1402/04/28
فارسی دوم
بهمنی، شیوا
نداشتند
کاربرگ مربوطه انجام شوند
زنگ تفریح
بهمنی، شیوا
دانش آموزان با میوه های خرد شده و شربت میوه با هدف تقویت ماهیچه های دست و تقویت روحیه همکاری و مسئولیت پذیری آلاسکای میوه ایی تهیه کردند.
ندارند
مهارت زندگی
علوی، زهره
زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟
1402/04/27
1402/04/26
علوم دوم
بهمنی، شیوا
آموزش پیدایش روز و شب.آشنایی با خورشید به عنوان منبع اصلی انرژی،شناخت خورشید به عنوان ستاره،خورشید به عنوان انرژی مورد نیاز موجودات زنده،آشنایی با حرکت وضعی،روشنایی سب و روز و منبع اصلی آن.شناخت اینکه زمین حرکت آرام دارد،و نوری از خود ندارد.
پسر گلم،یک حیوان شب زی(حیوانی که در شب فعالیت میکند)،انتخاب کن،عکس آن را(بزرگ) بر روی مقوای A4،بچسبان و در زیر آن چند جمله ی کوتاه بنویس.تا روز یکشنبه ی هفته ی آینده مورخ:1402/5/1 تحویل داده شود.
فارسی دوم
بهمنی، شیوا
یادآوری کلمات استثنا و حروف چند شکلی،تقویت حافظه دیداری،توانایی ساخت کلمه با حروف در هم ریخته،بازی محور.بچه ها به حیاط رفتند و تعدادی کلمات بهم ریخته به آنها داده شد.سپس شاگردان باید کلمه را تشخیص بدهند و سپس کلمه را از بین چند کلمه ی دیگر که بر روی لیوانها نوشته شده است پیدا کنند.در آخر هر کلمه توسط بنده خوانده میشد و شاگردان باید کلمه ی مورد نظر را پیدا کنند و تحویل دهند
ندارند
1402/04/25
ریاضی دوم
بهمنی، شیوا
انجام کارگاه ماز،جمع و تفریق،یادآوری چوب خط،انجام عملیات جمع و تفریق همراه چوب خط.انجام کاربرگ مربوط به اعداد،چوب خط،جمع و تفریق،جدول ارزش مکانی...
کاربرگ مربوطه انجام شود.
فارسی دوم
بهمنی، شیوا
داستان سرایی،المر،با هدف آشنایی با تفاوت های فردی،مسخره نکردن،فردیت و پذیرش خود،احترام به تفاوت ها،دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر،مهارت پذیرش تفاوت ها،مهارت گفتگو محور در یک جمع دوستانه.با هدف درک مطلب
ندارند.
1402/04/21
فارسی دوم
بهمنی، شیوا
نداشتیم
انجام کاربرگ مربوط به فارسی که همراه گل پسرها است.
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing
زنگ تفریح
بهمنی، شیوا
بازی ساختنی،بچه های گل همراه لیوان های یکبار مصرف و چوب بستنی یک سازه(برج) بسازند.ساخت برج را یاد میگیرند و هم چنین روحیه همکاری،و کنار هم همکاری انجام دادن کار را داشته باشند.هم چنین تقویت تمرکز و توجه و تقویت عضلات دست ،حل مسئله ،آشنایی با مفاهیم فیزیک و افزایش مهارت های جمعی
ندارند.
مهارت زندگی
علوی، زهره
معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین توسط دانش آموزان بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی انجام شد. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتموگیم انجام شد.
تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود لطفا در مورد ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی، علاقه مندی ها و شباهت و تفاوت های دانش آموز و اعضای خانواده صحبت شود. لطفا بازی زیر را با دانش آموز انجام دهید با شنیدن عدد 3 روی پا بزند و با شنیدن عدد 5 دست بزند.