فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاسها به صورت مجازی برگزار شد .و در درس خوانداری با صدای (ب)هم اغاز و هم پایان اشنا شدیم . ب هم اغاز مانند:ببر,باران,برگ,باد,بابا ب هم پایان مانند:اب,تاب,کباب,جوراب
تکلیف: پسر گلم یک کیلیپ تهیه کن با محتوای,دو کلمه ای که که با صدای (ب) هم اغاز و دو کلمه ای که با صدای (ب) هم پایان ختم شود را بیان کن.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض تبریک روز جهانی سالمند خدمت والدین عزیز و پسران گلم. امروز به مناسبت روز جهانی سالمند، کلمات مربوط به family مرور شدند. رنگ ها هم در قالب پازل مرور شد و با بچه ها صفحه ی 24 کتاب کار شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 24 کتاب خود و صفحه 27 کتاب کار انجام شود. SONG مربوط به صفحه 24 کتاب تمرین و حفظ شود.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز،کلاس قصه و نمایش امروز به صورت مجازی برگزار شد . امروز روز جهانی لبخند بود و برای پسرهای گلم داستان(لبخند گم شده ) را خواندم ،سپس موزیکی با همین مضمون برای عزیزانم پخش کردم و در مرحله ی بعد در مورد لبخند گفت و گو کردیم‌و در انتها یک صورتک لبخند ساختیم .
تکلیف: پسرهای گلم یک عکس با لبخندهای زیباتون برامون ارسال کنید.

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و ادب درس دوم با عنوان مهارت خود یاری با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: کشیدن یک کفش بر روی مقوا و جای بند ها سوراخ شود وهفته اینده دانش اموزان سر کلاس انلاین به همراه داشته باشند و بتوانند بند ها را رد کرده و به روش صحیح گره بزنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: سلام و عرض ادب. در کلاس امروز درس inside و outside به بچه ها داده شد .
تکلیف: بچه ها یک نقاشی که مفهوم inside و outside را برساند بکشند .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد . در درس ریاضی با مفاهیم (بالا_پایین)(زیر _رو) اشنا شدیم و بازیهایی در کلاس انجام دادیم که پسرهای گلم به صورت عینی مفاهیم مورد نظر را یاد بگیرند.
تکلیف: تهیه یه کیلیپ و صحبت در مورد وظایف یکی از اعضای بدن.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید خدمت والدین عزیز،امروز کلاسها به صورت حضوری برگزار شد. در درس علوم با تک تک اعضای بدن و وظایف انها اشنا شدیم و اموختیم هر عضوی یک کارکرد و وظیفه ای دارد و ما باید تلاش کنیم از انها مراقبت کنیم تا اسیب نبینند.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاس هوش و خلاقیت به صورت حضوری برگزار شد . در کتاب هوش با مفاهیم موقعیت یابی(پیدا کردن محل زندگی هر حیوان) و الگو یابی( تکرار اشکال براساس رنگ و شکل یک درمیان) اشنا شدیم.
تکلیف: ساخت یک الگو با لوازم مختلف مثال: رنگ ها: (قرمز،آبی-قرمز، آبی) خوراکی ها: (گردو، گردو، کشمش-گردو، گردو، کشمش) حرکات: (پاکوبیدن، پریدن، دست زدن-پا کوبیدن، پریدن، دست زدن) صداها: (بنگ، تپ، تپ-بنگ، تپ، تپ) تصاویر و استیکر ها: (گل، گل، پروانه، پروانه- گل، گل، پروانه، پروانه)

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: آموزش حیوانات با شکل دایره و رنگ آمیزی کاربرگ روز آتش نشان
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشین خدمت والدین عزیز و پسرهای نازنین. امروز در جلسه حضوری به مناسبت روز آتش نشان، با بچه ها ماسک آتش نشان درست کردیم و مبحث رنگ ها را مرور کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه ی 26 کتاب کار انجام شود. مبحث رنگ ها مرور شود. جملات زیر تمرین و تکرار شوند: what color is it? it's ------------. (blue/red/yellow/orange/purple/green) با تشکر از شما عزیزان.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید امروز کلاسها به صورت مجازی برگزار شد و در کلاس با پسرهای گلم سوره ی توحید همراه با معنی و شعر ارزش مهربانی را تکرار و تمرین کردیم و در مورد مهربانی گفت و گو کردیم و کاربرگ سوره ی توحید را رنگ امیزی کردیم.
تکلیف: در هفته اگر به موجودی (انسان,گیاهان,حیوانات)مهربانی و محبت کردیم یک کیلیپ کوتاه و یا یک عکس تهیه کنیم و به اشتراک بگذاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت والدین عزیز و بچه های نازنین. امروز با بچه ها بحث رنگ های مختلف کار شد و بچه ها رنگ های زیر رو یاد گرفتند: red green orange purple blue yellow و school things مرور و با بحث رنگ ها ترکیب شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 25 کتاب کار تکمیل شود. و رنگ ها مرور و کار شوند. با تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام و خسته نباشید خدمت اولیای عزیز،امروز در کلاسهای مجازی به مناسبت روز اتش نشانی ،در مورد شغل اتش نشانی گفت و گو کردیم،شعر خوانی و کلاه اتش نشانی درست کردیم. و با پسرهای گلم انیمیشن کتاب (نقطه) نوشته ی پیتر. اچ .رینولدز را مشاهده کردیم و در مورد موضوع و و محتوای فیلم گفت و گو کردیم . این انیمیشن با موضوع خودباوری ،اعتماد به نفس و باور توانمندی ها بود .
تکلیف: پیدا کردن نقطه و هرچیزی که شبیه به نقطه است در محیط اطرافمان و انجام فضا سازی روی کاغذ با نقطه ها.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز،امروز در کلاس ساخت و ساز کیلیپ خرگوش باهوش رو دیدیم ، و با استفاده از نی و لیوان یکبار مصرف با همراهی پسرهای گلم کاردستی خرگوش باهوش رو ساختیم و با کاردستی ها شعر خرگوشک رو خواندیم.
تکلیف: ارسال عکس همراه با کاردستی به صورت افقی.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: آموزش تفاوت تبلت و لپ تاپ و کامپیوتر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: