فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد/فرفره هایی که درست کرده بودیم با ازمایش متوجه شدیم فرفره با بال پهن دیرتر به زمین میرسد/فردا کتاب علوم همراه کتاب کار داشته باشید.

قرآن پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که تنها یاری دهندست/قران تا پایان جلسه ی 3 درس داده شد/بعضی دانش اموزان با توجه به اینکه در خواندن قران مهارت کافی ندارند به خواندن قران در هفته به مدت 2 تا نیم ساعت اهتمام بورزند/سپاس

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: تمرینات استقامت قلبی و عروقی + آموزش تکنیکهای دویدن + بازی
تکلیف: هفته ایی 1-2 جلسه حداکثر تا 25 دقیقه نرم دویدن-در هنگام دویدن اگر خستگی ایجاد شد با راه رفتن ادامه دهید تا دوباره توان نرم دوی ایجاد شود.نرم دوی یعنی هنگام دوید نفس نفس شدید نداشته باشید و بتوانید باهم صحبت کنید. بعد از اتمام دویدن حرکات کششی انجام شود

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس اول حرف الف متصل ومنفصل تدریس وتمرین شد.شعرفارسی تمرین شد.
تکلیف: ماژیک ضدآب وپارچه یالباس همراه داشته باشند.کلمات وجملات درس جدیدنوشته شود.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/سلام و احترام/از کتاب هوش سوال با دانش اموزان حل کردیم /سوال زیر را حل کنید/روی میز تعدادی سکه ی 50،100 ،200 تومانی ریخته شده است که جمع ان 2500تومان میشود.پریا تعدا د سکه های روی میز را شمرد ری هم 20 سکه یود.تعدادسکه های 200 تومانی دو تا بیشتر از سکه های 100 تومانی بود،چه تعداد از این سکه ها 50 تومانی است؟

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که هندسه ی جهان از اوست/صفحه ی 7 کتاب و قسمتی از صفحه ی 8 کتاب حل شد و تمرین شد/از کتاب کار چند سوال نکته دار را حل کردیم/
تکلیف: سوالات زیر را حل کنید(در دفتر ریاضی) ا-با رقمهای 1 و3 و0 و6 چند عدد چهار رقمی بدون تکرار میتوان نوشت؟چند عدد چها ررقمی با تکرار میتوان نوشت؟ 2با رقم های 6و9و8 چند عدد سه رقمی بدون تکرار میتوان نوشت؟

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان/درس یک علوم کامل شد / چهارشنبه علاوه بر کتاب کار علوم کتاب علوم همراه داشته باشید/ درس را یکبار کامل بخوانید وسوالات درس اول از کتاب کار علوم را پاسخ دهید

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/درک مطلب و دانش زبانی را کامل کردیم /از درس تماشاخانه 10 کلمه انتخاب کن در و برای هر کدام یک جمله ی طنز(خنده دار) در دفترمشق بنویس .

املا پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند لوح و قلم/ارزیابی فارسی انجام شد.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی تعدادی از دانش اموزان علیرغم داشتن کتاب کتابهای خود را نمیاورند از شما عزیزان خواهانم بعد از اینکه دانش اموز عزیزم برنامه ی روز بعد خود را در کیف گذاشت شما اولیای گرامی بازبینی بفرمایید موردی از برنامه اش جا نمانده باشد. سپاسگزارم

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: با یک آهنگ پرتحرک بازی وانمودی سرعتی انجام دادیم. درمرحله بعدی با حلقه چابکی روی تمرکز و هماهنگی چشم و دست کار کردیم و کلاس را با یک بازی سرعتی گروهی تمام کردیم.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خداوند پروانه های قشنگ/سلام / ابتدا درس روز گذشته را با تمرین پای تخته ،مرور کردیم و تمرین صفحه ی 5 کتاب در کلاس حل شد و صفحه ی 6 کتاب درس داده شد فردا دفترها را باز بینی میکنم تکالیف و دفتر کامل باشد ضمنا کتاب کار هم فردا بازخورد میدهم. /اولیای عزیزم دانش اموزانم روزانه حتما نیم ساعت تکرار و تمرین ریاضی داشته باشند بصورت مستمر و مداوم،سپاس از همراهی شما.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/درست و نادرست درس تماشاخانه و درک مطلب تا جایی انجام شد/20 کلمه مخالف از درس تماشاخانه در بیاورید و در دفتر مشق بنویسید و شماره گذاری کنید.مثلا:1:سادگی#سختی/2:اسمان#زمین فردا تکالیف فارسی باز خورد داده میشود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که روشنایی بخش است/درس اول هدیه کامل شد و داخل کتاب سوالات متن پاسخ داده شد/دانش اموزانم درس را کامل بخوانند برای جلسه ی بعد پرسش کلاسی از درس داریم.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: محتوای کنفرانس دانش آموزان به همراه زمان ارائه به دانش آموزان اعلام شد. ممنون میشم کتاب ها حتما سیمی یا منگنه شوند.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با عرض سلام دادن کتاب مهارتهای زندگی گفتگو در مورد مهارتهای زندگی خواندن درس اول
تکلیف: با سلام درس اول کامل خوانده شود و تمرین های صفحه اول درس اول در یک برگه نوشته شود و برای جلسه آینده آورده شود

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان/ درس هفته ی گذشته با پرسش کلاسی پای تخته تکرار و تمرین شد/ نکته ی بسیار مهم از تمرین 1 صفحه ی 5 توضیح داده شد.ازمونک کوچکی از مطالب هفته ی گذشته گرفتم."گاهی ممکن است یادت برود دانه هایت را کجا کاشته ای باران به تو خواهد گفت:بگذار تا ببارد"
تکلیف: از کتاب درسی:در دفتر ریاضیات تمیز و مرتب با ذکر تاریخ صفحه ی 5 تمرین 1 و 2و 3 و 4 نوشته و حل شود فردا همراه داشته باشید/از کتاب کار ریاضی:داخل خود کتاب کار صفحات 11و 12 و 13 و 14 و صفحه ی 16 و 17 فعالیت کلاسی سوال 3 و 4 و 6 و تمرین صفحه ی 18 ،سوالات 1، 2، 3 ،4 ،5،6،7 حل شود و با برنامه ریزی یعنی تقسیم بندی کنید و همه را در یک روز حل نکنید و روز دوشنبه همراه بیاورید.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند مهر افرید/درس ستایش با پرسش کلاسی مرور شد .درس تماشاخانه روانخوانی شد و مفهوم درس که بر اساس شعر سعدی میباشد برای دانش اموزان بیان شد/"زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست...تو قهرمان نقش اول داستان زندگی خودت هستی."
تکلیف: از درس تماشاخانه لغاتی که مضرب 5 هستند را در دفتر مشق رونویسی کنید مثلا از ابتدای درس بخوانید و 5 تا 5 تا کلمات را بشماریدو مضرب 5 را بنویسید.جلسه ی بعد همراهتان باشد.سپاسگزارم. نکته ی مهم/پسرای عزیزم پس از استراحت کوتاه با برنامه ریزی به نوشتن تکالیف بپردازید و تا ساعت 7 شب تکالیف را تمام کرده باشید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت دوست/ارزیابی از درس علوم سال گذشته انجام شد.

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: نقاشی آتش نشان وماشین آتش نشانی وسانحه کشیده شد.
تکلیف: دفتربزرگ نقاشی ومدادرنگی همراه داشته باشند.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی /عملکرد یک هفته اموزش ریاضی:تا پایان صفحه ی 4 کتاب را حل کردیم و نکات لازم بررسی شد/در پایان هفته این 4 صفحه را تمرین و مرور کنید هر شب 20 دقیقه تا کاملا جا بیفتد تکرارو استمرار باعث تثبیت میشود .

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت عشق/یک هفته از مهر ماه سپری شد در این هفته درس ستایش بررسی شد جهت اطلاع :معنی کلمات درس، تعداد جملات بیت ، قالب شعر،ارایه ها در شعر، قافیه و ردیف، همگی بررسی شد/جلسه ی بعد پرسش از همین درس بطور رندم داریم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ مقدمه ای از ارتباط و گفتگو در کلاس گفته شد و با دانش اموزان به تبادل نطر در مورد ارتباط و اولین کسانی که در زندگی با انها ارتباط گرفتند و ...صحبت کردیم.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: معرفی علم رباتیک و کاربرد های رباتیک در محیط پیرامون و ساختار اصلی ساخت ربات صحبت شد

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: آشنایی کامل با مبانی و ویندوز کامپیوتر و حافظه ها و نحوه نشستن و کار با رایانه

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام امروز درباره اتیکت و نتیکت که آداب معاشرت در اجتماع و فضای مجازی است صحبت کردیم پاور پوینت درس در مورد نحوه رفتار در فضای مجازی و برنامه هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند بود و اینکه در این فضا چگونه ارتباط برقرار میکنند
تکلیف: فکر کنند قرار است در فضای مجازی محصولی را معرفی کنند از چه فضایی استفاده میکنند و این محصول را چگونه به مشتری معرفی میکنند این تکلیف را در ابتدا با تامل شروع کنند و بعد یا ،با انجام یک نقاشی یا پروسه معرفی محصول و نحوه فروش به ترتیب مانند انشا بنویسند که هفته آینده در کلاس خوانده شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: