فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز در کلاس، با بچه ها دیکته ی کلمات سه حرفی کار شد. و نقاط ضعف و قوت بچه ها ارزیابی گردید. (توضیحات بیشتر در مورد هریک از بچه های عزیز به صورت جداگانه به والدین داده می شود.)
تکلیف: لطفا در منزل، از بچه ها دیکته از کلمات سه حرفی زیر بگیرید: yes, cat, pen, fan, hug, lip, hit, hen, pig, rip, sit, bed, hat, rat, map, red, bat, sun, ham, nut

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت والدین گرامی. امروز با بچه ها حرف Jj کار شد. (اسم، صدا، کلمات)
تکلیف: لطفا در منزل، صفحه ی 4 کتاب جالی 4 رنگ آمیزی شود. صفحه ی 5 کتاب کار جالی 4 انجام شود. اسم، صدا و کلمات حرف Jj تمرین شود. اکشن مربوط به این صدا تمرین شود. "صورت تمایل" بچه ها میتوانند ژله درست کنند و از تکان خوردن ژله فیلم تهیه کنند و همزمان صدای j, j, j, j, j, ... را تکرار کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما عزیزان. امروز به مرور حروف الفبا، اسم ها و صداهاشون پرداختیم. ai, ay, a_e مرور شدند. (صدا و کلمات) تفاوت نوشتاری بین ai و ay را آموختیم. و یادگرفتیم موقع نوشتن کلمات، چگونه تشخیص بدهیم که از ay یا ai استفاده کنیم.
تکلیف: لطفا طبق کاربرگ پیوست شده، بچه ها از هر کلمه در دفتر، یکبار با جای خالی بنویسند و تشخیص بدهند که باید از کدام نوع ai یا ay استفاده کنند. سپس موقع نوشتن ai یا ay، از یک رنگ دیگر استفاده کنند. به طور مثال: pl___ (play) بچه ها در جای خالی تشخیص بدهند که از ay باید استفاده کنند یا از ai. سپس پاسخ را با یک رنگ دیگر بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان. درجلسه ی امروز، به مناسبت روز جهانی غذا، تعدادی از اصطلاحات مربوط به آشپزی را آموختیم و با استفاده از مهارت شنیداری، دایره لغات بچه هارو تست کردیم. تمامی حروف الفبا و صداهاشون مرور شدند. بلندینگ های آموخته شده، مرور و دوباره تمرین شدند. تمامی تریکی ورد ها (I, was, the, a, is) مرور شدند. با I و was جمله سازی تمرین شد. a_e (مجیک e) درس داده شد. بلندینگ کلمات 4 حرفی با این صدا کار شد.
تکلیف: لطفا سرمشقی از a_e در دفتر بچه ها نوشته شود. بلندینگ کلمات با a_e کار شود. (طبق کاربرگ پیوست شده)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خداقوت خدمت شما عزیزان. تمامی حروف قبلی (اسم، صدا و تعدادی از کلمات، اکشن ها) مرور شدند. امروز بلندینگ و روخوانی کلمات با صدای ai و ay تمرین شد. حرف Yy (اسم، صدا و کلمات) مرور شد. تریکی وردز های a, the, is مرور شدند و جمله خوانی با این تریکی وردز ها تمرین شد. تریکی ورد های I و was معرفی شدند.
تکلیف: در صورت تمایل میتوانید کلماتی که در فایل پی دی اف پیوست شدند و سرکلاس کار شدند را مرور بفرمایید. (سرمشق یا روخوانی یا هردو، طبق صلاحدید شما و ضعف یا قوت بچه ها) لطفا حتما جملات موجود در فایل پی دی اف، هرکدام حداقل یکبار نوشته شوند و روخوانی شوند. (جملات، لازم. کلمات، اختیاری). تریکی ورد های I و was فقط در حد معرفی و صدا، مرور شوند. (لازم نیست جمله سازی با این دو کلمه تمرین کنین). مرور هفتگی حروف از پیش کار شده، باعث بالاتر رفتن سرعت پیشرفت شماست. موفق باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: