فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: غلامرضا تختی

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز یاد آوری کسر اعشار و محاسبات کسر اعشاری و تبدیل آن به عدد اعشاری تدریس شد .
تکلیف: لطفا دو نمونه جمع و دو نمونه تفریق و دو نمونه ضرب اعشاری و دو نمونه تبدیل اعشار به کسر و کسر به اعشار را در دفتر نوشته و تمرین کنید .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: درس چهارم کتاب نگارش و صفحه ابتدایی از درس پنجم به طور کامل حل و بررسی شد و دانش آموزان در حل سوالات مشارکت نمودند.
تکلیف: نوشتن تمرین های شماره 1-2 صفحه 30 تمرین شماره صفحه 31 تمرین 3 صفحه 32 تمرین 2-3 صفحه 34 مربوط به درس پنجم

هنر ششم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: نمونه کار اجرا شده کاردستی شب یلدا

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تدریس درس اعشار را با مبحث کسر اعشاری و تبدیل کسر به اعشار و عملیات و محاسبات اعشاری آغاز کردیم .
تکلیف: نداریم.

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: آرایه تشبیه و اجزای مختلف آن توضیح داده شد و در شعر ای وطن در تمامی قسمت ها کاربرد این آرایه مشخص و توضیح داده شد.
تکلیف: نوشتن پاسخ سوالات درک مطلب شعر ای وطن

هنر ششم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: از هفته آینده کار جدید برای یلدا شروع میشود(این کار دو الی سه هفته زمان لازم دارد) مواد مورد استفاده : 1_قلمو(اکثر دانش آموزان دارند و شماره خاصی لازم نیست) 2_دستمال پارچه ای 3_لباس یا کاور برای رنگی نشدن لباس فرم 4_رنگ ویترای(مدرسه تهیه کرده است) 5_دورگیر(خود مدرسه تهیه کرده است) 6_بشقاب ساده و بدون طرح شیشه ای سایز دلخواه(در صورت تمایل میتوانید از فروشگاه های لوازم هنری تهیه بفرمایید) پیشنهاد من این است برای اینکه بتوانیم از لوازم قدیمی هم استفاده کنیم، از بشقاب های بلور و بدون طرح مورد استفاده در منزل استفاده کنند زیرا این کار تمامی سطح بشقاب را پوشش می دهد. قبل از شروع و آموزش کار، کار نهایی به دانش آموزان نشان داده میشود تا با روند کار آشنا شوند. ممنونم

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات داده شده از روز قبل را با هم حل کردیم .
تکلیف: نداریم .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: چندین معنی لغت از بخوان و بیندیش درس پنجم (هفت خان رستم) گفته شد و سوالات متن آن پاسخ داده شد و شعر ای وطن از درس ششم روخوانی شد.
تکلیف: نوشتن سوال دوم از کارگاه درس پژوهی درس پنجم

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات درس کسر (فصل دوم) از کتاب ریاضی به پایان رسید .
تکلیف: لطفا سوالات داده شده در دفتر را با دقت پاسخ دهید و برای ارزیابی و یادگیری عمیق تر تمرین بیشتری داشته باشید .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز درس 4 علوم (سفر به اعماق زمین ) ارزیابی شد .
تکلیف: لطفا درباره ی موضوع فصل 5علوم پژوهش کنید و دانسته های خود را در قالب فیلم یا پاور به کلاس بیاورید .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: قسمت جعبه کلمات صفحه 32 و بخوان و بدان صفحه 34 و قسمت املادان و سوال 1-2 تمرین از درس چهارم حل شد. قسمت جعبه کلمات و املادان از درس پنجم توسط دانش آموزان در کلاس حل شد.
تکلیف: حل صفحه 45-46-47 از تمرین پنجم تا سر خوانش و پردازش

انشا و نگارش ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: داستانی برای تکمیل به دانش آموزان گفته شد و در کلاس انشای همه‌ی دانش آموزان چک شد و چندین کلمه دارای ارزش املایی به دانش آموزان گفته شد تا بنویسند.
تکلیف: نوشتن کلمات دارای ارزش املایی زیر: (توجه شود که از هر کلمه یک خط نوشته شود.) علاقه، قصد، می‌تاخت، اتفاقا، شدت، صحرا، زلال، ترکش، قطره،آزرده خاطر، مالامال، هلاک، رکاب‌دار، بی‌درنگ، حرارت

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: ادامه درس هشتم از فعالیت 4 تا انتهای درس، تدریس شد و کاربرگ شماره 12 در کلاس حل شد و فعالیت 6-7 به عنوان تکلیف مشخص شد.
تکلیف: حل فعالیت 6-7 انتهای درس هشتم

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با نحوه صدا گذاشتن آشنایی با مختصات
تکلیف: مطالب گفته شده را با طرح دلخواه تمرین کنید

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات صفحه 37 تا 40 را در کلاس حل کردیم و نکات مهم و کاربردی بیان شد .
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات درس 4 کتاب کار علوم انجام شد و ارزیابی شد .
تکلیف: لطفا درس 4 را دقیق تر مطالعه بفرمایید.

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: ادامه معنای کلمات و اشعار درس پنجم (هفت خان رستم) گفته شد و پرسش های متن پاسخ داده شد و قسمت دانش زبانی تدریس شد و متن بخوان و بیندیش در کلاس روخوانی شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
تکلیف: حل فعالیت شماره 4 درس هشتم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: - از روی درس پس انداز خوانده می شود- فعالیت کلاسی توسط دانش آموزان حل می گردد- اصول پس انداز توسط دانش آموزان بیان می گردد و روی تخته نوشته می شود- مزایای پس انداز در بانک توسط دانش آموزان بیان می گردد. -نمایش کلیپ کوتاه آموزشی مربوط به تنخواه -نمایش عکس مربوط به کلمه تنخواه و تنخواه گردان -معلم از دانش آموزان میپرسد که در خانواده ی شما خرید بر عهده کیست ؟ پولی که مادر خانواده میگیرد روزانه ، ماهانه یا هفتگی است ؟ صحبتهای دانش آموز را به محیط بزرگتر یعنی مدرسه ، شرکت و سازمان بسط میدهیم -دلیل ایجاد تنخواه : با بزرگتر شدن سازمانها انجام امور اداری جهت پرداخت هزینه های جزئی زمان بر بوده و وقت زیادی از مجموعه میگیرد . به دنبال رفع مشکلاتی از این قبیل مفهوم تنخواه و تنخواه گردان درحسابداری سازمانها مطرح شد -نمایش چند نمونه از عکسهای تنخواه های مختلف -روال کار : شرکت وجه مشخصی را جهت پرداختهای جزئی در اختیار یکی از پرسنل مورد اعتماد و صادق خود قرار داده که این شخص موظف به ارائه میزان پرداختی خود همراه با اسناد و مدارک ( فاکتور / قبض / رسید ) به واحد حسابداری است ، پس از انکه واحد حسابداری هزینه ها تائید کرد مبلغ خرج شده را به تنخواه گردان باز میگرداند . -تعریف تنخواه گردان : فردی که این مبلغ را دریافت و خرج میکند -تعریف تنخواه: به مبلغ دریافتی میگویند -خرجهایی شامل تنخواه میشوند که جزئی هستند و تکرار میشوند هر بار -در تنخواه اگر پولی باقی بماند جز ماه بعد میشود -وظیفه تنخواه گردان : تمام مخارج را ثبت کرده و به تائید مدیر برساند -انجام فعالیت کلاسی صفحه ی 46 با مشارکت دانش آموزان
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث پس انداز و تنخواه

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش دیود آموزش نحوه عملکرد دیود بستن مداری سری دیود با ال ای دی
تکلیف: تمرین:بستن مدار دو تا ال ای دی موازی با دیود و پوش باتن

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد خود آگاهی (استقلال) بحث و گفت و گو شد . صفحه 16 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: