فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: برگزاری آزمون پرلز.
تکلیف: ده ضرب سه رقم در سه رقم و ده تقسیم سه رقم بر یک رقم در دفتر ریاضی نوشته و حل شود. انجام صفحات 75 و 76 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: پاسخ به پرسش های پایان فصل ششم.
تکلیف: مطالعه ی فصل ششم.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: خوانش درس آزاد هشتم دانش آموزان با موضوع معرفی یک قهرمان حماسی و اسطوره ای ایران.
تکلیف: انجام نگارش درس آزاد هشتم.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: ارائه سامیار کلانتری با موضوع معرفی شهر باستانی همدان و انجام فعالیت های آن.
تکلیف: مطالعه و انجام درس 11 کتاب کار.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام انتخاب دانش آموزان جهت اجرای ریتم و گیم برای روزجشن یلدا تمرین ریتم با دانش آموزان
تکلیف: تمرین ریتم مورد نظر
توضیح: یادآور می شویم چهارشنبه آزمون پرلز ( درک مطلب ) در یکی از زنگ های کلاسی و پنج شنبه 17 آذر آزمون تیمز ( علوم و ریاضی ) به صورت تستی و حضوری ساعت 9:30 در مدرسه برگزار می گردد. دانش آموزان مداد سیاه نرم همراه داشته باشند.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور تقسیم های دو رقم و سه رقم بر اعداد یک رقمی. آشنایی با مسائل تقسیم و انجام صفحه67 کتاب درسی.
تکلیف: ده تقسیم دو رقم و سه رقم بر اعداد یک رقمی در دفتر ریاضی نوشته و حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: درس آزاد هشتم با موضوع " معرفی یک قهرمان حماسی و اسطوره ای و بیان سرگذشت آن " در کتاب فارسی نوشته و فعالیت های مربوط به آن انجام شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش درس نهم و آشنایی با مورخ و باستان شناس. انجام فعالیت های مربوطه.
تکلیف: مطالعه و انجام درس نهم کتاب کار.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش درس ششم و آشنایی با زندگی امام موسی الکاظم . انجام فعالیت های مربوطه .
تکلیف: مطالعه ی درس ششم.

ورزش چهارم

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: گرم کردن،آموزش نوع دویدن،حرکت نیم تیغ(حرکت پهلو)

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خواسته ها وابسته و تحت تاثیر نیازها هستند ( مثال : یادداشت کردن که در کتاب آمده است ) نیاز ها در تمامی انسانها یکسان است ولی شخصیت و فرهنگ بر خواسته ها تاثیر دارد ( مثال : شکل کتاب صفحه ی 51 ) در بعضی مواقع و در زندگی امروزی خواسته ها تبدیل به نیاز میشوند ، مثال : داشتن وسیله نقیله برای رفتن به جایی -سوال پایین شکل با همکاری معلم و دانش آموزان پاسخ داده میشود -فعالیت کلاسی صفحه ی 52 به صورت پرسش و پاسخ کلاسی انجام میشود از دانش آموزان پرسیده میشود چه عواملی در شکل گیری خواسته ها دخیل هستند ؟ پاسخ : شخصیت و فرهنگ و سطح درآمد.داستان شهر شکرستان برای دانش آموزان تعریف میکنم : در شهر موز کاشته نمیشد و در میوه فروش ها این میوه نبود به طوری که مردم شکرستان هیچ ذهنیتی راجع به این میوه نداشتن . بعد از مدتی از طریق تلویزیون و مسافرانی که به آن شهر می آمدند ساکنین شکرستان متقاضی خرید و خوردن موز شدند . پیتر که درس سواد مالی را خوانده بود و هوش تجاری خوبی داشت به این فکر افتاد که از شهرهای دیگر موز بیاورد و در مغازه اش بفروشد و ... -نمایش کلیپ مربوط به داستان -بعد از داستان معلم به دانش آموزان میگوید با توجه به داستان عرضه و تقاضا را در شهر شکرستان بیان کنند -تقاضا = تعداد افراد خواهان یک کالا -عرضه = مقدار کالایی که در بازار داریم -معلم رابطه بین تقاضا ،عرضه و قیمت را برای دانش آموزان بیان میکند -هرچه تقاضا زیاد - قیمت بالا تر -هر چه عرضه بیشتر - قیمت پایینتر -معلم از یکی از دانش آموزان میخواهد صفحه ی 56 کتاب را بخواند و در همان حین معلم کلماتی مثل بحران ، اقلام و کمیابی را برای آنها توضیح میدهد
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث تنخواه و خواسته و نیاز
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مهارت تقسیم چند رقمی بر یک رقمی به کمک شکل و تقریب زدن .انجام صفحات 64 ، 65 و 66 کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 71، 72 و 73 کتاب کار. ده تقسیم سه رقم بر یک رقم را با روش تقریب زدن در دفتر ریاضی نوشته و حل کنید.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با عناصر داستان.
تکلیف: تمرین روانخوانی

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان یک نقاشی گلدان به روش سیاه قلم را طراحی و سایه زدند. در کلاس در مورد نحوه سایه زدن، جدول تنالیته رنگی خاکستری، چگونگی تابش نور و تاثیر آن روی سایه زدن اجسام توضیح کامل داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (برنامه ریزی) با دانش آموزان گفت و گو کردیم .
تکلیف: عزیزان صفحه 23 کتاب مهارت زندگی انجام شود .

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مفهوم بخشپذیری و رابطه ی درستی تقسیم. انجام صفحات 60 و 61 کتاب درسی.
تکلیف: ده تقسیم دو رقم بر یک رقم در دفتر ریاضی نوشته و حل شود.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با سنگ رسوبی و انجام آزمایش نحوه ی تشکیل آن.
تکلیف: سنگ رسوبی ( لایه لایه ) با سنگ های رنگی بسازید. ( به اختیار دانش آموز )

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: مطالعه ی درس 7 و انجام کتاب کار.

ورزش چهارم

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: گرم کردن،آموزش نوع دویدن،حرکت نیم تیغ(حرکت پهلو)

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص12و13 تدریس شد.
تکلیف: ص13 انجام شود.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با نحوه انتخاب سطر ها و ستون های بصورت تکی و جمعی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: