فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام آموزش کتاب ریاضی فصل اول ، مبحث الگو ها آغاز گردید. الگوی شکلی _ عددی، عددی و حل مسئله الگوها با استفاده از جدول آموزش داده شد و صفحه 8 کتاب حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید. دانش آموزان فردا ، کتاب های ریاضی ، قرآن، کتاب فارسی همراه با کتاب کار آن را با خود بیاورند.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: از درس محله ما دیکته نقشه ای (انتخاب تصادفی شهری از روی نقشه و پیداکردن کلمه ای در کتاب با ابتدای حرف استان انتخاب شده) با همکاری دانش آموزان گفته شد.
تکلیف: از روی غلط های املایی کلاسی 10 بار در دفتر مشق بنویسند. یک املای 10 خطی به صورت جمله و کلمه از درس محله ما با خط زیبا در دفتر املای منزل بنویسند. (لطفا املای منزل تصحیح شود و غلطهایشان را چندین بار بنویسند.) از روی درس محله ما یکبار روخوانی انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: تدریس الف ب داده شد تمرین شد
تکلیف: نوشتن کلمه های زیر آب بابا باب هرکلمه 3خط

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام و عرض تبریک شروع سال تحصیلی 1402-1403 در اولین جلسه ریاضی به مرور مبحث الگو ها به صورت دست ورزی با چینه و چوب خط و حل سوالاتی در رابطه با الگوها و آموزش نکاتی در دفتر کلاسی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید. لطفا دانش آموزان حتما تا دوشنبه کتاب هایشان سیمی گردد و باکس کلاسی و دفترچه تکالیف با خود بیاورند. برای روز دوشنبه کتاب ریاضی (دانش اموزانی کتاب کار را در کلاس نگذاشته اند دوشنبه با خود بیاورند) و دفتر املا و کتاب فارسی همراه خود بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در زنگ فارسی با نام و یاد خدا و خواندن شعر ستایش و بیان معنی و مفهوم آن آموزش درس فارسی آغاز گردید و سپس کلمات مترادف آن در کتاب نوشته شد. همچنین درباره محله گفت‌و شنود انجام شد و روخوانی درس اول ، محله ما، توسط دانش اموزان به طور کامل انجام گردید.
تکلیف: رونویسی از درس محله ما در ابتدای دفتر مشق انجام شود. روخوانی درس محله ما را انجام دهید. یک املای 10 خطی به صورت جمله و کلمه از شعر ستایش و محله ما در انتهای دفتر مشق نوشته شود. معنی شعر ستایش تمرین گردد.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب، سال تحصیلی 1403_1402 رو به شما عزیزان تبریک عرض می کنم قوانین کلاس بررسی شد. آداب فرزندی بررسی شد. اصول برقراری ارتباط صحیح با والدین بررسی شد. مهارت همدلی به خصوص با والدین بررسی شد.
تکلیف: برای جلسه آینده حتما کتاب مهارت زندگی همراه عزیزانم باشد. شاد باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: