فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور کار با نقاله و اندازه گیری زوایا و انجام صفحات 81 و 82 کتاب درسی.
تکلیف: نداریم.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: مطالعه و مرور دروس ا تا پایان 6 .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس درس 13 و آشنایی با حکومت هخامنشی و انجام فعالیت های مربوطه
تکلیف: نداریم.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با نقاله و روش اندازه گیری زوایا .انجام صفحه ی 80 کتاب درسی.
تکلیف: انجام صفحات 88، 89 و 90 کتاب کار. نقاله ی پیوسته گونیا به همراه زاویه ی متحرک آن بسازید.( با مقوا ابتدا نقاله ، بعد دو گونیا ی چسبیده به هم و در آخر زاویه را در قسمت مرکز بهم متصل کنید. )

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آزمونک فصل هشتم برگزار شد.
تکلیف: نداریم.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از گل سفالگری(هر نفر یک عدد گل سفالگری) یک انار کامل درست کردند . انارها در مدرسه ماند تا خشک شود و هفته آینده با رنگ اکرلیک رنگ شود. این کار مربوط به کاردستی شب یلدا بود که به خاطر آنلاین برگزار شدن کلاس ها امروز انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با روش کار گونیا و پیدا کردن زاویه ی راست ( 90 درجه ). انجام صفحات 78 و 79 کتاب درسی و انجام دست ورزی آن.
تکلیف: نداریم.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش اجزای جمله و مشخص کردن تعداد جملات در متن.
تکلیف: انجام نگارش درس دهم.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص15و16 تدریس شد‌
تکلیف: ص16شعرمقابل نوشته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش راهبرد زیرمسئله . مرور زاویه و دو ضلع آن و آشنایی با سه صورت نام گذاری زاویه . انجام صفحات 76 و 77 کتاب درسی.
تکلیف: حتما یک عدد گونیا و نقاله برای اندازه گیری زوایا تهیه شود. لنجام صفحات 84، 85 و 86 کتاب کار.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور و برگزاری آزمونک فصل هفتم.
تکلیف: مرور و مطالعه فصل 7 و 8.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: شروع به ساخت سازه جدید
تکلیف: دانش آموزانی که پک همراهشان نبود برای هفته آینده کامل کنند

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز اتیکت مکالمه را داشتیم، بچه ها گروه بندی شدند، چندین اسلاید فیلم مکالمه در کلاس پخش شد نظرات دانش آموزان بعد از پخش فیلم در کلاس پرسیده شد و بارش فکری داشتند.
تکلیف: دانش اموزان یک مکالمه خوب و یک مکالمه ضعیف را یادداشت کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: