فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام مبحث کسر به صورت بازی با بادکنک و به صورت گروهی آموزش داده شد و تمرین گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در جلسه امروز شیوه جمله سازی، و سپس شیوه نوشتن بند و انتخاب موضوع برای بند آموزش داده شد و سپس دانش آموزان با انتخاب کلماتی و ساخت جمله و نوشتن بند به‌صورت گروهی شیوه نگارش بند را به صورت تجربی آموختند.
تکلیف: تکلیف ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا فررند خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث تقارن به صورت تجربی با نشان دادن خط تقارن اشکال به روش گفت و شنود برای دانش آموزان یادآوری گردید و سپس کاردستی جهت استفاده از مبحث تقارن و تلفیق با الگوها به صورت گروهی درست گردید و سپس جدول تقارن 4 وجهی با استفاده از رنگهای مختلف توسط دانش آموزان در کلاس درست گردید.
تکلیف: دانش آموزان لطفا در یک برگه آچار با استفاده از خط تقارن نقاشی متقارن رسم کنند و یا کاردستی با نشان دادن خطوط تقارن و تلفیق با الگو درست کنند.

زنگ تفریح

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: امروز دانش آموزان به صورت گروهی شربت درست کردند و سپس ان را در ظرفی مناسب جهت درست کردن آلاسکا ریختند. هدف از این زنگ استعداد یابی و تشویق بیشتر به همکاری و برانگیختن اشتیاق دانش آموزان و آموزش طرز تهیه خوراکی موردعلاقه می باشد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز مبحث زمین ، پیدایش آن و نحوه مراقبت از آن و محیط زیست و عوامل موثر برای حفظ محیط زیست با نمایش فیلم پیدایش زمین و عکس های با این موضوعات مورد گفت و گو قرار گرفت و این مباحث به صورت گفت و شنود و ارائه پاورپوینت و نمایش فیلم و عکس آموزش داده شد. و بازی مار و پله فردا جهت تثبیت مطالب و یادگیری بیشتر انجام خواهد شد.
تکلیف: تکلیف ندارند. دانش آموزان برای فردا که اردو دارند لطفا قمقه و خوراکی مناسب و به اندازه بیاورند.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی با آبرنگ را امتحان کردند و به وسیله آبرنگ یک منظره کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان آبرنگ و یک عدد مقوا سفید ضخیم سایز a4 یا a3 همراه بیاورند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه امروز مبحث الگو، الگوهای عددی و هندسی به صورت دست ورزی ، گفت و شنود و بازی تاس و لی لی آموزش داده شد.
تکلیف: کاربرگ عکس ماهی داده شده جهت تمرین الگو می باشد. لطفا الگوی عددی 2، 3، 4، 5، 6 را هر الگو یک رنگ در ماهی پیدا کرده و رنگ کنند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در جلسه امروز با مبحث املا نکاتی جهت املا نویسی و شیوه ی صحیح نوشتناملا گفته شد و بازی حدس کلمات برعکس با چراغ قوه و جمله سازی با کلمات انجام گردید و املا نوشته شد.
تکلیف: دانش آموزان از هر غلط املایی 10 بار با خط زیبا بنویسند و والدین لطفا مواردی که در تصحیح املا گفته ام را حتما بازدید و امضا کنند.با سپاس

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: کلاس به 16 گروه دو نفره تقسیم شد و پسرای گلم ضمن دریافت آگاهی پیرامون حق و حقوق فردی، در روابط بین فردی با روش بارش فکری و بحث گروهی، پوستر گروهی حقوق فردی در روابط بین فردی رو تهیه کردند.
تکلیف: در مورد حق و حقوق فرزندان در خانه صحبت کنید. در مورد مسئولیت های عزیزانم صحبت کنید. از اون ها بخواهید مسئولیت کارها رو برعهده بگیرند. از اون ها بخواهید بیش از حقشون مطالبه نکنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: