1403/05/02
ریاضی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/سلام و احترام/موضوع:تقسیم/هدف:یاداوری تقسیم چند رقمی بر چند رقمی وپیدا کردن رمزینه با هدف هوش کلامی/تقسیم چند رقمی بر چند رقمی روی تخته همراه با دانش اموزان یاد اوری شددانش اموزان طی گروهبندی از روی تخته تقسیم هایی که بدون پاسخ نوشته شده بودوبر ای پاسخ انها یک حر ف مشخص شده بود نوشتندهر گروه جواب تقسیم ها را پیدا کرد و بعد از ان حرف عدد بدست امد ه را پیدا کرده و در جای مناسب مشخص شده قرار دادگروه برنده امتیاز دریافت کرد./""اینده متعلق به افرادی است که به زیبایی رو یا های خود ایمان دارند.""
هنر پنجم
الهی، شیما
کاردستی جوجه تیغی انجام شد.
مدادشمعی ودفترنقاشی همراه داشته باشند.
چوب جادویی
اهدایی وند، ژیلا
به نام مهندس هستی/سلام عرض احترام/موضوع:هواپیما%هدف:دست سازه ها همر اه با رعایت قوانین تعادل فیزیک /با چوبهای بستنی و برش های لازم یک هواپیمای بسیار زیبا درست کردیم.
1403/05/01
علوم پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی توراست/سلام عرض ادب/موضوع:گیاهان/هدف:اشنایی با گیاهان تک لپه پ دولپه (برگ ،ریشه ،دانه)/همراه دانش اموزان تصاویر و فیلمی از گیاهان تک و دو لپه دیدیم بعد مطالب مهم در مورد گیاهان مذکور را نوشتند و سپس در کاربرگ مربوط این گیاهان را با غلات و حبوبات در اختیار چسباندند/""اگر به انچه انجام میدهید باور داشته باشید موفق خواهید بود."
ورزش پنجم
دباغیان، کیارش
درس : ورزش
موضوع : تکنیک حرکت اسکات+بازی
آموزگار : دباغیان
پرتال هوش
اهدایی وند، ژیلا
به نام گشایگر معماها/سلام/موضوع:طرح معما /هدف:تقویت هوش ریاضی و منطقی همراه با ایجاد هیجان/از دانش،اموزان بترتیب معمایی پزسیده میشد هر کسی پاسخش درست بود بادکنکها یی که داخلش امتیاز قر ار داده بودم و به تخته چسبانده بودم را با سوزن میترکاند و امتیاز کسب میکردو سپس برنده مشخص کردیم.
1403/04/31
ریاضی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/موضوع:مفهوم ضرب با زیر بنای ضرب مساحتی /هدف:یاد اوری ضرب
سلام و عرض احترام/با دانش اموزان ضرب چند رقمی در چندرقمی روی تخته مرور کردیم بعد روی کاغذ شطرنجی در قالب گروههای 2 نفره ضربهای چند رقمی در چند رقمی رابه روش ضرب مساحتی انجام دادند .
فارسی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
اسمان فرصت پرواز بلند است،ولی قصه این است چه اندازه کبوتر باشی/سلام و احترام مجدد/موضوع:شناخت انواع ترکیبات/هدف:توانایی ساخت ترکیبات وصفی و اضافی و طرز تشخیص ان/همر اه دانش اموزان ،ترکیب وصفی و اضافی و اجزا و تشخیص ان را مرور وتمرین کردیم بعد در قالب گروههای 2 نفره از بین کلماتی که اماده کرده بودم و روی مقوا روی تخته با مگنت زده بودم در جدول هر کدام ترکیب اضافی و وصفی درست کردند و امتیازگرفتند.
""فرصت ها اتفاق نمی افتندبلکه شما انها را خلق میکنید""
1403/04/27
ریاضی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی تو راست
زما خدمت اید خدایی تو راست
موضوع:کسرها
هدف:مهارت حل مساله و کاربرد کسر در زندگی روزمره /با عرض سلام و احترام.
با بچه ها کسر و اجزای ان را را روی تخته نوشتیم و انواع کسرها را با پرسش و پاسخ مرور کردیم جمع و تفریق کسری را پای تخته نوشتند وحل کردند و هم مخرج بودن کسرها که شرط جمع و تفریق کسرهاست یاداوری شدو مسئله ای با بچه ها در مورد جمع و تفریق کسرها حل کردیم و بچه ها هر کدام روی برگه ای مساله طرح کردند و پای تخته امدند و حل کردند.
هنر پنجم
الهی، شیما
زیبانویسی اسم بچه ها به صورت قلم ونقاشی وخوشنویسی داخل اسم
دفترمشق ونقاشی وآبرنگ همراه داشته باشند.
چوب جادویی
اهدایی وند، ژیلا
به نام مهندس هستی/درس چوب جادویی/موضوع:ساخت استند گوشی/هدف:تلفیق دست سازه با قوانین فیزیک(تعادل و ارتباط زاویه ها)/با همراهی ،دانش اموزان با چوب بستنی، استند گوشی ساختند .
""یادگیری هیچ وقت بدون شکست و اشتباه انجام نمی گیرد""
در پناه خدا.
1403/04/24
ریاضی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی توراست
زما خدمت اید خدایی تو راست
موضوع:زاویه ها
هدف:اندازه گیری زاویه ها با نقاله مهارت ساخت انواع زاویه
ابتدا با ساعت اموزشی و حرکت عقربه های ساعت انواع زاویه ها را با دانش اموزان تمرین کر دیم ،سپس گوشه های اتاق و زاویه ی تشکیل شده رامشاهده کردندبعد راس زاویه و تعریف زاویه و ضلعهای زاویه را توضیح دادم و انواع زوایا را با نامهای معروفی که دارند توضیح دادم و روی تخته کشیدم بعد در قالب گروههای 2 نفره با نی و کاغذ رنگی انواع زاویه را با دستورزی درست کردند و بعد زاویه های 130 و 48 و 99 درجه را با نقاله رسم کردند.
"انسانهای بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسانهای هدفمند کار کنند""
فارسی پنجم
اهدایی وند، ژیلا
خدایا جهان پادشاهی تو راست
زما خدمت اید خدایی تو راست
موضوع:جمله سازی و اجزای ان
هدف:شناسایی اجزای جمله با بازی مکعب شانس
ابتدا یک جمله ی ناقص روی تخته نوشتم و با بجه ها ان را کامل کردیم و بعد اجزای جمله (فعل و فاعل و ...)و جایگاه قرار گیری انها را برای بچه ها توضیح دادم بعد با 2 مکعبی که روی وجه های ان کلماتی را نوشته بودم به گروههای 2 نفره دادم و گروهها پای تخته امدند و با پرتاب مکعب ، بر اساس واژه ها جمله مناسب نوشتند و نمودار هر جمله را رسم کردند بعد به هر گروه روزنامه ای داده شد تا انها جملاتی انتخاب کنند و نمودار ان را رسم کنند.
""عزاداریهایتان قبول درگاه حق""