فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی
فعالیت: باسلام . به اطلاع می رسانیم کارنامه آزمون دوره ای گونیا که با محتوای دروس سال گذشته در هفته دوم مهر برگزار شد در پرتال دانش آموز / بخش کارنامه قابل رویت می باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: * دست ورزی معرفی واحد کامل و عدد مخلوط. * انجام صفحات 27 و 28 کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 33 و 35 کتاب کار.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: * آشنایی دانش آموزان با توجه و تفکر به محیط اطراف و حل مسائل . * خوانش درس سوم و مشخص کردن کلمات دارای ارزش املایی آن.
تکلیف: تکمیل جعبه ی کلمات درس سوم کتاب کار و مطالعه ی لغات آن.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص8 و ص 9تدریس شد.
تکلیف: ص9 تمرین شود.کسانیکه کتاب همراه نیاورده اند.کامل شود.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با قسمتهای جدید در اکسل
تکلیف: نرم افزار را اجرا کرده و طبق مطالب گفته شده امروز تمرین کنید

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: * آموزش عدد مخلوط و مقایسه کسرها و انجام صفحات 24 ، 25 و 26 کتاب درسی. * صفحات 23 و 24 کتاب کار چک و رفع اشکال شد.
تکلیف: انجام صفحات 31 و 32 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: فردا فصل دوم پرسیده میشود.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی دانش آموزان با ضرب المثل ها و کاربردشان.
تکلیف: در دفتر مشق سه ضرب المثل به همراه کاربرد آن بنویسید.

املا چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: املای حافظه ای دروس 1 و 2 انجام شد.
تکلیف: ندارند.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: شروع به ساخت ربات فرفره
تکلیف: دانش آموزانی که کامل نکردید حتما در منزل ادامه کارتون رو انجام بدید و هفته آینده تکمیل شده همراهتون باشه

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور درس ها و ارزیابی عملکردهای دانش آموزان.
تکلیف: دانش آموزان این جلسه تکلیفی ندارند.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: * مرور تعمیم الگوها ، ماشین محیط یاب مربع و مثلث متساوی الاضلاع. * انجام صفحات 19 و 22 کتاب کار.
تکلیف: انجام صفحات 27 و 28 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور مخلوط ها و انواع آن و پاسخ به سوالات پایان فصل.
تکلیف: مطالعه ی فصل دوم.

املا چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: دو صفحه تمرین املا از کلمات دارای ارزش املایی درس 1 و 2 نوشته شود.

قرآن چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: قرائت درس دوم و انجام فعالیت های مربوط به آن.
تکلیف: نداریم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ بادی پرکاشن انجام شد جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت یادگیری و استفاده از دو طرف نیمکره راست و چپ مغز و هماهنگی بدن با موزیک کمک به شنوایی
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: به اطلاع اولیای گرامی می رسانیم دبستان علوی در نظر دارد روز چهارشنبه 27 مهر ماه به مناسبت روز جهانی غذا ، اردوی درون مدرسه ای شاد با عنوان جشنواره غذا برگزار نماید. در این روز دانش آموزان در قالب گروههای چهارخانه ( House system) در مسابقه بزرگ سالاد الویه شرکت و با هم به رقابت می پردازند . کلیه اقلام مورد نیاز و مواد غذایی جهت استفاده دانش آموزان توسط مدرسه،تهیه و در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت . رعایت بهداشت ، کیفیت و میزان متناسب مواد غذایی ، تزئین سالاد، نظافت میز کار و روحیه همراهی با سایر اعضای تیم از موارد جدول امتیاز هیئت داوران می باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور الگوها ( دسته بندی شکل و برقراری ارتباط با شماره ی شکل ) و انجام صفحه 18 کتاب کار.
تکلیف: انجام صفحات 24 و 26 کتاب کار

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور راه های جداسازی مخلوط ها و پاسخ به پرسش های پایان فصل دوم.
تکلیف: مطالعه ی فصل دوم.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس درس سوم و آشنایی دانش آموزان با جدول بودجه و خرید عاقلانه .
تکلیف: انجام درس سوم کتاب کار و مطالعه ی آن.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: * تدریس درس سوم و آشنایی دانش آموزان با مسجد محله ،نماز فرادی و جماعت. * انجام فعالیت های مربوطه.
تکلیف: نداریم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پاور پوینت مربوط به مقایسه کالا و نحوه انتخاب پخش شد. از یکی از دانش آموزان میخواهیم مثال آقای علوی را بخواند و دانش آموزان اگر در این رابطه خاطره ای دارند تعریف کنند . - -معلم با دانش آموزان درباره ی واژه ی گران و ارزان صحبت میکند و از آنها میپرسد در هنگام خرید یک کالا چه معیاری برای خریدن یا نخریدن آن جنس دارند ؟ -معلم از دانش آموز دیگری میخواهد مثال درنا را بخواند و درباره واکنش و عملکرد درنا با دانش آموزان صحبت کند -از دانش آموزان میپرسیم که از دیدگاه خودشان چه کالایی گران و چه کالای ارزان است و به چه علت ؟ -معلم برای دانش آموز میگوید حداقل دو موضوع اصلی وجود دارد که در هنگام خرید کالا بر رفتار ما تاثیر دارد یکی قیمت و دیگری کیفیت -انجام فعالیت کلاسی به جلسه بعد موکول شد. کلیپ مربوط به درآمد برای دانش آموزان پخش شد.
تکلیف: فعالیت صفحه26

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با نوار ابزار و قسمتهای مختلف اکسل
تکلیف: تمرین با اجزای مختلف اکسل و نوار ابزار
فعالیت: به اطلاع اولیای گرامی می رسانیم دبستان علوی در نظر دارد روز چهارشنبه 27 مهر ماه به مناسبت روز جهانی غذا ، اردوی درون مدرسه ای شاد با عنوان جشنواره غذا برگزار نماید. در این روز دانش آموزان در قالب گروههای چهارخانه ( House system) در مسابقه بزرگ سالاد الویه شرکت و با هم به رقابت می پردازند . کلیه اقلام مورد نیاز و مواد غذایی جهت استفاده دانش آموزان توسط مدرسه،تهیه و در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت . رعایت بهداشت ، کیفیت و میزان متناسب مواد غذایی ، تزئین سالاد، نظافت میز کار و روحیه همراهی با سایر اعضای تیم از موارد جدول امتیاز هیئت داوران می باشد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام مرور فصل یکم کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 23 و 24 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش راه های جداسازی مخلوط ها و پاسخ به پرسش های پایان فصل آن.
تکلیف: مطالعه ی فصل دوم.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: درس دوم پرسیده شد.
تکلیف: نداریم.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان گل های نقاشی جلسه قبل را با گواش رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان لوازم این هفته را دوباره همراه خود بیاورند. ممنونم

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: خودآگاهی (گفت و گوی منطقی) صفحات 12،13 انجام شد .موقعیتی استرس زا و غیر منطقی را مثال زدیم و دانش آموزانتفکری منطقی را جایگزین کردند .
تکلیف: دفتری 40 برگ برای درس مهارت زندگی تهیه بفرمایید . 1-من در درس ریاضی ضعیف هستم و هیچ وقت موفق نمی شوم . 2- لباسم پاره شده مادرم من را دعوا می کند . 3- کلاس ما به علت بی نظمی هیچ وقت جایزه نمی گیرد . 4- من باید همیشه در همه ی کارها بهترین باشم . تفکری منطقی جایگزین 4تفکر بالابنویسید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: