فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: قسمت دوم درس 2 ، خوراکی ها با استفاده از چند خوراکی و نشان دادن موارد مهم در نگه داری و استفاده موادغذایی به صورت عملی آموزش داده شد و از روی درسنامه خوانده شد.
تکلیف: درسنامه درس 2 کتاب کار علوم با دقت خوانده شود و قسمت های مهم مبحث نگه داری موادغذایی مشخص گردد. همچنین قسمت علوم ارمغان شماره 3 حل گردید. فردا کتاب های ریاضی، فارسی، کار فارسی ، قرآن آورده شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: اردو
تکلیف: 10کلمه باحروفی که تدریس شده دردفترنوشته شود

مهارت اجتماعی

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: رفتار های اجتماعی درست در محیط اجتماعی و مترو و اتوبوس توضیح داده شد

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث خوراکی ها و هرم مواد غذایی با بررسی سفره های غذا توسط دانش آموزان به صورت پرسش و پاسخ مرور گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: قسمت نگاه کن و بگو صفحه 23 با موضوع تلاش و تمرین برای رسیدن به هدف و بخوان و بیندیش درس 2 و ضرب المثل صفحه 28 آموزش داده شد و واژگان سخت و درک مطلب درس انجام گردید.
تکلیف: از روی واژگان سخت بخوان و بیندیش دوبار با خط زیبا نوشته شود. کل مطالب درس 2 خوانده شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس دوم انجام شد و درس سوم با موضوع همراه همیشگی (خدا) به صورت داستان گویی آموزش داده شد و چند تمرین حل گردید.
تکلیف: تمارین باقی مانده درس 3 حل شود و سوالات درس 3 خوانده شود.

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: تدریس درس 2 چک کردن تکالیف
تکلیف: صفحه 22 انجام شود کسانی که تکالیف این جلسه را انجام ندادند برای جلسه بعد انجام دهند

هوش و ریاضی

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: چالشی ورزشی حرکات دست جهت افزایش دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست برگزار گردید. سپس صفحه 9 کتاب هوش و ریاضی حل گردید. سوالات ریاضی ارمغان شماره 3 حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید. دانش اموزانی که ارمغان نیاورده بودند و یا زود رفتند قسمت ریاضی را حل کنند و دانش آموزانی که ارمغان را باخود اشتباهی بردند فردا بیاورند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر ویژگی های پیاده داشتیم و روی مهره شاه کار کردیم. طرز حرکت شاه : شاه به هر طرف که خواست می تواند حرکت کند ،اما فقط یک خانه ،هرگز دو شاه نمی توانند به هم نزدیک شوند،باید حتما یک خانه بین آنها فاصله باشد. هیچ مهره ای حق زدن شاه را ندارد ،ما فقط می توانیم به شاه کیش دهیم. کیش یعنی: ای شاه خانه ای که تو در آن قرار داری زیر ضرب است و تو باید از آنجا بروی. شاه وقتی کیش شد ،سه کار می تواند انجام دهد. ما به بچه ها می گوییم: کیش که شدی چکار کن بزن و ببند فرار کن زدن مهره کیش دهنده،بستن مسیر کیش و فرار کردن ،نمونه های رفع کیش می باشد. موفق باشید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام تمارین صفحه 20 تا 22 کتاب کار جهت بررسی و مرور توسط دانش اموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین صفحات 17، 18 و 19 کتاب کار مربوط به درس 2 به صورت پرسش و پاسخ حل گردید و جعبه کلمات پرسیده شد.
تکلیف: کلماتی که حروف (ص، ض، ط،ظ،ع،غ) دارند را از درس 1 و 2 فارسی پیدا کنید و بنویسید.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بعضی تکالیف کتاب نگارش درس دوم در کلاس حل گردید. توضیحاتی درباره مشاعره و مشاعره کردن داده شد و از جلسات بعد به آموزش شعر و حفظ آن پرداخته خواهد شد.
تکلیف: تمارین کتاب نگارش را کامل حل کنید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: کاردستی شناسنامه جهت آشنایی بیشتر با اطلاعات درون شناسنامه درست گردید و همچنین درس دوم اجتماعی با موضوع من بزرگ شده ام با هدف آشنایی با انواع تغیرات تدریس شد .
تکلیف: سوالات درس دوم با دقت خوانده شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب موضوع درس: علایق و آرزوها بررسی تفاوت آرزو و علاقه انجام شد. تفاوت بین آرزوهای دست یافتنی و آرزوهای دست نیافتنی بررسی شد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث مکعب ؛ ساخت مکعب به صورت دست ورزی آموزش داده شد و دانش آموزان مکعبی را با همکاری یکدیگر درست کردند. همچنین تمارین صفحه 16،17 و 18 کتاب کار ریاضی جهت مرور و بررسی توسط دانش آموزان حل شد.
تکلیف: تمرین صفحات 20 ، 21 و 22 در کتاب کار را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث خوراکی ها و هرم موادغذایی به صورت گفت و شنود مجددا آموزش داده شد و قسمت های مهم درسنامه درس 2 کتاب کار مشخص گردید. همچنین تمرین صفحه 12 نیز توسط دانش آموزان بررسی گردید.
تکلیف: درسنامه درس دوم تا سر مبحث نگه داری مواد غذایی که مشخص شده است با دقت خوانده شود. ارمغان شماره 3 را حل نکرده شنبه با خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دستورزبان فارسی شامل (فعل و فاعل و مطابقت آن ها ، انواع مکان ها، کلمات مخالف) آموزش داده شد و صفحات 22 و 24 کتاب فارسی حل گردید.
تکلیف: دستور زبان و جعبه کلمات و درک مطلب درس 2 خوانده شود. دانش آموزان یک املای 10 جمله ای به صورت جمله و کلمه به والدین بگویند و تصحیح کنند.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان کاربرگ مربوط به روز جهانی غذا را رنگ آمیزی کردند. شخصیت کارتونی باب اسفنجی را خودشان به هر شکلی که بلد بودند کشیدند.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که دفتر نقاشی ندارند برای جلسات آینده دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک شخصیت کارتونی را انتخاب کرده و آن را کشیده و رنگ آمیزی کنند و با خود به مدرسه بیاورند. ممنونم

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تا ص 15 کتاب تدریس شد نحوه اضافه کردن اسلایدها ایجاد اسلاید جدید از روش های مختلف نحوه ذخیره سازی فایل ایجاد شده تغییر رنگ اسلایدها
تکلیف: ندارند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: کاردر کلاس صفحه 14 و تمرین صفحه 15 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان حل گردید و همچنین فعالیت کلاسی صفحه 19 و 20 کتاب کار ریاضی مربوط به مبحث ماشین ورودی _خروجی نیز حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بندهای درس 2 شماره گذاری گردید و سپس کلماتی هم معنی ، هم خانواده و مخالف از درس توسط دانش آموزان استخراج گردید و در آخر جعبه کلمات درس 2 در کتاب کار فارسی آموزش داده شد و حل گردید.
تکلیف: جعبه کلمات درس 2 خوانده شود و روخوانی تمرین گردد. یک املا 10 خطی به صورت جمله از درس 2 نوشته شود.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در ابتدا اذان و اقامه و نکات قرآنی پرسیده شد و سپس سوره حمد و توحید توسط آموزگار و دانش اموزان خوانده و تمرین شد و مطالبی درباره آن ها آموزش داده شد.
تکلیف: مطالب نوشته شده در قرآن خوانده شود و روخوانی اذان و اقامه و حفظ آن را انجام دهید و سوره حمد و توحید را حفظ کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: وارم آپ در قالب بازی(حواس شنوایی، دقت و تمرکز) کار با کاپ گیم(هماهنگی چشم و دست)

بازی دبستانی

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بازی دبستانی گرگ یک پا به صورت گروهی جهت افزایش دقت و تمرکز برگزار شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: