فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: غلامرضا تختی

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: فیلم ها و عکس های مربوط به موضوعات معجزه گیاهان، گازهای گلخانه ای و عنکبوت ها برای دانش آموزان گذاشته شد و دانش آموزان با توجه به آن ها مطالبی را یادداشت برداری کردند و تصاویری کشیدند.
فعالیت: یادآور می شویم فردا 27 بهمن آزمون تیزهوشان به صورت حضوری راس ساعت 10 برگزار می گردد.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمامی نکات مهم درس زاویه بیان شد و تمرینات ص 102 تا 105 حل شد .(رابطه زاویه های بین دو عقربه ساعت هم بیان شد )
تکلیف: لطفا تمامی تمرینات فصل 5 هم از کتاب درسی ریاضی و هم از کتاب کار تا پایان فصل انجام شود و حتما تکالیف در پرتال ارسال شود .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
تکلیف: لطفا درس 10 علوم را کاملا هم از کتاب درسی و هم از کتاب کار مطالعه بفرمایید .چنانچه کتاب کار شما در مدرسه است یا به مدرسه مراجعه بفرمایبد و با خود بیاورید و یا دانلود کرده و آن را مطالعه کنید .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: شعر شهدا خورشیدند از درس یازدهم خوانده شد و آرایه تشبیه در آن توضیح داده شد، به سوالات درک مطلب آن پاسخ داده شد، دانش زبانی خوانده شد و در ادامه متن بخوان و بیندیش خوانده شد و سوالات درک مطلب آن بررسی گردید. متن دوستی از درس دوازدهم نیز خوانده شد.
تکلیف: حل ارمغان شماره 10

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تدریس انواع خط ( راست ، پاره خط ، نیم خط ) زاویه (متمم ، مکمل ، مجانب ، مجاور و متقابل به راس ) و نیمساز و عمود منصف و فاصله انجام شد و چند نمونه فعالیت در کلاس در همین زمینه انجام شد .
تکلیف: لطفا تمرینات صفحه 102 تا 105 انجام شود .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: درس دهم کتاب کار فارسی توسط دانش آموزان حل شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
تکلیف: حل درس 17 کتاب کار اجتماعی تا فردا

قرآن ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: آیات درس یازدهم و قسمت یک نکته از هزاران توسط دانش آموزان خوانده شد و تمرینات 1-2-3 درس یازدهم در کلاس چک شد.
فعالیت: اردوی سینما کوروش فردا برگزار می شود، لطفا رضایتنامه های جدید را امضا و فردا به مدرسه ارسال کنید، اولیای دانش آموزان غایب به صورت دستنویس رضایتنامه خود را ارسال نمایند.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در دو زنگ تمرینات کتاب ریاضی و برخی از تمرینات کار با مبحث مساحت و محیط دایره را حل کردیم.
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: اولیای عزیز و گرامی : فردا ساعت 9:30 به اردوی سینما خواهیم رفت لطفا رضایتنامه های ارسالی را امضا کرده و چنانچه فرزندتان غایب بوده لطفا رضایتمامه ای صادر و امضا بفرمایند تا دانش آموزان همراه خود داشته باشند .

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت چهارم اتیکت مکالمه، پرسش و پاسخ انجام شد و دانش آموزان بارش فکری داشتند، کارت مکالمه و رفتار به صورت گروه های دو نفره در کلاس پخش شد و تمرین کردند. تمام نکات اتیکت مکالمه آموزش داده شد.
تکلیف: بچه ها برای درست کردن پاورپوینت به صورت گروهی در مورد موضوعاتی که در کلاس داده شد هم فکری داشته باشند و حتما تا هفته آینده پاورپوینت هایشان را به دست بنده برسانند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: