1401/09/06
فعالیت:
آزمون تیزهوشان ، پنج شنبه 10 آذر ساعت 10 صبح به صورت حضوری در مدرسه برگزار می گردد.
توضیح:
همچنین کارنامه مداد قرمز 1 که سنجش آن در آبان برگزار شد ، در پرتال قسمت کارنامه قابل رویت می باشد.
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز علاوه بر حل یک نمونه سوال ریاضی پیشرفته ، تمرینات ص 44 را حل کردیم .
نداریم .
علوم ششم
طاهری، مریم
امروز تدریس درس پنجم علوم را با ارائه پاور و مشاهده فیلم توسط دانش آموزان ادامه دادیم (تا سر مبحث آتشفشان )
لطفا درس پنجم علوم را مطالعه بفرمایید.
فارسی ششم
طاهای ابدی، المیرا
حروف ربط، عطف و اضافه از بخوان و بدان درس پنجم و همچنین قسمت املادان در کلاس بررسی و حل شد.
املا ششم
طاهای ابدی، المیرا
چندین لغت املایی مهم از ادامه درس سوم و کل درس چهارم به عنوان سرمشق به دانش آموزان گفته شد.
تکمیل نوشتن لغات املایی زیر:
اثر، زهرآلود، مخلوط، فرومیچکد، سراسیمه، بهعرض رسانید، آهی سرد، قصهی باز، افسوس، فراز، البته، عمر، نغمه، اعتبار، عظمت، بیشمار، مقصود، شکوه و شوکت، وطن، تاختهاند، استوار، بیگمان، سلیقهها، تلفظ، ذهن، نگاهبان، عامل، اتحاد
مطالعات اجتماعی ششم
طاهای ابدی، المیرا
درس نهم تا سر فعالیت 2 تدریس شد و سوالات متن درس گفته شد و در مورد دانشمندان اسلامی در کلاس بحث شد.
رایانه
فرخی، فرید
مرور مطالب گذشته اسکرچ
نوشتن برنامه جدید حرکت و چرخش
تمرین برای ارزیابی هفته بعد
1401/09/05
توضیح:
روز دوشنبه 7 آذر اردوی جایگزین هفته پیش که به علت آلودگی کنسل شد برگزار می گردد ، لطفا رضایتنامه مربوط به اردوی دوشنبه را فردا توسط دانش آموز به مدرسه ارسال نمایید.
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز تدریس اعشار ادامه داشت و دانش آموزان فعالیت های کار در کلاس ص 45 را حل کردند و چند نمونه سوال پیشرفته ریاضی تمرین شد.
لطفا تمرینات ص 45 تا 47 کتاب ریاضی را کامل انجام دهید.
علوم ششم
طاهری، مریم
امروز تدریس درس پنجم علوم با مشاهده یک فیلم آغاز شد و سپس در این باره گفت و گو کردیم .
لطفا درس پنجم علوم را مطالعه بفرمایید .
فارسی ششم
طاهای ابدی، المیرا
حکایت انواع مردم از درس ششم در کلاس خوانده شد. پرسش های متن شعر ای وطن پاسخ داده شد و دانش زبانی مربوط به حرف ندا و منادا در کلاس تدریس شد.
حفظ کردن شعر «همه از خاک پاک ایرانیم تا شنبه هفته آینده»
نگارش ششم
طاهای ابدی، المیرا
لطفاً رضایت نامههای اردو فردا آورده شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
معلم روی تخته می نویسد-1- دلیل تنخواه2- روال کار 3- تعریف تنخواه و تنخواه گردان4- وظیفه تنخواه گردان5- وظیفه مدیر در مقابل تنخواه گردان6- چه هزینه هایی اصولا در تنخواه قرار می گیرد؟ از دانش آموزان داوطلب می خواهیم مطالب فوق را توضیح دهند.- پاور پوینت سه فرد گرسنه با ملیت ایرانی، چینی و آمریکایی با در آمد مناسب برای خرید به همراه غذای ساده و ملی نمایش داده می شود نیاز و نوع خواسته متفاوت توسط دانش آموزان توضیح داده می شود- پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با شناخت نیاز ها و خواسته هایمان و نحوه تاثیر آن در بودجه بندی و پس انداز مناسب و بیان نکات مطرح شده در فیلم توسط دانش آموزان
رباتیک
جابری، پریسا
انجام تمرینات جلسه گذشته
آموزش LDR و نحوه کاردکرد
بستن مدار LDR با LED
تحقیق:LDR در کجاکاردبرد دارد؟
تمرین:بستن مدار LDR با دوLED موازی و پوش باتن
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
باسلام و روز بخیر
امروز در مورد مفهوم خود آگاهی( استقلال) که هفته گذشته صحبت کردیم به گفت و گوی بیشتری پرداختیم و دانش آموزان تجربیات و خواسته های خود را در میان گذاشتند .
عزیزان در مورد 3 استقلالی که خیلی دوست دارید الان داشته باشید با والدین صحبت کنیدو گفت و گوی خود را به صورت کامل یادداشت کنید .
1401/09/02
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز یاد آوری کسر اعشار و محاسبات کسر اعشاری و تبدیل آن به عدد اعشاری تدریس شد .
لطفا دو نمونه جمع و دو نمونه تفریق و دو نمونه ضرب اعشاری و دو نمونه تبدیل اعشار به کسر و کسر به اعشار را در دفتر نوشته و تمرین کنید .
فارسی ششم
طاهای ابدی، المیرا
درس چهارم کتاب نگارش و صفحه ابتدایی از درس پنجم به طور کامل حل و بررسی شد و دانش آموزان در حل سوالات مشارکت نمودند.
نوشتن تمرین های شماره 1-2 صفحه 30
تمرین شماره صفحه 31
تمرین 3 صفحه 32
تمرین 2-3 صفحه 34 مربوط به درس پنجم
1401/09/01
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز تدریس درس اعشار را با مبحث کسر اعشاری و تبدیل کسر به اعشار و عملیات و محاسبات اعشاری آغاز کردیم .
نداریم.
فارسی ششم
طاهای ابدی، المیرا
آرایه تشبیه و اجزای مختلف آن توضیح داده شد و در شعر ای وطن در تمامی قسمت ها کاربرد این آرایه مشخص و توضیح داده شد.
نوشتن پاسخ سوالات درک مطلب شعر ای وطن
هنر ششم
ایروانی، سارا
از هفته آینده کار جدید برای یلدا شروع میشود(این کار دو الی سه هفته زمان لازم دارد)
مواد مورد استفاده :
1_قلمو(اکثر دانش آموزان دارند و شماره خاصی لازم نیست)
2_دستمال پارچه ای
3_لباس یا کاور برای رنگی نشدن لباس فرم
4_رنگ ویترای(مدرسه تهیه کرده است)
5_دورگیر(خود مدرسه تهیه کرده است)
6_بشقاب ساده و بدون طرح شیشه ای سایز دلخواه(در صورت تمایل میتوانید از فروشگاه های لوازم هنری تهیه بفرمایید) پیشنهاد من این است برای اینکه بتوانیم از لوازم قدیمی هم استفاده کنیم، از بشقاب های بلور و بدون طرح مورد استفاده در منزل استفاده کنند زیرا این کار تمامی سطح بشقاب را پوشش می دهد.
قبل از شروع و آموزش کار، کار نهایی به دانش آموزان نشان داده میشود تا با روند کار آشنا شوند.
ممنونم