فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نرگس 2

فارسی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: نشانه اُ تدریس شد . درس اُردک از کتاب فارسی تدریس شد.

نگارش اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: دو صفحه از کتاب نگارش انجام شد.
فعالیت: سلام و عرض ادب،برنامه مطالعاتی ای برای دانش آموزان تنظیم شده است.در پوشه املا بارگذاری شده است.لطفا دانش آموزان طبق برنامه مطالعاتی مطالعه داشته باشند.باتشکر

ریاضی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: صفحه 86 و 87 قسمت بالا از کتاب ریاضی در کلاس انجام شد. (علامت جمع ) تدریس شد.

علوم اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات

فارسی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: ای پنهان تدریس شد. کتاب کار فارسی صفحه 98 در کلاس حل شد. روانخوانی ی کار شد.
تکلیف: روانخوانی ی فردا پرسیده می‌شود.5 بار تکرار شود. صفحه 33 از کتاب کلمه های کوچولو انجام شود.

املا اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
تکلیف: دیکته هر شب فراموش نشود.

ورزش اول

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی،جنبشی ,درجا،بازی های هدفمند گروهی انجام شد.سرد کردن پایان کلاس.

دست ورزی

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: با چوب خط و لیوان بازی جهت تثبیت یادگیری جمع انجام شد.

فارسی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: نشانه یِ دوستی(میانجی ) تدریس شد.
تکلیف: سرمشق زیر داخل دفتر قرمز نوشته شود. دریایِ آبی_ نرده یِ زَرد_ بویِ یاس _ نامه یِ دوست_

نگارش اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 67 و 68 در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 12 انجام شود.

املا اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: دیکته از نشانه ِ گفته شد .
تکلیف: لطفا هر شب دیکته نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: آموزش کاردستی به مناسبت شب یلدا

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز درس جدیدی با موضوع «دسته‌بندی احساسات و شناخت دوست» تدریس شد و در ادامه، با دانش‌آموزان درباره‌ی احساسات در روابط دوستانه گفت‌وگو صورت گرفت و ویژگی‌های یک دوست خوب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد در فرایند دوست‌یابی و شناخت دوستان، به احساسات یکدیگر توجه و دقت لازم را داشته باشند.

دست ورزی

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: 2 داستان از صوت گنجینه در کلاس شنیده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: کتاب هوش صفحه 26 و 27 سئوال 1 و 3 و 4 از صفحه 28 و 29 سئوال 1 و 3 در کلاس حل شد.

فارسی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: نشانه ی تدریس شد. درس دریا از کتاب فارسی تدریس شد. کتاب کار فارسی صفحه 95 -96 _97 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگ زیر داخل دفتر نوشته شود .

دست ورزی

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: بازی تشخیصی نشانه ش و س انجام شد.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: پیش نمایش نقاشی، چاپ و نمایش آن در پس زمینه در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: رفع اشکال و حل دفتر تمرین
تکلیف: لطفا در خانه بازی شطرنج تمرین شود در مورد اینکه بچه هادفتر تمرین را تا چه صفحه ای حل کنن چون سطح شطرنج بچه ها یکسان نیست هر دانش آموز تا صفحه ای که آموزش دیده حل میکنه و به همین دلیل نمیتوانم یک صفحه ی یکسان را مشخص کنم ولی لطفا نکات آموزش داده شده حتما در منزل تکرار و یاد آوری شود دانش آموز مطلب را در کلاس کاملا یاد گرفته ولی هفته ی بعد که درس رو می پرسم چیزی یادشون نیست و متاسفانه این موضوع جلوی پیشرفت بچه ها رو میگیرد و اجازه ی جلو رفتن بهشون نمی دهد با هم همکاری کنیم تا اتفاقهای خوب برای بچه هامون بیافته با تشکر از لطف و توجه شما والدین بزرگوار و دلسوز

ریاضی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: کتاب ریاضی تا پایان تم 12 تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی 88 و 89 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه 93 و 94 در کلاس انجام شد. روانخوانی پرسیده شد.

نگارش اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
فعالیت: صفحه 66 از کتاب نگارش انجام شد.

املا اول

مدرس: نیکو بیان، مریم سادات
تکلیف: دیکته تا نشانه ش 5 خط نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس دهم همراه بانک و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس دهم و جمع بندی انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی آدم‌برفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدم‌برفی با استفاده از اشکال دایره‌ای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافه‌شده مربوط به فکر معلم است و هر شخص می‌تواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادی‌پرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگی‌ها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بی‌کلام با ریتم 4 تایی (بخش‌های آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمت‌های تند موسیقی با سرعت آدم‌برفی را رنگ‌آمیزی کنند و در قسمت‌های آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادی‌پرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگ‌آمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان می‌رسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبه‌نفس. افزایش سرعت عمل و تصمیم‌گیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارت‌های تقویت‌شده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، به آموزش نکات مهمانی رفتن و رعایت آداب مربوط به آن پرداخته شد. در این راستا، نکات جدیدی به دانش‌آموزان آموزش داده شد و درباره پیامدها و عواقب اشتباهات ناشی از رعایت نکردن این نکات نیز گفتگو صورت گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد نکات آموزش‌داده‌شده را برای اعضای خانواده خود توضیح دهند تا خانواده‌ها نیز به‌طور کامل با این مطالب آشنا شده و آن‌ها را به‌خوبی درک کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: