فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سیدمحمدحسین شهریار

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب 8 پرسیده شد. تمرین صفحه 100 کتاب کار حل شد.
تکلیف: 1)ضرب 9 یک بار نوشته شود و دو عبارت آن را با جمع ودو عبارت به روش مستطیلی و دو عبارت به روش الگو یابی نوشته شود. 2) تمرین های صفحه 101 و102 کتاب کارریاضی حل شود 3) فصل سوم ریاضی تمرین شود.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: علوم از فصل اول تا ششم با دقت مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: روخوانی درس نویسنده ی بزرگ انجام شد.
تکلیف: یک صفحه املا از درس یار مهربان و مسجد محله بنویس.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام جلسه به صورت مجازی برگزار گردید ابتدا استپ دنس جهت شادابی و فعالیت حرکتی انجام گردید سپس بازی بادی پرکاشن ایستاده و نشسته جهت هماهنگی حرکات با ریتم و درک بهتر قدرت شنیداری و تمرکز بهتر روی دو نیمکره راست و چپ میباشد
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب 7 پرسیده شد. سوال 4 و 5 صفحه 97 کتاب کار حل شد.
تکلیف: 1)ضرب 8 یک بار نوشته شود.4 عبارت ضرب 8 را انتخاب و روی محور نشان دهید 2) جاهای خالی را کامل کنید: الف) 5342 متر =______ کیلو متر و______ متر . ب) 2 کیلومتر و 400 متر = ----------- متر. پ) دو جین برابر با ------------ عدد است. 3) به سوالات زیر پاسخ دهید: الف) همه ی عددهای 3 رقمی را که رقم صدگان آن ها 3 یا 5 و رقم دهگان آن ها 1 یا 3 و رقم یکان آن ها 4 می باشد را بنویس. ب) این اعداد زوج هستند یا فرد؟ پ) این اعداد را به ترتیب از کوچک به بزرگ بنویس. 4) ساعت یک ربع به دو را نشان می دهد. این ساعت چه کسری را نشان می دهد.(بارسم ساعت ). فصل دوم ریاضی تمرین شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: درس 11 اجتماعی (منابع) تدریس شد.
تکلیف: به سوالات زیر پاسخ دهید : 1)وظیفه ی پدر و مادر در خانواده چیست؟ 2) چرا افراد باید شغل های مختلف داشته باشند؟ 3) نخ از چه جیزهایی به دست می آید؟ 4) غذای انسان ها از چه راه هایی به دست می آید؟ 5) داخل شناسنامه چه مشخصاتی نوشته می شود؟ 6) چه شباهت و تفاوت هایی بین همه ی انسان ها وجود دارد؟

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با نحوه تکثیر اجزا دراسلاید های مختلف
تکلیف: یک جمله به دلخواه بنویسید و در اسلایدهای مختلف کپی کنید

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب 6 پرسیده شد. تمرین صفحه 72 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: 1)ضرب 7 را یک بار بنویس وبخوان. 2) یک دلار قندستان به اندازه ی 500 ریال ارزش دارد 4 دلار قندستان چند ریال ارزش دارد؟ 3) در جای خالی عدد مناسب بنویس : ----------و3600و2500و 1400 4) کشاورزی 2/3 زمین مستطیل شکلش را گندم و 1/2 باقی مانده ی آن را جو کاشت .با رسم شکل بگویید: الف) چه کسری از زمین گندم کاشته شده است؟ ب) چه کسری از زمین زیر کشت رفته است؟ 5) برای اندازه گیری جرم یک هندوانه آن را در یک کفه ی ترازو ودر کفه ی ترازوی دیگر آن یک وزنه ی 5 کیلو گرمی و دو وزنه ی 500 گرمی و یک وزنه ی 100 گرمی قرار داده ایم . جرم هندوانه چند کیلو گرم و چند گرم است؟ 6) به چند حالت می توانیم با سکه های 50 و 100 ریالی 200 ریال درست کنیم؟ 7) 3 سانتی متر و 3/10 سانتی متر را روی محور نشان بدهید. 8 ) فصل اول ریاضی تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تمرین های کتاب کار درس دهم نوشته شد.
تکلیف: هم خانواده ی درس اول و دوم یک بار نوشته و خوانده شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز اتیکت مهمان بودن پارت دوم را داشتیم ، نباید ها و رفتارهای ناپسند مهمان بودن به صورت پاورپوینت و پرسش و پاسخ.
تکلیف: بچه ها نباید های مهمانی رفتن را به عروسک خود توضیح دهند.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: یادآوری شناخت مفهومی گسترده نویسی در ضرب (توزیع پذیری) انجام شد.
تکلیف: ضرب 6 خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تدریس پسوند "مند" و تقویت توجه به نقش کلیدی (مفعول) در معنای جمله انجام شد.
تکلیف: تمرین کتاب کار فارسی صفحه 80 و 81و 82 نوشته شود. از درس 1 تا 7 مطالعه شود.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب 6 نوشته شد ضرب یک تا پنج تمرین شد.
تکلیف: 1)ضرب 6 یک بار نوشته و خوانده شود. 2)فردا ضرب 6 پرسیده می شود. 3) 2/3 واحد مانده به 3 را روی محور نشان بده . 4) 4/5 واحد بعد از یک را روی محور نشان بده. 5 ) مریم روزی 3 صفحه کتاب می خواند او بعد از 6 روز چند صفحه کتاب می خواند. 6) یک عدد چهار رقمی بنویس که 3 در بالاترین ارزش مکانی و 5 در پایین ترین ارزش مکانی باشد. یک مسآله برای ضرب 5×7 بنویس.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: فصل 6 علوم پرسیده شد.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
تکلیف: صفحه 80 و 81 کتاب کار فارسی نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: