1400/10/15
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
مبحث مختصات با بازی در کلاس تدریس شد.
بازی دو نفره با صفحه مختصات و تاس
دانش آموزان با مفهوم افقی و عمودی و حرکت روی صفحه مختصات آشنا شدند.
ارزشیابی نیم سال اول پایان کتاب علوی را حل کنید.
علوم ششم
لونی، نسیبه
ادامه تمرین های ورزش و نیرو 2 کتاب علوی صفحات 100 و 101 حل شد.
آزمایش مربوط به لیوان شیر و دو تا نی کتاب علوی انجام شود.فیلم آن را بفرستید.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
تمرین املا از درس دهخدا با روخوانی درس و نوشتن واژگان درس به صورت حفظی روی تخته کلاس و دفتر
نداریم
هدیههای آسمان ششم
لونی، نسیبه
تدریس درس تندرستی با پخش انیمیشن های مختلف در مورد سلامتی و ورزش
با پدر یا مادر خود در مورد آداب زندگی و آداب مهمانی رفتن و دید و بازدید صحبت و مصاحبه کنید.فیلم آن را ارسال کنید.
1400/10/14
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
ارزشیابی از فصل 1 و 2 و 3 گرفته شد.
نداریم
هنر ششم
ایروانی، سارا
با سلام
لطفا دانش آموزان برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنونم
1400/10/13
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
تمرین های کتاب علوی صفحات 102 و 103 و 104 حل شد
نداریم
فارسی ششم
لونی، نسیبه
ارزشیابی نیمسال اول کتاب علوی حل و رفع اشکال شد.پرسش و پاسخ از دانش آموزان، هم معنی کلمات و شعرها
نداریم
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
پخش انیمیشن در مورد اوقات فراغت
مصاحبه با یکی از بزرگترها، پدر یا مادر یا مادربزرگ و پدربزرگ در مورد اوقات فراغت در گذشته و بازی های قدیمی
هدیههای آسمان ششم
لونی، نسیبه
از درس اول هدیه ها تا آخر درس جهانی دیگر خوانده شود.
قرآن از درس اول تا آخر درس هفتم خوانده شود.
مهارت زندگی
رشیدی، فاطمه
سلام و احترام
مبحث فواید فضای مجازی با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکالیف در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز در مورد ادامه اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "چینش میز غذا" نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند آیا تا به حال دقت کرده اند که هر یک از وسایل سفره/ میز کجا قرار می گیرند؟ آیا چیدن میز غذاخوری یک روش استاندارد و همیشگی دارد یا مسئله ای سلیقه ای است؟ آیا مربوط به فرهنگ فرد میزبان می شود یا یک نکته بین المللی است؟ تصویر چیدمان سفره/ میز غذا نمایش داده شد و با یک بازی از طریق اسلاید پاورپوینت جای وسایل میز/سفره با دانش آموزان تمرین شد، همچنین اسلایدهای مجزای جای وسایل آموزش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد با لوازمی که به همراه دارند چیدمان برخی وسایل سفره/ میز را تمرین کنند.
دانش آموزان عزیز از یک میز/ سفره واقعی منزل که خودتان آن را طبق استانداردهایی که سر کلاس تمرین کردیم چیده اید (دو عکس یکی سلفی، یکی از میز/ سفره) در پرتال ارسال کنید. *عکس مربوط به اسلاید چیدن میز/سفره برای شما در یک فایل پی دی اف در پرتال گذاشته شده است تا اگر چیدمان را فراموش کردید مرور کنید عزیزانم.
1400/10/12
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
تمرین های مربوط به دوران و مرکز تقارن کتاب علوی و کتاب درسی حل شد.
نداریم
علوم ششم
لونی، نسیبه
تمرین های کتاب علوی مربوط به ورزش و نیرو 2 حل شد
نداریم.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
دانش آموزان در گروه های هاوس سیستم خود، از متن درس علامه دهخدا، به صورت گروهی سوال طراحی کردند و پاسخ دادند.
از درس اول تا آخر درس هفتم با دقت بخوانید.
ارزشیابی پایان کتاب علوی مربوط به ترم اول حل شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
هاشمی، سمانه
3D shapes
No homework
1400/10/11
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام دوران صفحات 70 و 71 و 72 کتاب درسی تدریس شد.
نداریم.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
با سلام درس نهم ، رنج هایی کشیده ام که مپرس در مورد علامه دهخدا تدریس شد.
نداریم
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
این زنگ به علوم اختصاص داده شد.رفع اشکال ارزشیابی ترم اول کتاب علوی
و تدریس درس 14 کتاب اجتماعی، صحبت در مورد اوقات فراغت
درس های اول تا پایان درس 12 سفری به اصفهان خوانده شود. هم کتاب درسی هم کتاب علوی
علوم به زبان انگلیسی
هاشمی، سمانه
محتوای ارسالی با دقت مطالعه شود.
هفته آینده پرسش کلاسی خواهیم داشت.