فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا در این ساعت کلاسی ( آزمون بین المللی پرلز) به مدت 90 دقیقه برگزار گردید.

قرآن پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: در مورد برگزاری نمایشگاه پنج شنبه هماهنگی های لازم با دانش آموزان گروه های هاوس سیستم صورت گرفت که نمایشگاه به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد.

ورزش پنجم

مدرس: حسینی، سید علیرضا
فعالیت: نظم و انظباط در بازی فوتبال.

زیبانویسی

مدرس: حاجی پور، رائیکا
فعالیت: نکات زیبا نویسی حرف «م چسبیده» تدریس شد و تمرینات کتاب را حل کردیم سپس اشکالات دانش آموزان رفع شد و تعدادی از دانش آموزان کلمات کتاب را روی تخته اجرا کردند
تکلیف: جلسه آینده همه کل کتاب زیبانویسی تا انتهای درس امروز چک میشود. لطفا دانش آموزان نقصی های کتاب خود را کامل کنند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ادامه آزمون پرلز در این ساعت برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا/فصل 2 تدریس شد و دو نمونه مطالب ساده کردنی پیشرفته همراه دانش اموزان حل شد و کسر های تلسکوپی بصورت مقدمه گفته شد در کلاس مجدد توضیح داده میشود.
تکلیف: تمرین های صفحه ی 43 و فرهنگ نوشتن صفحه ی 44 و تمرین مرور فصل قفحه ی 44 و 45 در دفتر مرتب نوشته شود و حل شود.تاکید میکنم مرتب و تمیز صورتها با خودکار و پاسخها با مداد نوشته شود.سپاسگزارم.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/شعر ای ایران همراه دانش اموزان خوانده شد و تدریس کامل شد در مورد تشخیص تعداد جملات و شعر نو و تعداد جملات ای ایران توضیح داده شد.در مورد حرف میانجی کامل توضیح داده شد.
تکلیف: از روی کلمات زیر یک بار بنویسید و با حرف اول و اخر ان کلمه جدیدی از درس یا خارج از درس بنویسید(غرور-غیرت-رسمی) جمله هایی مانند جمله زیر را در یک بند ادامه بده (من کشورم را دوست دارم ،زیرا... 10 ترکیب وصفی و 10 ترکیب اضافی از درس سرود ملی پیدا کنید و در جدولی مرتب بنویسید.

املا پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا /ادامه ی فارسی را توضیح دادم و همراه بچه ها مطالب درس ای ایران را پیش گرفتیم.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا/تمرین را با حل یک سوال باقی مانده تمام کردیم یک ضرب مساحتی مجدد حل شد،نوشتن کسرهای مساوی و ساده کردن کسرهاتدریس شد.
تکلیف: 1-نصف عدد یک و یک دوم را بدست اورید 2-ضربهای زیر را بدون رسم شکل حل کنید سه و یک پنجم×دو و دو سوم/دو و سه چهارم ×یک و پنج ششم 3-عدد سه و دوازده پانزدهم را در چه عددی ضرب کنیم تا حاصل یک شود؟ 4-کوچکترین عددی که بر 2و 3 و 4 بخش پذیر است چیست؟ موفق باشید

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی توراست/دو شعر درس سرود ملی از بابت تعداد جملات و قالب شعری و معنا و ارایه بررسی شد در مور د"گ "میانجی توضیح مختصری داده شد و کلمات زنده+ی=زندگی/سازنده +ی=سازندگی یعنی کلماتی که اخرشان ه دارند مقدمه ای گفته شد.درک مطلب و درست و نادرست بررسی شد دانش زبانی توضیح داده شد.
تکلیف: در دفتر مشق کلمه هایی که دارای حروف ط،ت،ظ،ذ،س،ث،ص هستند از درس پیدا کن و بنویس دربا ره ی جمله ی"مگر فداکاری و سخت کوشی مردم هر کشور ازادی و استقلال را تضمین نمی کند "چه مفهومی دارد یک بند بنویس.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا/درس 6 هدیه همراه دانش اموزان خوانده شد و نتیجه ی هر داستان تفسیر شد.
تکلیف: خاطره ای از گم شدن وسیله خودتان یا پیدا کردن وسیله ای را در یک بند بنویس و ارتباط ان را با درس بیان کن.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا / ضرب مساحتی مجدد یاداوری شدو تمرین صفحه ی 39 روی تخته حل شد.
تکلیف: برای ضربهای زیر رسم شکل و محاسبه انجام دهید. یک سوم ×سه چهارم/دو سوم ×سه پنجم/یک دوم×دو پنجم. برای ضربهای زیر شکل بکشید. یک و سه پنجم×دو و یک سوم/چهارده سوم ×یازده سوم.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی تو راست/ زما خدمت اید خدایی توراست/ درس سرود ملی خوانده شد و در مورد اسم جمع و علامتهای جمع و جمع مکسر برای دانش اموزان توضیح داده شد.
تکلیف: کلمات جمع درس را دسته بندی کنید 1-جمع عربی (ات،ین،ون) و جمع فارسی(ان، ها)و کلمات جمع و یکبار بنویسید،به سلیقه ی خودتان میتوانید در جدولی دسته بندی کنید و یا هر طور دوست دارید بنویسید فقط مشخص باشد که جمع عربی یا فارسی یا کلمه ی جمع است . 2-ازروی کلماتی که ارزش املایی دارند یکبار بنویسیدمثل اهتزاز،موزون،ضامن خواسته،تقویت عنبر و... و با 3 کلمه جمله بنویسید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا /درس 6 اجتماعی تا نیمه تدریس شد و فعالیتها در کتاب پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: