماتی که سرمشق داده شده در جدول بخش و صداکشی قرار دهید.)

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس پنجم و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس پنجم انجام شود. کاردستی قلک درست شود. از درس اول تا پنجم فعالیت کلاسی و منزل کامل شود.

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام نشانه د با قصه گویی و انیمیشن و .. و تهیه هدایا جهت ایجاد انگیزه تدریس شد. از خانم امیر بهرامی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه د و شادکردن دل دخترهای گلم بی نهایت سپاسگزارم.

نگارش اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: نگارش صفحه ی 34 و 35 حل شد.
تکلیف: سرمشق داده شده نوشته شود. نشانه د را در جدول دوستی قرار دهید. ترکیب دا ، دَ، باد، داد فقط صدا کشی شود . 4 خط از کتاب داستان یا مجله یا ... برش داده شود و دور نشانه ی د خط کشیده شود. دخترای گلم حتما موقع نوشتن بخوانند و بنویسند.

ورزش اول

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: ورزش امروز در راستای بازی های هدفمند صورت گرفت.گرم کردن و سرد کردن ابتدا و انتهای کلاس.

بازی استراتژیک

مدرس: جانکی، نسترن
فعالیت: باسلام و درود فعالیت جلسه چهارم کلاس ریتموگیم: 1. وارم آپ 2.بازی ریتمیک حرکتی 3.بازی گروهی قطار ریتمیک

ریاضی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام ریاضی تم 5 تا صفحه 34 تدریس و حل شد‌. کتاب کار ریاضی صفحه 35 و 36 و 37 حل شد. ارمغان هفته 1 و 2 حل و مرور شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه ی 38 و 39 و 30 حل شود.

علوم اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: علوم فصل 3 انیمیشن فندوق پخش شد .

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام فارسی نشانه ها با بازی مرور شد.
تکلیف: دیکته شب گفته شود.

املا اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: اولین املای کلاسی گفته شد. املای تمام دانش آموزان عالی بود . احسنت به دخترای گلم وسپاس فراوان از همکاری شما اولیای عزیز و گرامی.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: ایجاد پوشه، مفهوم ذخیره سازی، حذف پوشه و تغییر نام آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام ریاضی تم 5 تا صفحه 32 تدریس و حل شد‌. کتاب کار ریاضی تا صفحه ی 34 کامل شد.

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: باسلام و احترام فارسی نشانه اَ تکرار و تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 48 و 49 و 50 حل شود. چگونگی حل سوالات توضیح داده شد.

نگارش اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: نگارش صفحه ی 32 و 33حل شد.
تکلیف: سرمشق داده شده کامل شود . دخترهای گلم موقع نوشتن بخوانند و بنویسند. دیکته ی شب گفته شود. دیکته ی شب در دفتر قرمز نوشته شود. فردا دخترهای گلم املای کلاسی دارند. لطفا به بچه ها استرس وارد نکنید.

شطرنج

مدرس: علیزاده عطار، فتانه
فعالیت: اموزش مهره فیل داده شد.

فارسی اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: با سلام و احترام نشانه اَ با قصه گویی و انیمیشن و .. و تهیه هدایا جهت ایجاد انگیزه تدریس شد. از خانم اعتصامی فر عزیز بابت تهیه هدایای نشانه اَ و شادکردن دل دخترهای گلم بی نهایت سپاسگزارم.
تکلیف: دیکته ی شب گفته شود .

نگارش اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: نگارش صفحه ی 31 حل شد.
تکلیف: سرمشق امروز وارد دفتر شود . 2 نقاشی از اَ اول و 2 نقاشی از َ غیر اول کشیده شود . جدول بخش و صداکشی زیر وارد دفتر شود .

قرآن اول

مدرس: حسینی، سیده زینب
فعالیت: جشن قران با حضور دانش آموزان برگزار شد.

هنر اول

مدرس: صالحی صفت، مهدیه
فعالیت: چهره های (خندان - ناراحت - عصبانی -بدجنس- متعجب و ترسو)را همانطور که در کلاس یاد گرفته اید با هر وسیله ای که در اختیار دارید ،بکشید)

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: مهارت زندگی آموزش نظم و ترتیب و جاگذاری وسایل در جایگاه خود، یادگیری شعر نظم و ترتیب انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: کلمات عذرخواهی و مفاهیم آن با قصه گویی آموزش داده شد و ضرورت استفاده از این کلمه بررسی گردید مراحل عذرخواهی و نحوه صحیح انجام آن با شعر «ببخشید» یاد داده شد «کی بود، چی بود، کجا بود، چه اشتباهی کردم؟! (دوستم) چه حسی داره؟ الان باید چه کار کنم, چه کلمه ای رو پیدا کنم؟ بعدا باید چه کار کنم، این کار رو تکرار نکنم. (در صورت عدم پذیرش عذرخواهی: چطور باید جبران کنم؟ ناراحتی تون رو کم بکنم؟)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: