فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Starters 23

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 87 از کتاب ODI1 مربوط به مبحث Plants growth stages تدریس شد.
تکلیف: تا صفحه 85 activity book(از ابتدا تا صفحه 8 pdf) کامل برای فردا حل شود. دانش آموزانی که Activity book ندارند،فایل آپلود شده در زیر و یا تصاویر ارسالی در ایتا را پرینت و حل کرده و یا در Notebook خود وارد و حل کرده و برای روز یکشنبه همراه خود داشته باشند. Notebook ها و Activity book ها روز چهارشنبه به دانش آموزان تحویل داده می‌شود.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 86 کتاب ODI1 مربوط به Reviewing phonic تدریس شد. فعالیت Dictation تمرین شد.
تکلیف: تا صفحه 84 activity book(از ابتدا تا صفحه 7 pdf) کامل برای فردا حل شود. دانش آموزانی که Activity book ندارند،فایل آپلود شده در زیر را پرینت و حل کرده و یا در Notebook خود وارد و حل کرده و برای روز سه‌شنبه همراه خود داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحات 84 مربوط به Reading و 85 مربوط به Writing کتاب ODI1 تدریس شد.
تکلیف: تا صفحه 83 activity book کامل برای فردا حل شود. دانش آموزانی که Activity book ندارند،فایل ارسال شده در ایتا را پرینت و حل کرده و یا در Notebook خود وارد و حل کرده و برای روز دوشنبه همراه خود داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحات 81 و 82 مربوط به مباحث Grammar و Playground vocabularies تدریس شد.
تکلیف: از صفحه 78 تا 80 Activity book حل شود.لطفا از یکشنبه همگی کتاب ها و کتاب کار های ODI و notebook خود را حتما همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: لغات صفحه ی 80 و 81 تدریس و تمرین شد Target: Climbing a tree / Eating a sandwich / Playing on the swing/ Playing on the slide /Bird /Tree/ Flower /Feeding the ducks
تکلیف: صفحه 78 Activity book حل شود. از شنبه همگی کتاب ها و کتاب کاری های ODI و notebook خود را همراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: