فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش ضرب دو عدد دو رقمی با روش شکل ( مساحتی). انجام صفحه 49 کتاب درسی.
تکلیف: حل 5 تمرین داده شده در دفتر ریاضی.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: خوانش درس آرش کمانگیر و مشخص کردن کلمات دارای ارزش املایی آن . انجام درک مطلب آن.
تکلیف: تمرین روانخوانی درس آرش کمانگیر و تکمیل جعبه ی کلمات و انجام درس ششم کتاب کار.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: جدول ضرب اعداد به همراه دوصورت تقسیم آن نوشته شود و کامل مطالعه شود.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آزمونک فصل چهارم انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: دو صفحه رونویسی از کلمات دارای ارزش املایی 5 درس اول نوشته شود.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص12 تدریس شد.
تکلیف: دانش اموزانی که کتاب نیاورده اند حتما ص12 تکمیل شود.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش حل مسئله به روش الگوسازی و حذف حالت های نامطلوب . انجام صفحات 46 و 47 کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 55 ، 56 و 57 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: فصل 4 مطالعه شود. (فردا پرسیده میشود.)

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مثل های درس پنجم و کاربردشان در زندگی روزمره. خوانش مثل با رعایت لحن و آهنگ مناسب آن.
تکلیف: نمرین روانخوانی درس پنجم.

املا چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: املای درس پنجم گفته شد.
تکلیف: از هر غلط املا ده مرتبه نوشته شود.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: اتمام ساخت سازه بالابر
تکلیف: دانش آموزانی که همراه خودتون پک نداشتن حتما تا هفته آینده تکمیل کنید و همراه داشته یاشید

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری شامل پاورپوینت و فیلم نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها) استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن، نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
تکلیف: دانش آموزان کاتلری را با انواع پوزیشن ها انجام دهند و بگویند به چه منظور هستند. هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و اتیکت غذاخوردن را توضیح دهند.( باید ها و نباید ها هنگام غذاخوردن)

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور کسرهای مساوی و ساده کردن کسر و انجام صفحات 46 و 47 کتاب کار و رفع اشکال آن.
تکلیف: رونویسی از جدول ضرب اعداد به همراه دو صورت تقسیم آن و مطالعه ی کامل آن.( جدول ضرب پرسیده میشود. )

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: برگزاری آزمونک دروس 5 ، 6 ، 7 و 8 .
تکلیف: نداریم.

قرآن چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: قرائت آیات سوره ی آل عمران . آشنایی با " حروف مقطعه " و انجام فعالیت های مربوطه.
تکلیف: تمرین قرائت و مطالعه ی لغات آن.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با صندلی جهت ایجاد هماهنگی گروه و بازی گروهی و درک بهتر قدرت شنیداری انجام شد
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: باسلام، آخرین مهلت تحویل رضایتنامه مربوط به اردو، فردا مورخ 25 آبان می باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور کسرهای مساوی و ساده کردن کسر و انجام مرور فصل دوم.
تکلیف: انجام صفحات 51 و 52 کتاب کار.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مشکلات انسان های نخستین و رواج یکجانشینی . انجام فعالیت های مربوط به درس هشتم.
تکلیف: انجام درس 8 کتاب کار. مطالعه ی دروس 5 ، 6 ، 7 و 8 . فردا پرسش کلاسی داریم.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با قوانین همسایه داری و اجرای نمایش درس پنجم ( سخنی که سه بار تکرار شد ) و انجام فعالیت های آن.
تکلیف: مطالعه ی درس پنجم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: توضیحاتی در ارتباط با بدست آوردن سود و زیان و نحوه محاسبه آن.- حل ادامه فعالیت کلاسی .- عکس قلک را روی تخته می اندازیم و دانش آموزان را وارد بحث میکنیم . از دانش آموزان میپرسیم : آیا تا به حال قلک داشته اید ؟ چه مقدار از پولهای خود را در قلک میاندازید ؟ در نهایت با پولهای قلک خود چه میکنید ؟ -نمایش کلیپ آموزشی -معلم سوال میکند : پس انداز چیست ؟ و به جوابهای دانش آموزان گوش میدهد -معلم پس انداز را اینگونه تعریف میکند : میزانی از درآمد که برای مصارف بعدی کنار گداشته میشود و خرج نمیشود -پس انداز یعنی هوشمندانه خرج کردن و نه گذشتن از نیازهای اساسی . با توجه به شرایط امروزی جامعه بهتر است سرمایه گداری پویا باشد تا هر روز شاید افت ارزش پول نشویم . -مصارف پس انداز ( ایجاد شغل جدید ، سرمایه گذاری و مصارف پیش بینی نشده ) برای دانش آموزان گفته میشود -اگر پس اندازمان را سرمایه گذاری کنیم باعث زیاد شدن مال میشود ( سرمایه گذاری در بورس ، ملک ، طلا و ارز) -از دانش آموزان میپرسیم : معمولا چه پولهایی را پس انداز میکنیم ؟ پول جیبی / عیدی /کادو -پس انداز پول در: قلک / دفترچه حساب / کارت بانک
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: