فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد . در درس ریاضی با مفاهیم (بالا_پایین)(زیر _رو) اشنا شدیم و بازیهایی در کلاس انجام دادیم که پسرهای گلم به صورت عینی مفاهیم مورد نظر را یاد بگیرند.
تکلیف: تهیه یه کیلیپ و صحبت در مورد وظایف یکی از اعضای بدن.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید خدمت والدین عزیز،امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد. در درس علوم با تک تک اعضای بدن و وظایف انها اشنا شدیم و اموختیم هر عضوی یک کارکرد و وظیفه ای دارد و ما باید تلاش کنیم از انها مراقبت کنیم تا اسیب نبینند.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاس هوش و خلاقیت به صورت حضوری برگزار شد . در کتاب هوش با مفاهیم موقعیت یابی(پیدا کردن محل زندگی هر حیوان) و الگو یابی( تکرار اشکال براساس رنگ و شکل یک درمیان) اشنا شدیم.
تکلیف: ساخت یک الگو با لوازم مختلف مثال: رنگ ها: (قرمز،آبی-قرمز، آبی) خوراکی ها: (گردو، گردو، کشمش-گردو، گردو، کشمش) حرکات: (پاکوبیدن، پریدن، دست زدن-پا کوبیدن، پریدن، دست زدن) صداها: (بنگ، تپ، تپ-بنگ، تپ، تپ) تصاویر و استیکر ها: (گل، گل، پروانه، پروانه- گل، گل، پروانه، پروانه)

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: آموزش حیوانات با شکل دایره و رنگ آمیزی کاربرگ روز آتش نشان
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشین خدمت والدین عزیز و پسرهای نازنین. امروز در جلسه حضوری به مناسبت روز آتش نشان، با بچه ها ماسک آتش نشان درست کردیم و مبحث رنگ ها را مرور کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه ی 26 کتاب کار انجام شود. مبحث رنگ ها مرور شود. جملات زیر تمرین و تکرار شوند: what color is it? it's ------------. (blue/red/yellow/orange/purple/green) با تشکر از شما عزیزان.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید امروز کلاسها به صورت مجازی برگزار شد و در کلاس با پسرهای گلم سوره ی توحید همراه با معنی و شعر ارزش مهربانی را تکرار و تمرین کردیم و در مورد مهربانی گفت و گو کردیم و کاربرگ سوره ی توحید را رنگ امیزی کردیم.
تکلیف: در هفته اگر به موجودی (انسان,گیاهان,حیوانات)مهربانی و محبت کردیم یک کیلیپ کوتاه و یا یک عکس تهیه کنیم و به اشتراک بگذاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت والدین عزیز و بچه های نازنین. امروز با بچه ها بحث رنگ های مختلف کار شد و بچه ها رنگ های زیر رو یاد گرفتند: red green orange purple blue yellow و school things مرور و با بحث رنگ ها ترکیب شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 25 کتاب کار تکمیل شود. و رنگ ها مرور و کار شوند. با تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید خدمت اولیای عزیز،امروز در کلاسهای مجازی به مناسبت روز اتش نشانی ،در مورد شغل اتش نشانی گفت و گو کردیم،شعر خوانی و کلاه اتش نشانی درست کردیم. و با پسرهای گلم انیمیشن کتاب (نقطه) نوشته ی پیتر. اچ .رینولدز را مشاهده کردیم و در مورد موضوع و و محتوای فیلم گفت و گو کردیم . این انیمیشن با موضوع خودباوری ،اعتماد به نفس و باور توانمندی ها بود .
تکلیف: پیدا کردن نقطه و هرچیزی که شبیه به نقطه است در محیط اطرافمان و انجام فضا سازی روی کاغذ با نقطه ها.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز،امروز در کلاس ساخت و ساز کیلیپ خرگوش باهوش رو دیدیم ، و با استفاده از نی و لیوان یکبار مصرف با همراهی پسرهای گلم کاردستی خرگوش باهوش رو ساختیم و با کاردستی ها شعر خرگوشک رو خواندیم.
تکلیف: ارسال عکس همراه با کاردستی به صورت افقی.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش تفاوت تبلت و لپ تاپ و کامپیوتر

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی ،امروز کلاس ها به لطف خدا به صورت حضوری برگزار شد . در درس خوانداری کاربرگ های اموزش صدای (آ ا) در کلاس انجام شد و همچنین تکرار و تمرین صدای آا را در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: بازی پیدا کردن کلمات هم آغاز و هم‌پایان صدای (آا).

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت والدین عزیز. امروز بچه ها در قالب بازی های متنوع(بازی های پازلی و حافظه و مسابقه ای)، تمامی دروس قبلی خود را مرور کردند. کلمات شامل کلمات family، school things و ... و عبارت های کاربردی مانند: who's this? please be quiet. After you و ... مرور شدند.
تکلیف: ممنون میشم دروس قبلی در خانه کامل تمرین و مرور بشوند. با تشکر از زحمات شما عزیزان.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس بازی های تمرکزی،بازی تعادلی تمرکز (توپ روی خط) را انجام دادیم .پسرهای گلم باید تلاش میکردند با حفظ کردن ،توپ روی قاشق حرکت کنند. هدف از انجام این بازی تقویت تعادل کودک،تمرکز ،هماهنگی میان چشم،دست و پا بود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: