1403/07/30
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مرور گرامر و مطالب تدریس شده تا صفحه 19 کتاب ODI 2 انجام شد.
لطفا Activity book صفحه 96 پاسخ داده شود.
لطفا قبل از حل کردن صفحات کتاب کار، صفحه تدریس شده مرور شود در غیر این صورت حل کردن کتاب کار دشوار خواهد بود
ریاضی به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث different kinds of lines of symmetry از کتاب mathematics تدریس شد.
Vertically symmetry line
Horizontally symmetry line
Diagonally symmetry line
Target language:
It has got (four) symmetry lines.
It has got one vertically symmetry line.
It has got two horizontally symmetry lines.
It has got two diagonally symmetry lines.
1403/07/29
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 19 کتاب ODI2 مرور مطالب تدریس شده انجام شد.
Grammar(this,that,these,those)
How do I get to the ....?
Go straight on and turn right.
How do I go to school?
I go to ...... by boat, bus,... with my friends.
و phonics
Sh/ch
Shop
Smash
Chop
Chin
تا صفحه 17 Activity book کامل شود.
ویدیو ارسال شده در ایتا مشاهده شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث lines of symmetry از کتاب mathematics تدریس شد.
Target language:
It has got (four) symmetry lines.
1403/07/28
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 18 کتاب ODI2 مربوط به
How do you go to school?
تدریس شد.
دانش آموزان با جمله
How do you go to school?
I go to school on foot.
I go to school by car/bus/boat,... with my friends/dad/mum/parents.
آشنا شدند و می توانند جمله سازی کنند.
کتاب activity book صفحه 16 انجام شود.
لطفا قبل از حل کردن صفحات کتاب کار، صفحه تدریس شده مرور شود در غیر این صورت حل کردن کتاب کار دشوار خواهد بود.
علوم به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث
Living things and Non_living things
Alive/Not alive
مرور شد.
Animals,People,plants are alive.
Wood, metal,rock are not_alive.
1403/07/25
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 17 کتاب ODI2 مربوط به directions تدریس شد.
دانش آموزان با جمله
How do I get to the hospital,....?
و کلمات
Go straight on
Turn right
Turn left
آشنا شدند.
کتاب activity book صفحه 15 انجام شود.
دانش آموزانی که تکالیف ناقص داشتند کامل کرده و برای روز شنبه تحویل دهند.
1403/07/24
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 16 کتاب ODI 2 مربوط به phonics ch and sh تدریس شد.
دانش آموزان با صدای ch and sh آشنا شدند.
Shop, shellfish, smash,vanish and chips, chop, chopsticks, chalk
صفحه 14 کتاب کار حل شود.
تمام فایل های آپلود شده هفته گذشته در دفتر وارد شده و حل شود و برای فردا آورده شود.
دانش آموزان برای فردا حتما کتاب،کتاب کار و notebook خود را تا صفحه 14 کامل کرده و به همراه داشته باشندحتما چک شده و در صورت عدم همراه داشتن نمره منفی تکالیف برای دانش آموزان ثبت میشود.
علوم به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث Seven life processes مرور و تمرین شد.
Everything that is alive can,move,grow, produce younge,
کتاب Science کامل شد.