فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: اندیشمندان

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام و عرض ارادت امروز روز پایانی فعالیت های تابستانی بود که بعلت اینکه تعداد بچه ها کم بود فقط بازی کردند . و کاردستی و نقاشی انجام دادند . روز خوش برای همه ی عزیزان آرزوی سلامتی دارم .

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: اهداف امروز در این درس : روش محاسبه تقسیم آشنایی با مسیر برگشت عملیات ضرب _ تقسیم روش تدریس : دست ورزی ، کار گروهی ،بازی عملکرد امروز : پرسش و پاسخ تقسیم برای تثبیت یادگیری : بازی منچ و تاس روی بنر (بازی گروهی )

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام و درود اهداف امروز : جمع بندی نکات آموزش داده ی پایگاه تابستان دانش آموزان در نوشته خود علائم نگارشی ،عناصر داستان ،آرایه های کنایه و تشبیه و کلمات هم آوا و هم نویس را به درستی به کار ببرد . روش تدریس : به روش مشارکتی و دست ورزی عملکرد امروز : پسرای عزیزم کتاب داستان نوشتند . و به شکل زیبایی تزئین نمودند . سپاسگزارم روز خوش

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام و عرض ارادت اهداف امروز :آشنایی دانش آموزان با تفاوت گیاهان تک لپه و دولپه از نظر ساختار دانه و ویژگی های ظاهری گیاهان تقویت مهارت دسته بندی گیاهان به روش پرسش و پاسخ ،کار گروهی و مشارکتی ، عملکرد امروز در این درس : انجام کاردستی به صورت گروهی انجام کاربرگ کلاسی
تکلیف: پسرای توانمندم : کاربرگ مربوطه را با دقت انجام دهید و رنگ آمیزی نمایید سپاس گزارم

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: اهداف امروز : آشنایی با واژگان هم نویس و هم آوا و کاربرد آن ها در جمله تقویت مهارت درک و فهم جملات روش تدریس : بازی و یاد گیری مشارکتی عملکرد امروز : ساخت منشور مثلثی به صورت گروهی و مسابقه جمله سازی با کلمات هم آوا
تکلیف: دانش آموزان عزیز : یک داستان خنده دار بنویسید که جملات علائم نگارشی ،کلمات هم آوا ،کلمات دارای پسوند و ضرب المثل هم در داستان استفاده نمایید . و یک بیت هم در آخر داستان خود به کار ببرید که دارای قافیه و ردیف و کنایه و تشبیه باشد . ( در مجموع داستان شامل مطالب درسی داده شده باشد) . متشکرم روز خوش

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: سلام و درود : اهداف امروز : سرعت در انجام محاسبات ضرب آشنایی دانش آموزان با مفهوم ضرب توانایی انجام عملیات ضرب توسعه مهارت های حل مسئله با روش دانش آموز محور ، بازی و فعالیت های تعاملی
تکلیف: پسرای توانمندم : کاربرگ مربوطه را با دقت و تمرکز انجام دهید . سپاس گزارم روزتون خوش

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
تکلیف: پسرای توانمندم : برای درس فردا (کلمات هم آوا و هم نویس ) مانند شیر ( شیر در جنگل مشغول نوشیدن شیر است .) باهر دو کلمه هم آوا تصویری از مجلات ،...خلاقانه پیدا کنید و یک پوستر زیبا درست کنید .و فردا به همراه بیاورید . متشکرم

هوش مصنوعی

مدرس: محمدی، سمانه سادات
فعالیت: اولیای گرامی، با سلام و احترام امروز آخرین جلسه دوره آموزش هوش مصنوعی برگزار شد. در این جلسه، دانش‌آموزان پس از مرور کوتاهی بر مباحث جلسات قبل، با محیط (Runway) آشنا شدند. ابتدا نحوه ورود به این پلتفرم از طریق ایمیل شخصی که در جلسات گذشته ساخته بودند تمرین شد. سپس به صورت مرحله‌به‌مرحله کار با بخش‌های مختلف رانیو آموزش داده شد. دانش‌آموزان توانستند: وارد محیط کاربری شوند و بخش‌های اصلی آن را شناسایی کنند. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی موجود، عکس‌ها و تصاویر گرافیکی بسازند. با قابلیت ساخت انیمیشن هوش مصنوعی آشنا شوند و اولین پروژه‌های تصویری خود را ایجاد کنند. این جلسه به‌عنوان جمع‌بندی دوره، مهارت‌های مهمی همچون خلاقیت دیجیتال، کار با پلتفرم‌های نوین و استفاده ایمن از هوش مصنوعی را در دانش‌آموزان تقویت کرد. امید است با همراهی شما اولیای عزیز، این مسیر یادگیری ادامه پیدا کند تا فرزندانمان بتوانند در آینده با تسلط بر فناوری‌های روز، ایده‌های خلاقانه خود را به اجرا درآورند.

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: با سلام و درود موضوع درس امروز : احتمال آشنایی دانش آموزان با مفهوم احتمال تقویت تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله برای تثبیت یادگیری : با روش توضیح و مشارکت به وسیله ابزاری مانند : تاس و مهره رسم کیسه روی تابلو و احتمال بیرون آمدن مهره های رنگی

فارسی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: تدریس علائم نگارشی ( . ، ؟ ...) تمرین خوانداری متن با لحن مناسب
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا روی مقوا یا برگه a3 علائم نگارشی همراه با تصویر مناسب بکشید. فایل گنجینه ی تابستانه شماره ی 3 بارگذاری شد لطفا کامل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: