1400/07/28
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
باسلام و عرض خسته نباشید و خداقوت.
با آرزوی آخرهفته ای خوش برای شما عزیزان.
امروز حرف Jj مرور شد، بلندینگ با حرف j انجام شد.
در ابتدای کلاس از بچه ها دیکته گرفته شد.
درمورد دیکته ی کلمات Ai و ay از بچه ها سوال پرسیده شد.
لطفا سرمشق از کلمات بلند شده با حرف j در دفتر نوشته شود (پیوست شده)
دیکته از کلمات سه حرفی + کلمات با Ay, ai گرفته شود.
1400/07/27
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با سلام و عرض روز بخیر.
امروز در کلاس، با بچه ها دیکته ی کلمات سه حرفی کار شد.
و نقاط ضعف و قوت بچه ها ارزیابی گردید. (توضیحات بیشتر در مورد هریک از بچه های عزیز به صورت جداگانه به والدین داده می شود.)
لطفا در منزل، از بچه ها دیکته از کلمات سه حرفی زیر بگیرید:
yes, cat, pen, fan, hug, lip, hit, hen, pig, rip, sit, bed, hat, rat, map, red, bat, sun, ham, nut
1400/07/26
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت والدین گرامی.
امروز با بچه ها حرف Jj کار شد. (اسم، صدا، کلمات)
لطفا در منزل، صفحه ی 4 کتاب جالی 4 رنگ آمیزی شود. صفحه ی 5 کتاب کار جالی 4 انجام شود. اسم، صدا و کلمات حرف Jj تمرین شود. اکشن مربوط به این صدا تمرین شود.
"صورت تمایل" بچه ها میتوانند ژله درست کنند و از تکان خوردن ژله فیلم تهیه کنند و همزمان صدای j, j, j, j, j, ... را تکرار کنند.
1400/07/25
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با سلام و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما عزیزان.
امروز به مرور حروف الفبا، اسم ها و صداهاشون پرداختیم.
ai, ay, a_e مرور شدند. (صدا و کلمات)
تفاوت نوشتاری بین ai و ay را آموختیم. و یادگرفتیم موقع نوشتن کلمات، چگونه تشخیص بدهیم که از ay یا ai استفاده کنیم.
لطفا طبق کاربرگ پیوست شده، بچه ها از هر کلمه در دفتر، یکبار با جای خالی بنویسند و تشخیص بدهند که باید از کدام نوع ai یا ay استفاده کنند.
سپس موقع نوشتن ai یا ay، از یک رنگ دیگر استفاده کنند.
به طور مثال:
pl___ (play) بچه ها در جای خالی تشخیص بدهند که از ay باید استفاده کنند یا از ai. سپس پاسخ را با یک رنگ دیگر بنویسند.
1400/07/24
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان.
درجلسه ی امروز، به مناسبت روز جهانی غذا، تعدادی از اصطلاحات مربوط به آشپزی را آموختیم و با استفاده از مهارت شنیداری، دایره لغات بچه هارو تست کردیم.
تمامی حروف الفبا و صداهاشون مرور شدند.
بلندینگ های آموخته شده، مرور و دوباره تمرین شدند.
تمامی تریکی ورد ها (I, was, the, a, is) مرور شدند. با I و was جمله سازی تمرین شد.
a_e (مجیک e) درس داده شد. بلندینگ کلمات 4 حرفی با این صدا کار شد.
لطفا سرمشقی از a_e در دفتر بچه ها نوشته شود.
بلندینگ کلمات با a_e کار شود.
(طبق کاربرگ پیوست شده)