فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: اندیشمندان

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با مهارت برنامه ریزی برای مدیریت کردن استرس صحبت شد . دانش آموزان گرامی لطفا تمرینهای درس 8 در منزل انجام شود ، سپاسگزارم .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خدا ی مهربان با سلام و درود خدمت بزرگواران عملکرد امروزمان در کلاس مجازی با کتاب هوش و استعداد تحلیلی : انجام ص 32 که سئوال 5 نیاز به توضیح می باشد که سئوال 5 ( ماز ) استاندارد نیست و مشکل دارد . سئوال 6 انجام شد و سئوال 7 را با توضیحات داده شده برای جلسه بعد کامل کنید .
تکلیف: پسرای توانمندم : برای آخر این هفته تکلیف ارمغان نداریم . کاربرگ تلفیقی ریاضی و اجتماعی و کاربرگ حل مسئله داریم که بارگذاری خواهد شد . لطفا با دقت و تمرکز انجام دهید . و همچنین املا از درس رهایی از قفس یک ص بنویسید . سپاس گزارم

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد با سلام و عرض ارادت : عملکرد امروز مان در کلاس مجازی : گفتمان و پیش زمینه ای در رابطه با فصل 3 ( ضرب و تقسیم ) صورت گرفت . و سپس با همکاری و مشارکت دانش آموزان ص 47 کتاب درسی با مفهوم حذف حالت های نا مطلوب انجام شد .
تکلیف: پسرای توانمندم : کاربرگ هایی در نظر گرفته شده لطفا با دقت و تمرکز انجام دهید . 1) کاربرگ ریاضی مربوط به فصل 2 ( ساده کردن کسرها )) 2) کاربرگ تلفیق فارسی و اجتماعی پسرای عزیزم کاربرگ ها را برای فردا انجام دهید . و ارسال نمایید . هدف تثبیت یادگیری می باشد لطفا با دقت انجام دهید سپاسگزارم

علوم چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکرد امروز در کلاس مجازی ( علوم ) : کاربرگ درس چهارم ( انرژی الکتریکی ) که تکلیف روز گذشته بود با مشارکت دانش آموزان سوال به سوال انجام شد و رفع اشکال شد .در ضمن کتاب کار علوم که متاسفانه چند بار سرور قطع و وصل شد .ص 42 و 43 انجام شد .

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: معرفی قطعات رباتیک و معرفی موتور های رباتیک

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خدای مهربان با سلام و عرض ارادت خدمت بزرگواران عملکرد امروز در درس ریاضی : تمرینات فصل 2 از کتاب کار ص 51 و 52 با همکاری و مشارکت و تعامل دانش آموزان انجام شد . و فصل 2 از کتاب درسی ص 43 و همچنین کتاب کار ص 52 به پایان رسید . فصل 3 با موضوع ( ضرب و تقسیم ) همراه با ایجاد انگیزه و توضیح بچه ها با تم اول فصل به لطف خداوند آغاز کردیم . هدف کلی فصل 3 : حل مسئله از طریق حذف حالت های مطلوب و آماده کردن دانش آموزان برای شروع مفهوم ضرب روش تدریس : رهبری و واگذاری کلاس به دانش آموزان بر مبنای ( فعالیت محور ) انجام ص 46 با موضوع ( حل مسئله )
تکلیف: پسرای توانمندم : کتاب درسی و کتاب کار ریاضی فصل دو را ورق بزنید هر ص به هر دلیلی جا ماندید . انجام دهید و فصل 2 را کامل کنید . سر کلاس توضیح داده خواهد شد . برای چند روز آینده ارزیابی فصل 2 را خواهیم داشت . لطفا دقت نمایید . موارد ی که مشکل دارید علامت بزنید تا در کلاس برای تثبیت یادگیری تکرار شود . کاربرگ ریاضی ( فصل 2 ) و علوم ( درس انرژی الکتریسیته ) داده شده را با دقت و تمرکز انجام دهید . موفق باشید .

ورزش چهارم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و اجرای تمرینات (انعطاف پذیری)و در آخر بازی فوتبال خواشمندم که به دانش آموزان بفرمایین سر زنگ ورزش با لباس مناسب حاضر شوند

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه 1 آموزش داده شد و دانش آموزان فیلم های در رابطه با اتیکت مکالمه دیدند .

ریاضی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکرد و فعالیت در درس ریاضی : انجام مرور فصل 2 ، تمرین و تکرار برای تثبیت یادگیری و فعالیت ها و تمرین های کتاب درسی تا ص 43 انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم :کاربرگ داده شده را که مربوط به این فصل می باشد . را با دقت و تمرکز انجام دهید . و همچنین ص 44 کتاب درسی ( حل معما ) را انجام دهید .

نگارش چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: امروز در زنگ فارسی : نگارش درس رهایی از قفس انجام شد .
تکلیف: پسرای عزیزم : تکلیف امروز کاربرگ فارسی و ریاضی داده شده را با دقت انجام دهید در ضمن این کاربرگ ها بارگذاری شده است .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: عملکرد امروز : تدریس درس 6 ( جهت های جغرافیایی ) و انجام فعالیت های درس تا ص 33

قرآن چهارم

مدرس: فرجام، معصومه
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد با سلام و درود : عملکرد مان در این درس : روانخوانی و اجرای قواعد و تاکیدات بر افزایش دقت و تمرکز بر روی قواعد تا ص 22 انجام شد .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا تکالیف مربوط درس هفتم انجام شود با سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: