فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس فصل دوم آموزش جمع ستونی به کمک ابزار و دست ورزی و شکل آموزش داده شد .
تکلیف: صفحه 36 و 37 کتاب کار ریاضی حل شود

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس کتاب علوم به کمک فیلم های کمک آموزشی فیلم مربوط به بازیافت زباله نمایش داده شد و درس نامه کتاب کار علوم فصل دوم تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 26 و 27 و 28 و 29 حل شود .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام پیک بیدها ریاضی انجام شد ،و درس هدیه های آسمان درس سوم تدریس شد خاطره ی ماه بچه ها داخل گروه ها رفتند و با هم فکری به سوالات پاسخ دادند .فیلم مربوط به محتوا درس سوم هدیه‌های آسمان خاطره ماه در گروه کلاسی بارگذاری شد .
تکلیف: ندارند .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز states of matter and their properties (خواص جامدات ، مایعات و گازها ) آموزش داده شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز دو زنگ ریاضی داشتیم زنگ اول حل کتاب کار و قسمت ارزشیابی فصل اول و آشنایی با فصل دوم توضیح نگار ابتدا فصل دوم را داشتیم . زنگ دوم بازی و ریاضی و ساخت انگشت دانه های 10 تایی و جمع کردن با انگشتان را داشتیم به صورت بازی و ریاضی .
تکلیف: 1.بازی و ریاضی که امروز در کلاس یاد گرفتی با پدر و مادرت بازی کن و 5 تا جمع با انگشتانت با بازی انجام بده و عدد آن را در دفترت بنویس داخل جدول ارزش مکانی. 2.عددی دو رقمی هستم که رقم یکانم 2 و رقم دهگانم یک عدد قبل از 7 است. 3.عددی دو رقمی هستم که رقم یکانم 6 و رقم دهگانم 2 تا بیشتر از رقم یکانم است. 4.جواب جمع زیر را با رسم چوب خط بنویس. 7+4+6 5.جواب تفریق زیر را با رسم شکل بدست بیاور. 24-8

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام تدریس کلماتی که با (با)ساخته میشوند و بازی کردن در کلاس آنلاین با کلمات .آموزش بیاموز و بگو درس مسجد محله و بازی بگرد و پیدا کن در کلاس آنلاین . محتوا درس مسجد محله ما در گروه کلاسی ارسال شد . معنی کلمات در گروه کلاسی ارسال شد .
تکلیف: صفحه 20 و 21 کتاب نگارش انجام شود. صفحه 19 کتاب کار فارسی انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز tens and ones (یکان و دهگان)به دانش آموزان آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموزان اعدا 10 تا 90 را به صورت دسته های ده تایی (مانند نمونه )نشان دهند .

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مرور ریاضی کتاب کار فصل اول کامل تدریس شد فقط صفحه آخر مانده .
تکلیف: لطفا ارزشیابی فصل اول صفحه 187 و 188و189 و190 پاسخ داده شود .لطفا به هیچ وجه در انجام این ارزشیابی به بچه ها کمک نکنید تا من متوجه نقاط ضعف و قوت آنها بشوم

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ادامه تدریس درس مسجد محله زیر کلماتی که ارزش املایی دارد خط کشیدند و واژه سازی در اضافه کردند با به ابتدا کلمات تدریس شد .و شعر یار مهربان تدریس شد .
تکلیف: ویس املا در گروه واتس آپ فرستاده میشود لطفا بنویسند

متن ادبی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: پیک بیدها با موضوع مگه کلاغ ها هم کار می کنند در کلاس انجام شد .با هدف درک مطلب و افزایش سواد خواندن .فایل پی دی اف اینجا و در گروه کلاسی بار گذاری میشود . بچه ها به 4 گروه تقسیم شدند و گروه های هاوس سیستم در بیگ بل باتن به سوالات نگاه کن و بگو و درست و نادرست کتاب پاسخ دادند .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث واکنش مناسب به احساس و نظرات دیگران با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ریاضی مرور جمع و تفریق با شکل و چوب خط و محور انجام شد. تمرینهای کتاب کار تا صفحه 26 در کلاس حل شد.
تکلیف: کاربرگی که فرستاده میشود مثل من داخل دفتر نوشته و حل کنید.و مسئله های زیر را داخل دفتر ریاضی بنویسید و حل کنید 1) عدد90 چند رقم دارد؟رقم های آن را بنویس. 2) امین 18 آبنبات داشت. 7 تااز آنها با طعم پرتقالی و بقیه با طعم توت فرنگی بود.امین چند آبنبات با طعم توت فرنگی دارد؟(با رسم شکل). 3) در پارکی 29 کودک در حال بازی بودند.5تا از آن ها همراه مادرشان از پارک خارج شدند و پس از چند دقیقه 5 کودک دیگر وارد پارک شدند.حالا چند کودک در پارک بازی می کنند؟(با استفاده از محور).

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام فصل دوم علوم به روش اموزش معکوس به کمک اسلاید و پاور پوینت و فیلم و نمایش عروسکی تدریس شد. درباره صرفه جویی در مصرف آب و تصفیه آب صحبت شد. و فیلم بازیافت کاغذ و درست کردن خمیر کاغذ برای بچه ها گذاشته شد و آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه 25 کتاب کار علوم حل شود. در صورت تمایل آزمایش بازیافت کاغذ و تصفیه آب انجام شود. و فیلم گرفته شود. برای انجام تکالیف علوم تا چهارشنبه فرصت دارید.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام بعد از سرود ملی و ورزش و مسابقه موتور سواری، کتاب کار درس اول به صورت کامل تدریس شد و درک مطلب خوانده شد و به سوالات به کمک بچه ها پاسخ داده شدو بچه ها با کتاب کلیله و دمنه آشنا شدند. درس مسجد محله ما با توضیحاتی درباره مسجدها و فعالیت آنها روان خوانی شد.
تکلیف: از روی درس مسجد محله روان خوانی کنید و به صورت ویس در واتس آپ برای من ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: