1401/09/06
توضیح:
کارنامه مداد قرمز 1 که سنجش آن در آبان برگزار شد ، در پرتال قسمت کارنامه قابل رویت می باشد.
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ضرب سه رقم در سه رقم تمرین شد.کتاب ریاضی درسی ص 53،54 انجام شد.
صفحه ی 57،60 کتاب کار ریاضی با هدف تثبیت ضرب مساحتی انجام شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
فعل های صفحه 64 کتاب فارسی را در دفتر بنویسید و زمان هر کدام را مشخص کنید.
هدیههای آسمان چهارم
برهمت، سحر
.ارائه درس 9 کودک شجاع توسط صدرا شیر پور انجام شد.
زیبانویسی
پیرقدیم، میترا
ص14تدریس" ر "داده شد.
ص15 انجام شود.
رایانه
فرخی، فرید
تمرین و ارزیابی مطالب گذشته
آشنایی با پر کردن خودکار سلول ها
تمرین مباحث با درست کردن یک لیست به شکل دلخواه
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری
تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو
تدریس اتیکت نوشیدن
یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
دانش آموزان هنگام خوردن یک وعده غذایی از خود فیلم بگیرند و نکات اتیکت غذا خوردن را توضیح دهند.
1401/09/05
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
صفحه ی 51،52 کتاب ریاضی با هدف تدریس ضرب فرایندی و تکنیکی انجام شد.
کتاب کار ریاضی صفحه 55،56، انجام شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
حروف ربط تدریس شد
در کتاب درس 7 فارسی دور حروف ربط خط بکشید
مطالعات اجتماعی چهارم
برهمت، سحر
اجتماعی درس 9 تشکیل تمدن ها تدریس شد
کتاب کار اجتماعی درس9 انجام شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
نمایش کلیپ آموزشی--معلم نیاز و خواسته را اینطور تعریف میکند :" مثال زدن را به عهده دانش آموز میگدارد "
نیاز = کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا ، پوشاک ، سرپناه ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان )
خواسته = اقلامی که برای زندگی ضروری نبوده و فقط کمی بیشتر از نیاز به حساب می آیند ( ماشین ، ویلا و ... )
برای درک بهتر این مفهوم ها معلم روی تخته دو ستون میکشد یکی نیاز ها و دیگری خواسته ها و از دانش آموزان میخواهد مثالهایی بیان کنند و هر کدام را بگویند که در ستون نوشته میشود .
-توضیحات تکمیلی درس توسط معلم بیان میشود :
خواسته ها وابسته و تحت تاثیر نیازها هستند ( مثال : یادداشت کردن که در کتاب آمده است )
نیاز ها در تمامی انسانها یکسان است ولی شخصیت و فرهنگ بر خواسته ها تاثیر دارد ( مثال : شکل کتاب صفحه ی 51 )
در بعضی مواقع و در زندگی امروزی خواسته ها تبدیل به نیاز میشوند ، مثال : داشتن وسیله نقیله برای رفتن به جایی
-سوال پایین شکل با همکاری معلم و دانش آموزان پاسخ داده میشود
رباتیک
جابری، پریسا
اتمام ساخت سازه بالابر
دانش آموزانی که پک همراهشان نبود در منزل ادامه تمرین رو انجام بدهید و هفته آینده کامل شده همراه داشته باشید
1401/09/02
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ضرب دو رقمی در دو رقمی به روش تکنیکی تدریس شد.
5 ضرب دو رقمی در دو رقمی به سه روش حل شود.
علوم چهارم
برهمت، سحر
درس 5،6 مطالعه شود.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
واژه آموزی درس هفتم ( کلمات ترکیبی با خود) تدریس شد.
هفته نامه شماره 5 انجام شود.
فارسی درس 4 تا 7 مطالعه شود.
نگارش درس 7انجام شود.
1401/09/01
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ضرب دو رقمی در دو رقمی به روش مساحتی و فرایندی تمرین شد.
5 ضرب دو رقمی در دو رقمی به دو روش حل شود.
علوم چهارم
برهمت، سحر
کتاب کار علوم درس سنگ ها کار شد.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
بخوان و بیندیش درس انتظار خوانده شود سپس خلاصه ی آن در دفتر نوشته شود.
1401/08/30
ریاضی چهارم
برهمت، سحر
ضرب دو رقمی در دو رقمی از طریق فرایندی تدریس شد.
فارسی چهارم
برهمت، سحر
درس هفتم ( مهمان شهر ما ) رو خوانی شد و معنی کلمات جدید تدریس شد.
معنی واژه ها و هم خانواده ها و متضادها ی درس هفتم مطالعه شود.
املا چهارم
برهمت، سحر
70 کلمه املای حدسی در دفتر نوشته شود.