1400/07/28
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
باسلام و عرض خسته نباشید و خداقوت.
با آرزوی آخرهفته ای خوش برای شما عزیزان.
امروز حرف Jj مرور شد، بلندینگ با حرف j انجام شد.
در ابتدای کلاس از بچه ها دیکته گرفته شد.
درمورد دیکته ی کلمات Ai و ay از بچه ها سوال پرسیده شد.
تکلیف:
لطفا سرمشق از کلمات بلند شده با حرف j در دفتر نوشته شود (پیوست شده)
دیکته از کلمات سه حرفی + کلمات با Ay, ai گرفته شود.
1400/07/27
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض روز بخیر.
امروز در کلاس، با بچه ها دیکته ی کلمات سه حرفی کار شد.
و نقاط ضعف و قوت بچه ها ارزیابی گردید. (توضیحات بیشتر در مورد هریک از بچه های عزیز به صورت جداگانه به والدین داده می شود.)
تکلیف:
لطفا در منزل، از بچه ها دیکته از کلمات سه حرفی زیر بگیرید:
yes, cat, pen, fan, hug, lip, hit, hen, pig, rip, sit, bed, hat, rat, map, red, bat, sun, ham, nut
1400/07/26
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت والدین گرامی.
امروز با بچه ها حرف Jj کار شد. (اسم، صدا، کلمات)
تکلیف:
لطفا در منزل، صفحه ی 4 کتاب جالی 4 رنگ آمیزی شود. صفحه ی 5 کتاب کار جالی 4 انجام شود. اسم، صدا و کلمات حرف Jj تمرین شود. اکشن مربوط به این صدا تمرین شود.
"صورت تمایل" بچه ها میتوانند ژله درست کنند و از تکان خوردن ژله فیلم تهیه کنند و همزمان صدای j, j, j, j, j, ... را تکرار کنند.
1400/07/25
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما عزیزان.
امروز به مرور حروف الفبا، اسم ها و صداهاشون پرداختیم.
ai, ay, a_e مرور شدند. (صدا و کلمات)
تفاوت نوشتاری بین ai و ay را آموختیم. و یادگرفتیم موقع نوشتن کلمات، چگونه تشخیص بدهیم که از ay یا ai استفاده کنیم.
تکلیف:
لطفا طبق کاربرگ پیوست شده، بچه ها از هر کلمه در دفتر، یکبار با جای خالی بنویسند و تشخیص بدهند که باید از کدام نوع ai یا ay استفاده کنند.
سپس موقع نوشتن ai یا ay، از یک رنگ دیگر استفاده کنند.
به طور مثال:
pl___ (play) بچه ها در جای خالی تشخیص بدهند که از ay باید استفاده کنند یا از ai. سپس پاسخ را با یک رنگ دیگر بنویسند.
1400/07/24
زبان انگلیسی
مدرس:
موسوی، زهره سادات
فعالیت:
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان.
درجلسه ی امروز، به مناسبت روز جهانی غذا، تعدادی از اصطلاحات مربوط به آشپزی را آموختیم و با استفاده از مهارت شنیداری، دایره لغات بچه هارو تست کردیم.
تمامی حروف الفبا و صداهاشون مرور شدند.
بلندینگ های آموخته شده، مرور و دوباره تمرین شدند.
تمامی تریکی ورد ها (I, was, the, a, is) مرور شدند. با I و was جمله سازی تمرین شد.
a_e (مجیک e) درس داده شد. بلندینگ کلمات 4 حرفی با این صدا کار شد.
تکلیف:
لطفا سرمشقی از a_e در دفتر بچه ها نوشته شود.
بلندینگ کلمات با a_e کار شود.
(طبق کاربرگ پیوست شده)