فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ریاضی امروز به صورت حضوری برگزار شد و پسرهای گلم با مفهوم(پشت و جلو)(دور و نزدیک) اشنا شدند صفحات کتاب تا صفحه ی 21 انجام شد.
تکلیف: پسر گلم یه خورشید بکش که جلوی ان یک ابر باشد و پشت ان یک رنگین کمان باشد و عکس تکلیف خود را داخل پرتال بارگذاری کن.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز کلاس هوش امروز به صورت حضوری برگزار شد و در کتاب هوش پسرهای گلم فعالیت هایی انجام دادند که موجب افزایش دقت و تمرکز،اشنایی با تفاوت ها و شباهت ها و پیدا کردن اشکال از میان خطوط زمینه می شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این حلسه دانش آموزان کاردستی جوجه را درست کردند. رنگ آمیزی با مدادرنگی و کار با قیچی انجام شد.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. کار جلسه آینده با خمیربازی میباشد.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی در کلاس امروز نقد فیلم جشن ماه (رنگ زرد) برگزار شد .
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس علوم امروز به صورت مجازی برگزار شد و در مورد حواس 5گانه با پسرهای گلم گفت و گو کردیم و صفحات (19,20,21,22)انجام شد.
تکلیف: تکلیف منزل نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و روز بخیر کلاسهای اسمانه ی امروز به صورت مجازی برگزار شد و اشعار کار شده در مهر ماه (شعر مهربانی,پاییز,پیام قرانی مسواک) جمع بندی شد و شعر حافظ را شروع به کار کردیم و دو بیت اول را کار کردیم.
تکلیف: پسرم شعر حافظ را تکرار و تمرین کن و یک فیلم برای ما از ان ارسال کن.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ساخت و ساز امروز به صورت مجازی برگزار شد و قصه هی ارزوهای ماهی کوچولورو برای پسرهای گلم خواندم و با کشیدن گردی ماهی سه بعدی درست کردیم.
تکلیف: پسر گلم 3تا گردی بکش در اندازه های مختلف ,دور انها را ببر و روی کاغذ بچسبان و روی انها را با سه رنگ اصلی(ابی,زرد,قرمز)رنگ امیزی کن.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش صفحه کلید و جعبه محافظ - مفهوم سی پی یو و آشنایی با حافظه موقت و دایمی تدریس تا صفحه 15 کتاب آموزشی

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز امروز کلاس دانشمند کوچک به صورت حضوری برگزار شد در مورد گیاهان گفت و گو کردیم و ازمایش کاشت لوبیا را با پسرهای گلم انجام دادیم و با خمیر قسمت های مختلف یک گیاه را درست کردیم.(ریشه،ساقه،برگ،گل).
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز کلاس های نوشتاری به صورت حضوری برگزار شد و پسرهای گلم تمرین رنگ امیزی در ستون (در دفتر شطرنجی) را انجام دادند و با مفهوم ستون اشنا شدند.
تکلیف: تکلیف در منزل :با کاغذ اچار نوارهای کاغذی درست کنند و این نوارها را روی یک کاغذ سفید بچسبانند و روی ان را رنگ کنند .نوارها باید به صورت ستون چسبانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام و عرض ادب در کلاس امروز five senses ( حواس پنج گانه ) به دانش آموزان تدریس شد .
تکلیف: شعری که در گروه قرار خواهد گرفت را بچه ها بخوانند . در صورتی که قادر به آپلود ویدیو در پرتال نبودید، ویدیو ها فقط به شماره ی بنده 09229695457 ارسال کنید .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاسهای خوانداری امروز به صورت حضوری برگزار شد ،در کلاس کاربرگ نشانه ی (د) انجام شد و در انتها بازی کلمات هم آغاز و هم پایان نشانه های زیر انجام شد(آ ا_ ب_د_ اَ)
تکلیف: تکرار و تمرین صداهای (آ ا_ ب_د_ اَ)

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی کلاس های کارگاه افزایش ضریب هوش به صورت حضوری برگزار شد و کاربرگ اشنایی با رنگ ها انجام شد . آموزش ترکیب رنگ نارنجی(قرمز+زرد)
تکلیف: تکلیف نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاسهای نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد ،در کلاس کار دوخت انجام شد ،پسرهای گلم باید میتوانستند ربان ها را از داخل سوراخ ها به صورت زیر و رو رد میکردند با هدف هماهنگی میان چشم ها و دست ها،تقویت عضلات دست و انگشتها.
تکلیف: پاره کردن روزنامه و گلوله کردن انها .

بازی‌های تمرکزی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام .کلاس بازی هدفمند امروز بصورت حضوری برگزار شد .این بازی هوش هیجانی - تمرکزی با هدف تشخیص رنگ ها و ردیف و ستون و افزایش قدرت بینایی و حرکتی انجام می‌شود که در نهایت سبب افزایش سرعت عمل می شود .
تکلیف: تکلیف نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: