1402/01/30
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
فصل احتمال رفع اشکال شد.
و کتاب کار ریاضی تا انتها در کلاس حل شد.
آزمونک ریاضی از فصل3،4 خواهیم داشت.
حداقل 30 سوال از این دو فصل برای تمرین و یادآوری حل شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
جعبه کلمات پرسیده شد.
هفته نامه ها تا شماره30 انجام شود.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و عرض ادب و تبریک سال نو خدمت شما بزرگواران ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت عکس العمل سریع و سرعت حرکتی بیشتر همچنین حواس جمع دانش آموزان
تکلیف ندارند
1402/01/29
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ازمونک ریاضی فصل 2 گرفته شد و رفع اشکال شد.
کتاب کار ریاضی کامل شود.
املا چهارم
برهمت، سحر
یک صفحه املا بنویسید.
هدیههای آسمان چهارم
برهمت، سحر
ازمونک هدیه از درس 12 تا 17 خواهیم داشت
1402/01/28
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ازمونک از فصل دو خواهیم داشت
20 سوال از فصل 2 ریاضی انجام شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
هم معنی های فارسی تا ص146 به صورت مسابقه پرسیده شد
مطالعات اجتماعی چهارم
برهمت، سحر
ازمونک اجتماعی درس15 تا 22 برگزار شد.
ارزشیابی نیم سال دوم انجام شود.
1402/01/27
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
کتاب کار ریاضی مبحث احتمال انجام شد.
علوم چهارم
برهمت، سحر
ازمونک علوم برگزار شد و رفع اشکال شد.
کتاب کار علوم درس 7 قسمت ارزشیابی ها انجام شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
یک صفحه املا نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
برهمت، سحر
ازمونک اجتماعی درس 15 تا 22 خواهیم داشت
ارزشیابی های انتهای کتاب سوال های مربوط با درس15 تا22 انجام شود.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی،
جلسه امروز ادامه تدریس و تمرین اتیکت تلفن صحبت کردن پارت اول.
پسران نازنینم تکلیف جلسه قبل را انجام دهند،
و برای این جلسه به لحن های تماس تلفنی که در کلاس گفته شد دقت کنند.
1402/01/26
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
رفع اشکال ریاضی درس احتمال انجام شد
علوم چهارم
برهمت، سحر
آزمونک علوم درس 8 تا آخر 12 خواهیم داشت
ارزشیابی های انتهای کتاب کار برای درس های 8 تا 12 تکمیل شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
کتاب کار فارسی چک شد و تکمیل شد.
آزمون فارسی از درس10 تا 17 گرفته شد.
املا چهارم
برهمت، سحر
املا از کل کتاب گفته شد
سواد مالی
نادری، نرگس
سه نوع مختلف بیسکوئیت ( ویفر / کرمدار / ترد ) از سه برند مختلف به کلاس میبرد و از سه دانش آموز داوطلب میخواهد که برای هر کدام تبلیغات متفاوتی کنند و در پایان هر تبلیغ آمار دانش آموزانی که با تبلیغ جذب آن بیسکوئیت شده اند شمارش می شود. و در نهایت بیسکوئیت ها بین طرفدارها تقسیم میشود .
-با کمک نمایش اجرا شده معلم موارد زیر را بیان میکند
پیام دهنده ( مبلغ ) ،
پیام تبلیغ ،
پیام گیرنده ،
ابراز تبلیغ ،
شعارهای تبلیغاتی : شعاری که باعث افزایش قدرت تبلیغ میشود و باید ویژگی هایی داشته باشد 1- در خاطر ماندگار باشد و در دهانها تکرار شود 2- کوتاه و روان باشد 3- آهنگین باشد
-فیلم تبلیغاتی نمایش داده میشود و از دانش آموزان خواسته میشود که عناصر مختلف تبلیغ در فیلم را بیان کنند
-فعالیت کلاسی صفحه 121 با مشارکت دانش آموزان انجام میشود
حل فعالیت منزل انتهای مبحث عناصر تبلیغات
مهارت زندگی
تاتلاری، فاطمه
عرض ادب و احترام
جلسه های 14 ، 15 و 16 با مشارکت بچه ها تدریس شد.
موضوعات مطرح شده راجع به حل مسئله گروهی ، تفاوت بین واقعیت و فرضیه و پیامد انتخاب بود.
لطفا صفحه 37 و 39 با توجه به درس پاسخ داده شود.