فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز لغات مربوط به صدای short oo مرور شدند و اسپلینگ و لغات مربوط به صدای long oo کار شدند.
تکلیف: به دلیل امتحان اسپلینگ بی فردا بچه های عزیزی که در مسابقه شرکت میکنند و اسمشون رو به من دادن، تکلیفی ندارند و فقط لغات رو تمرین کنند روخوانی و sound out انجام بدن. اما باقی دوستانی که تمایل به شرکت در مسابقه ندارند لطفا از روی کلمات مربوط به صدای long oo سرمشق بنویسند. :)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز صفحه 23 کتاب او دی آی کار شد. ساختار جمله ای she/he is _____ و Is he/she _____? کار شدند و اسپلینگ لغات فمیلی در قالب بازی گروهی مرور شدند.
تکلیف: لطفا صفحه 21 کتاب کار انجام شود. بچه ها در دفتر خود با ساختار های کار شده حداقل 10 جمله بنویسند. به طور مثال: .Is he happy? No he is sad .Is she fat? No she is slim و با خلاقیت خودشون جملات مشابه بسازند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز حروف و صداهای پیشین تمامی مرور شدند. صدای short oo مرور شد و اسپلینگ کلمات با این صدا کار شد.
تکلیف: لطفا صفحات 15 و 16 کتاب کار 5 انجام شوند. (jolly workbook 5) لطفا از روی کلمات پیوست شده با صدای short oo بچه ها سرمشق بنویسند و روخوانی آنها را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز دروس یونیت 3 کامل مرور و دوره شدند و صفحه 22 کتاب او دی آی با بچه های عزیز کار شد.
تکلیف: لطفا صفحه 20 کتاب کار انجام شود. سانگ مربوط به صفحه ی 22 تمرین و حفظ شود. بچه های عزیز در دفتر خود جملات با This is بنویسند. (حداقل 5 جمله) با تشکر از شما.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب. امروز با بچه های عزیز صفحات 20 و 21 کتاب او دی آی کار شدند.
تکلیف: لطفا صفحات 18 و 19 کتاب کار، انجام شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: