فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز صفحات 30 ، 31 ، 32 از ALV phonics 1 مربوط به letter C تدریس شد .داستان letter C تعریف شد . اسم و صدای letter C تدریس شد . Song letter C همخوانی و تدریس شد . کلمات مربوط به letter C تدریس شد . ویدئو مربوط در کانال آپلود شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز صفحه ی 11 از کتاب mathematics تدریس شد . Target language: Circle , square, rectangle, triangle.

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز Letter S,A,T,I,P,N از طریق بازی تمرین و دوره شد . از letter های تدریس شده دیکته گفته شد .
تکلیف: عزیزانی که letter N از ALV Notebook را انجام ندادند حتما برای جلسه آینده بنویسند .

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز song letter N همخوانی و دوره شد. اسم و صدا ، letter N دوره شد . Blending letter N و تکرار و تمرین شد .
تکلیف: عزیزان صفحه ی 11 از ALV Notebook مربوط به letter N با توجه به کاربرگ آپلود شده انجام دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: از کتاب sciene صفحه ی 16 تدریس شد . با اعضای بدن آشنا شدیم و از طریق بازی آن ها را تمرین کردیم . Target language: Identifying the parts of body , answer to the questions how many legs have you got

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز صفحه ی 26 ، 27 ، 28 از learner's book آموزش داده شد. اسم و صدای letter N آشنا شدیم . Song , words , story letter N تدریس شد . ویدئو مربوط به letter N در کانال آپلود شد.
تکلیف: عزیزانی که صفحه 10 از ALV Notebook را انجام کامل انجام ندادند . حتما برای جلسه آینده کامل انجام دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز song letter P تمرین و همخوانی شد . از letter های S,A,T,I,P و کلمات مربوط آن ها دیکته گفته شد. Song letter P در کانال آپلود شد.
تکلیف: عزیزانی که صفحه ی 10 از ALV Notebook را کامل انجام ندادند ، لطفا کامل کنند .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ابراهیمی، فاطمه
فعالیت: از کتاب mathematics صفحه ی 10 تدریس شد . اهداف کلاس امروز پاسخ به دو سوال زیر بود. which one is shorter?Which one is longer?
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: