فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیاء محترم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و با آرزوی موفقیت های روز افروزن برای دلبندانم. لطفا تمامی کتب کار علوی که امروز به دانش آموزان تحویل داده شده است لیبل اسم و پایه تحصیلی زده شود.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام انکه جان را فکرت اموخت/تمرینهای داده شده ی جلسه ی قبل و 2 نکته اموزشی داخل دفترگفته شداز اولیای عزیز مجدد خواهش میکنم در نوشتن و یا حل تمرینها حداقل کمک را داشته باشیدسپاسگزار همراهی شما عزیزان هستم قرار شد کتابهایی که در طول هفته در منزل نیازی نیست دانش اموزان همراه خود نبرند بنابر این هر کدام از دانش اموزان که مایل بودند کتابشان راداخل مدرسه گذاشتند./برای امروز یک سوال ریاضی داریم داخل دفتر ریاضی با تاریخ بنویسید./با ارقام 8،7 9، 4 دو عدد دو رقمی بسازید که بیشترین حاصلضرب را داشته باشد؟ "موفقیت لحظه ای نیست "

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/شناخت کتاب علوم و تقسیم بندی فصلها توضیح داده شد برای جلسه ی بعد علوم یک برگ کاغذ رنگی و 4 گیره ی کوچک کاغذ همراه هر کدام از دانش اموزان باشد.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ای همه هستی زتو پیدا شده/یک بیت از شعر ستایش تحلیل و بررسی شد،دانش اموزان روی ارایه ی تضاد و کلمات متضاد در بیتها دقت داشته باشند و روز چهارشنبه که در برنامه، کتاب کار فارسی داریم کتاب و دفتر فارسی را همراه دا شته باشند. کتاب های کار تحویل داده شده بجز استعداد تحلیلی لطفا کتابها را سامان دهید و برچسب نام و نام خانوادگی داشته باشد.سپاس از همراهی شما.

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: در ابتدای کلاس قوانین کلاس توضیح داده شد. سپس برای انجام بازی‌های ریتمیک دویدنی و هیجانی به حیاط رفتیم. اهداف بازی: افزایش سرعت عمل و عکس‌العمل، تقویت حافظه شنیداری، بهبود هماهنگی گروهی، تقویت روحیه جمعی و انجام کار گروهی

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام یگانه مهندس هستی/سوالات زیر را در دفتر ریاضی بنویسید/سوال یک-اعدادزیر را از رقم به حروف یا از حروف به رقم بنویسید./503017-300001705002-هفتادو دو میلیون و سه/سوال دو-کوچکترین عدد 12 رقمی بدون رقم تکراری را بنویسید.چه مشکلی وجود دارد؟پس جه جوابی باید به سوال بدهیم؟/نکات مهم برای نوشتن تکالیف:تکالیف تاریخ داشته باشد تمیز و با دقت نوشته شود.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند مهر افرید/ درس ستایش را روانخوانی کنید با رعایت قواعد نگارشی ،مکث و...، لحن خواندن را رعایت کنید همانطور که در کلاس توضیح دادم،درس ستایش (ای همه هستی) را با خودکار ابی ،تمیز و با دقت در دفتر فارسی بنویسید برای هر بیت 3 خط جا بگذارید سر کلاس ،جلسه ی اینده تحلیل و معنی میکنیم.در کتاب قافیه و ردیفها مشخص شده باشد سر کلاس گفته شده تعریف مثنوی و شکل ظاهلری در دفتر نوشته شده باشد. جلسه ی بعدی بیت و تشخیص قافیه و ردیف و مثنوی پرسیده میشود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام هستی بخش هستی ها/درس اول هدیه ها تا جایی که درس داده شده (اخر بررسی کنید) داخل کتاب کامل توضیح داده شده و سوالات پاسخ داده شده و نوشتید،یکبار بخوانید.

متن ادبی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند لوح و قلم / دانش اموزانی که انشایشان را کامل نکردند کامل کنند/برای فردا هر کدام از دانش اموزان یک قطعه عکس 3×4که پشتش نام و نام خانوادگی نوشته شده باشدبیاورند.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: معارفه با بچه ها انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام در ابتدا معارفه ،مرور آموزش هیجانات و احساسات به علت نبود کتاب (آموزش شادی و غم در مواقع ضروری که با بارش فکری بچه ها در مورد لحظات خاص آنها مثل انواع بازی های آنهاهمراه بود)
تکلیف: نداشتیم

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام پایان دهنده ی هر اغازی/موضوع:انواع نمودارها/هدف:اشنایی و توانایی و درک و کاربرد و تقویت مهارتهای تحلیل و تفکر انتقادی در رسم نمودارها/با دانش اموزان در مورد نمودارها در امار و نحوه ی رسم و کاربرد انها صحبت کردیم و بعد با چند سوال کاربردی نمودار میله ای و خط شکسته را رسم کردند/"مثل همیشه هر شروعی را پایانی است و ماهم در کنار هم و پابه پای هم پایگاه تابستانی را پشت سرگذاشتیم به پایان راه در تابستان رسیدیم اما پایان ما اغاز یک شروعی دوباره است شروعی که نتایج این پایان در ان بی تاثیر نخواهد بودو امید است که توانسته باشیم در کنار هم یک پایان خوش از تابستان از خود به یادگار گذاشته باشیم تا اثرات ان را در شروع سال تحصیلی ببینیم.""چشم انتظار دیدن روی ماهتان در نمایشگاه 17 مرداد دانش اموزان عزیزم هستم"

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: نقاشی ازمنظره وطبیعت باگواش واکریلیک ورنگ انگشتی روی بوم

چوب جادویی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام یگانه مهندس هستی/موضوع:سرسره/هدف:تقویت مهارت اندازه گیری و قوانین فیزیک هماهنگی بین قدرت دست و مغز /با چوبهای بستنی سرسره ای زیبا ساختیم./"فردا 17 مرداد با حضورتان نمایشگاه کلاسمان را اذین بخش خواهید بود."

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/موضوع:تغییرات فیزیکی و شیمیایی/هدف:شناخت انواع تغییرات (مراحل پژوهش)/سلام و احترام/ابتدا برای دانش اموزان با مواد پیرامونشان مثالهای ملموس و عملی رااجرا کردیم(خر د کردن قند،شکستن تخم مرغ،پختن تخم مرغ و ...)و تعریف تغییرات فیزیکی و شیمیایی را بچه ها بطور عملی لمس کردندو در کاربرگهایشان مشاهدات را بطور دسته بندی فیزیکی و شیمیایی نوشتند/اولیای گرانقدر ممنون بابت همراهی شما عزیز ان در کلاسهای تابستانی ،امید که پسرای گلمون از این زنگ(علوم)بهره ی کافی را برده باشند،چشم انتظار قدوم ارزشمندتون در نمایشگاه پایانی برای دیدن عملکرد فرزندانمان هستم./

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: درس:ورزش موضوع :تمرینات هوازی+بازی هدف :استقامت قلبی و عروقی

پرتال هوش

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/موضوع:تانگرام/هدف : افزایش تمرکزو تجسم هوش فضایی/ابتدا تانگرام و تاریخچه و کار را توضیح دادم و بعد عکس های تانگرام را روی تخته انداختم و بچه ها روی کاربرگ درست کردند/1
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: