1401/08/30
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
آموزش ضرب دو عدد دو رقمی با روش شکل ( مساحتی). انجام صفحه 49 کتاب درسی.
حل 5 تمرین داده شده در دفتر ریاضی.
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
خوانش درس آرش کمانگیر و مشخص کردن کلمات دارای ارزش املایی آن . انجام درک مطلب آن.
تمرین روانخوانی درس آرش کمانگیر و تکمیل جعبه ی کلمات و انجام درس ششم کتاب کار.
1401/08/29
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
جدول ضرب اعداد به همراه دوصورت تقسیم آن نوشته شود و کامل مطالعه شود.
علوم چهارم
خداویسی، مهسا
آزمونک فصل چهارم انجام شد.
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
دو صفحه رونویسی از کلمات دارای ارزش املایی 5 درس اول نوشته شود.
زیبانویسی
پیرقدیم، میترا
ص12 تدریس شد.
دانش اموزانی که کتاب نیاورده اند حتما ص12 تکمیل شود.
1401/08/28
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
آموزش حل مسئله به روش الگوسازی و حذف حالت های نامطلوب .
انجام صفحات 46 و 47 کتاب درسی.
انجام صفحات 55 ، 56 و 57 کتاب کار.
علوم چهارم
خداویسی، مهسا
فصل 4 مطالعه شود. (فردا پرسیده میشود.)
فارسی چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با مثل های درس پنجم و کاربردشان در زندگی روزمره.
خوانش مثل با رعایت لحن و آهنگ مناسب آن.
نمرین روانخوانی درس پنجم.
املا چهارم
خداویسی، مهسا
املای درس پنجم گفته شد.
از هر غلط املا ده مرتبه نوشته شود.
رباتیک
جابری، پریسا
اتمام ساخت سازه بالابر
دانش آموزانی که همراه خودتون پک نداشتن حتما تا هفته آینده تکمیل کنید و همراه داشته یاشید
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری
شامل پاورپوینت و فیلم
نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها)
استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن،
نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
دانش آموزان کاتلری را با انواع پوزیشن ها انجام دهند و بگویند به چه منظور هستند.
هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و اتیکت غذاخوردن را توضیح دهند.( باید ها و نباید ها هنگام غذاخوردن)
1401/08/25
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
مرور کسرهای مساوی و ساده کردن کسر و انجام صفحات 46 و 47 کتاب کار و رفع اشکال آن.
رونویسی از جدول ضرب اعداد به همراه دو صورت تقسیم آن و مطالعه ی کامل آن.( جدول ضرب پرسیده میشود. )
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
برگزاری آزمونک دروس 5 ، 6 ، 7 و 8 .
نداریم.
قرآن چهارم
خداویسی، مهسا
قرائت آیات سوره ی آل عمران . آشنایی با " حروف مقطعه " و انجام فعالیت های مربوطه.
تمرین قرائت و مطالعه ی لغات آن.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام
ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن
بازی با صندلی جهت ایجاد هماهنگی گروه و بازی گروهی و درک بهتر قدرت شنیداری انجام شد
تکلیف ندارند
1401/08/24
فعالیت:
باسلام،
آخرین مهلت تحویل رضایتنامه مربوط به اردو، فردا مورخ 25 آبان می باشد.
ریاضی چهارم
خداویسی، مهسا
مرور کسرهای مساوی و ساده کردن کسر و انجام مرور فصل دوم.
انجام صفحات 51 و 52 کتاب کار.
مطالعات اجتماعی چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با مشکلات انسان های نخستین و رواج یکجانشینی . انجام فعالیت های مربوط به درس هشتم.
انجام درس 8 کتاب کار.
مطالعه ی دروس 5 ، 6 ، 7 و 8 . فردا پرسش کلاسی داریم.
هدیههای آسمان چهارم
خداویسی، مهسا
آشنایی با قوانین همسایه داری و اجرای نمایش درس پنجم ( سخنی که سه بار تکرار شد ) و انجام فعالیت های آن.
مطالعه ی درس پنجم.
سواد مالی
نادری، نرگس
توضیحاتی در ارتباط با بدست آوردن سود و زیان و نحوه محاسبه آن.- حل ادامه فعالیت کلاسی .- عکس قلک را روی تخته می اندازیم و دانش آموزان را وارد بحث میکنیم . از دانش آموزان میپرسیم : آیا تا به حال قلک داشته اید ؟ چه مقدار از پولهای خود را در قلک میاندازید ؟ در نهایت با پولهای قلک خود چه میکنید ؟ -نمایش کلیپ آموزشی -معلم سوال میکند : پس انداز چیست ؟ و به جوابهای دانش آموزان گوش میدهد -معلم پس انداز را اینگونه تعریف میکند : میزانی از درآمد که برای مصارف بعدی کنار گداشته میشود و خرج نمیشود -پس انداز یعنی هوشمندانه خرج کردن و نه گذشتن از نیازهای اساسی . با توجه به شرایط امروزی جامعه بهتر است سرمایه گداری پویا باشد تا هر روز شاید افت ارزش پول نشویم . -مصارف پس انداز ( ایجاد شغل جدید ، سرمایه گذاری و مصارف پیش بینی نشده ) برای دانش آموزان گفته میشود -اگر پس اندازمان را سرمایه گذاری کنیم باعث زیاد شدن مال میشود ( سرمایه گذاری در بورس ، ملک ، طلا و ارز) -از دانش آموزان میپرسیم : معمولا چه پولهایی را پس انداز میکنیم ؟ پول جیبی / عیدی /کادو -پس انداز پول در: قلک / دفترچه حساب / کارت بانک