فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: احمد شاملو
توضیح: کارنامه مداد قرمز 1 که سنجش آن در آبان برگزار شد ، در پرتال قسمت کارنامه قابل رویت می باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: ضرب سه رقم در سه رقم تمرین شد.کتاب ریاضی درسی ص 53،54 انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 57،60 کتاب کار ریاضی با هدف تثبیت ضرب مساحتی انجام شود.

فارسی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
تکلیف: فعل های صفحه 64 کتاب فارسی را در دفتر بنویسید و زمان هر کدام را مشخص کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: .ارائه درس 9 کودک شجاع توسط صدرا شیر پور انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص14تدریس" ر "داده شد.
تکلیف: ص15 انجام شود.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: تمرین و ارزیابی مطالب گذشته آشنایی با پر کردن خودکار سلول ها
تکلیف: تمرین مباحث با درست کردن یک لیست به شکل دلخواه

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو تدریس اتیکت نوشیدن یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
تکلیف: دانش آموزان هنگام خوردن یک وعده غذایی از خود فیلم بگیرند و نکات اتیکت غذا خوردن را توضیح دهند.

ریاضی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: صفحه ی 51،52 کتاب ریاضی با هدف تدریس ضرب فرایندی و تکنیکی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 55،56، انجام شود.

فارسی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: حروف ربط تدریس شد
تکلیف: در کتاب درس 7 فارسی دور حروف ربط خط بکشید

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: اجتماعی درس 9 تشکیل تمدن ها تدریس شد
تکلیف: کتاب کار اجتماعی درس9 انجام شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: نمایش کلیپ آموزشی--معلم نیاز و خواسته را اینطور تعریف میکند :" مثال زدن را به عهده دانش آموز میگدارد " نیاز = کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا ، پوشاک ، سرپناه ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ) خواسته = اقلامی که برای زندگی ضروری نبوده و فقط کمی بیشتر از نیاز به حساب می آیند ( ماشین ، ویلا و ... ) برای درک بهتر این مفهوم ها معلم روی تخته دو ستون میکشد یکی نیاز ها و دیگری خواسته ها و از دانش آموزان میخواهد مثالهایی بیان کنند و هر کدام را بگویند که در ستون نوشته میشود . -توضیحات تکمیلی درس توسط معلم بیان میشود : خواسته ها وابسته و تحت تاثیر نیازها هستند ( مثال : یادداشت کردن که در کتاب آمده است ) نیاز ها در تمامی انسانها یکسان است ولی شخصیت و فرهنگ بر خواسته ها تاثیر دارد ( مثال : شکل کتاب صفحه ی 51 ) در بعضی مواقع و در زندگی امروزی خواسته ها تبدیل به نیاز میشوند ، مثال : داشتن وسیله نقیله برای رفتن به جایی -سوال پایین شکل با همکاری معلم و دانش آموزان پاسخ داده میشود

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: اتمام ساخت سازه بالابر
تکلیف: دانش آموزانی که پک همراهشان نبود در منزل ادامه تمرین رو انجام بدهید و هفته آینده کامل شده همراه داشته باشید

ریاضی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: ضرب دو رقمی در دو رقمی به روش تکنیکی تدریس شد.
تکلیف: 5 ضرب دو رقمی در دو رقمی به سه روش حل شود.

علوم چهارم

مدرس: برهمت، سحر
تکلیف: درس 5،6 مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: واژه آموزی درس هفتم ( کلمات ترکیبی با خود) تدریس شد.
تکلیف: هفته نامه شماره 5 انجام شود. فارسی درس 4 تا 7 مطالعه شود. نگارش درس 7انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: ضرب دو رقمی در دو رقمی به روش مساحتی و فرایندی تمرین شد.
تکلیف: 5 ضرب دو رقمی در دو رقمی به دو روش حل شود.

علوم چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: کتاب کار علوم درس سنگ ها کار شد.

فارسی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
تکلیف: بخوان و بیندیش درس انتظار خوانده شود سپس خلاصه ی آن در دفتر نوشته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: ضرب دو رقمی در دو رقمی از طریق فرایندی تدریس شد.

فارسی چهارم

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: درس هفتم ( مهمان شهر ما ) رو خوانی شد و معنی کلمات جدید تدریس شد.
تکلیف: معنی واژه ها و هم خانواده ها و متضادها ی درس هفتم مطالعه شود.

املا چهارم

مدرس: برهمت، سحر
تکلیف: 70 کلمه املای حدسی در دفتر نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: