فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آموزش پیدایش روز و شب.آشنایی با خورشید به عنوان منبع اصلی انرژی،شناخت خورشید به عنوان ستاره،خورشید به عنوان انرژی مورد نیاز موجودات زنده،آشنایی با حرکت وضعی،روشنایی سب و روز و منبع اصلی آن.شناخت اینکه زمین حرکت آرام دارد،و نوری از خود ندارد.
تکلیف: پسر گلم،یک حیوان شب زی(حیوانی که در شب فعالیت میکند)،انتخاب کن،عکس آن را(بزرگ) بر روی مقوای A4،بچسبان و در زیر آن چند جمله ی کوتاه بنویس.تا روز یکشنبه ی هفته ی آینده مورخ:1402/5/1 تحویل داده شود.

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: یادآوری کلمات استثنا و حروف چند شکلی،تقویت حافظه دیداری،توانایی ساخت کلمه با حروف در هم ریخته،بازی محور.بچه ها به حیاط رفتند و تعدادی کلمات بهم ریخته به آنها داده شد.سپس شاگردان باید کلمه را تشخیص بدهند و سپس کلمه را از بین چند کلمه ی دیگر که بر روی لیوانها نوشته شده است پیدا کنند.در آخر هر کلمه توسط بنده خوانده میشد و شاگردان باید کلمه ی مورد نظر را پیدا کنند و تحویل دهند
تکلیف: ندارند

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: انجام کارگاه ماز،جمع و تفریق،یادآوری چوب خط،انجام عملیات جمع و تفریق همراه چوب خط.انجام کاربرگ مربوط به اعداد،چوب خط،جمع و تفریق،جدول ارزش مکانی...
تکلیف: کاربرگ مربوطه انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: داستان سرایی،المر،با هدف آشنایی با تفاوت های فردی،مسخره نکردن،فردیت و پذیرش خود،احترام به تفاوت ها،دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر،مهارت پذیرش تفاوت ها،مهارت گفتگو محور در یک جمع دوستانه.با هدف درک مطلب
تکلیف: ندارند.

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: انجام کاربرگ مربوط به فارسی که همراه گل پسرها است.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
تکلیف: برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing

زنگ تفریح

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: بازی ساختنی،بچه های گل همراه لیوان های یکبار مصرف و چوب بستنی یک سازه(برج) بسازند.ساخت برج را یاد میگیرند و هم چنین روحیه همکاری،و کنار هم همکاری انجام دادن کار را داشته باشند.هم چنین تقویت تمرکز و توجه و تقویت عضلات دست ،حل مسئله ،آشنایی با مفاهیم فیزیک و افزایش مهارت های جمعی
تکلیف: ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین توسط دانش آموزان بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی انجام شد. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتموگیم انجام شد.
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود لطفا در مورد ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی، علاقه مندی ها و شباهت و تفاوت های دانش آموز و اعضای خانواده صحبت شود‌. لطفا بازی زیر را با دانش آموز انجام دهید با شنیدن عدد 3 روی پا بزند و با شنیدن عدد 5 دست بزند.

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: دوره و یاد آوری ترتیب و توالی اعداد همراه کارت بازی.یادآوری جدول ارزش مکانی(یکان و دهگان) همراه بازی و معما.هر کدام از بچه ها با چشم بسته از یک ظرف با دست چپ یک عدد بر میدارند،عدد را در دهگان مینویسند و با چشم بسته با دست راست یک عدد از ظرف برمیدارند و در یکان مینویسند.(عدد سمت چپ، دهگان و عدد سمت راست یکان).عد کامل شده را میتوانند بخوانند.برای فردا اردو،قمقمه و خوراکی همراه گل پسرها باشد
تکلیف: اعداد زیر را در دفتر نوشته و برای هر کدام یک جدول ارزش مکانی(یکی،ده تایی) کشیده .32،56،78،295،62

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: دوره و تدریس مجدد چرخه آب،همراه کاردستی و ساخت ماسک قطره آب.شناخت جزییات تبخیر و انجماد آب.
تکلیف: ندارند

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد: The name is S_The sound is_____ بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
تکلیف: برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با توجه به طرح درس که آموزش نقاشی شخصیت های کارتونی بود،شخصیت گارفیلد را یاد گرفتند و کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: