فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ریاضی امروز به صورت حضوری برگزار شد پسرهای عزیزم با مفهوم(بیشتر،باریکتر و پهنتر ) اشنا شدند و تکرار و تمرین عدد 1 را انجام دادیم. صفحات (41،42،43،44) انجام شد.
تکلیف: پسر گلم یک کاغذ را 4 قسمت کن سپس در هر ستون (یک گل،یک خورشید،یک درخت،یک خانه ) نقاشی کن و انها را کامل رنگ امیزی کن سپس عدد 1 را زیر هر کدام به فارسی بنویس .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کلاس هوش و خلاقیت امروز بصورت حضوری برگزار شد .تشخیص یابی با هدف (سایه شناسی ) و بازی با خطوط با هدف تقویت خلاقیت و افزایش هوش و دقت و تمرکز انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با مدادرنگی نقاشی جغد کشیدند و با عروسک هایی که آورده بودن نمایش اجرا کردند.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. جلسه آینده کار بچه ها کلاژ میباشد.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز کلاس نقد انیمیشن به صورت حضوری برگزار شد و باتوجه به اینکه در درس علوم با انواع حیوانات اشنا شدیم انیمیشن (زوتوپیا) را به صورت کوتاه در کلاس مشاهده کردیم. زوتوپیا از معدود انیمیشن‌هایی است که به مفاهیم مبارزه با نژادپرستی و پذیرش تفاوت‌ها پرداخته است. (((جودی خرگوش کوچولوی داستان برای رویاهایش بسیار تلاش می‌کند و حتی با وجود محدودیت‌های فیزیکی (جثه‌ی کوچک) موفق می‌شود با تلاش بسیار به آرزوی دوران کودکی‌اش دست یابد.)))
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس علوم امروز به صورت مجازی برگزار شد و 3 صفحه از کتاب اموزش داده شد و پسرهای عزیزم با دسته ای دیگر از حیوانات به نام خزندگان اشنا شدند .
تکلیف: پسر گلم در مورد حیوانات خونسرد و خونگرم تحقیق کن و یک کیلیپ برای من بفرست.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس اسمانه ی امروز به صورت مجازی برگزار شد و با پسرهای گلم شعرهای جدید ماه اذر (شعر پل هوایی,شعر حافظ و سوره ی کوثر)را تمرین کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ساخت و ساز امروز به صورت مجازی برگزار شد و کاردستی گل و گلدان را اموزش دادیم و قصه ی (ملکه ی گلها)را برای پسرهای عزیزم خواندم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

رایانه

مدرس: عبدی، مهرداد
فعالیت: تدریس و آموزش آشنایی با میز کار ( دسکتاپ ) ، آشنایی با آیکون ها ، نوار وظیفه و دکمه استارت - تا صفحه 33 کتاب آموزشی تدریس شد .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی کلاس دانشمند کوچک امروز به صورت حضوری برگزار شد و ازمایش ساخت رنگین کمان با اسمارتیزهای رنگی را انجام دادیم. بچه ها گروه بندی شدند به هر گروه اسمارتیزهایی داده شد ابتدا اسمارتیز را لمس کردند به سفتی و صافی آن اشاره کردند . کمی هم در مورد ضررهای اسمارتیز بخاطره رنگهای مصنوعی آن گفتگو شد. و اینکه چطور این رنگها در آب گرم راحتتر از آب سرد حل می شوند . گفتگو کردند . قرصهای اسمارتیز را دور تا دور ظرف چیدند مقداری آب وسط ظرفشان ریختند حل شدن سریع رنگ اسمارتیز ها در آب و نیز ترکیب رنگ ها با هم خیلی دیدنی بود حسابی پسرهایمان را ذوق زده کرده بود.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام .کلاس نوشتاری امروز بصورت حضوری برگزار شد .و پسر های عزیزم با هدف تکرار صدا آموزی برنامه معلم شو را با ابزار های آموزشی اجرا کردند .
تکلیف: پسر گلم تکلیف دفتر شطرنجی خود را انجام بده و روز 4شنبه دفتر خود را همراه خود به کلاس بیاور.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: باسلام . در کلاس امروز wild animals با دانش آموزان تمرین و تکرار شد .
تکلیف: برای علوم تکلیفی نیست و مطالب به طور کامل امروز با دانش آموزان تمرین و تکرار شد - کاربرگ مربوط به ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: