فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابوریحان بیرونی

فارسی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز جمله سازی و داستان گویی تمرین کردیم . ( بازی با کلمات و جمله های طنز گونه )
تکلیف: نداریم .

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با استفاده از گواش نقاشی هفته گذشته را رنگ آمیزی کردند.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: آموزش مبحث «ماه» نظریه های پیدایش ماه(3 نظریه) نیمه پنهان ماه مدار ماه به دور زمین و اوج و حضیض (دلیل بزرگتر دیده شدن ماه در بعضی اوقات شبانه روز) تفاوت تقویم های شمسی،قمری و میلادی تمام مطالب همراه با نمایش تصاویر واقعی به اجرام فضایی آموزش داده شد.
تکلیف: ندارند

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز یادآوری و تدریس درس میانگین به صورت بازی گروهی انجام شد و چند نمونه تمرین نیز در این باره انجام شد .
تکلیف: نداریم .

فارسی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز مختصری درباره عناصر داستان صحبت شد.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی با ساخت اشکال سه بعدی توسط دانش آموزان، مفهوم حجم و مساحت گسترده یادآوری و تدریس شد و دانش آموزان اشکال خود را با اندازه گیری، محاسبه کردند .
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در کارگاه علوم، درباره موتور الکتریکی صحبت کرده و سپس وسایلی ساخته شد که از آرمیچر استفاده شد و دانش آموزان با کاربرد موتور الکتریکی آشنا شدند .
تکلیف: دانش آموزان عزیز می توانند در خانه ،کاردستی هایی که از آرمیچر استفاده می شوند را بسازند و به کلاس بیاورند و برای دوستان خود درباره ی آن صحبت کنند .

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: آموزش کار با افزارهای نجومی (معرفی نرم افزارهای مناسب گوشی تلفن همراه و لپ تاپ) نرم افزارهای مناسب تلفن همراه: star walk2 moon galaxy map satellite tracker نرم افزار مناسب لپ تاپ: stellarium صور فلکی چیست؟ تعریف صورت فلکی و تقسیم بندی آسمان + چگونگی نامگذاری آنها در گذشته + نحوه ی تمرین چگونگی دیدن صورت های فلکی ،ماه،خورشید و همه ی سیارات در آسمان به کمک نرم افزارهای نجومی
تکلیف: تمرین با نرم افزارهای گفته شده برای جلسه ی آینده. تحقیق در مورد یک صورت فلکی به انتخاب خودتان و درست کردن کاردستی یا پوستر از آن( این تکلیف اجباری نمی باشد)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: