فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: این جلسه صرفا معارفه بود هدف بر آشنایی با مباحث جدید بود
تکلیف: تکلیفی داده نشده است دانش آموزان در صورت تمایل می توانند پول مخصوص کشور های مختلف را آورده و دو ستاره دریافت کنند

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: آشنایی با مهارت های هفت گانه ICDL نحوه راه اندازی نرم افزار پاورپوینت نحوه کار با دکمه ویندوز
تکلیف: نرم افزار پاورپوینت را در سیستم خود بررسی کنید.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور شما عزیزان امروز ما آموزش طرز چیدن مهره ها شناخت خطوط اصلی صفحه شطرنج و آموزش رخ ،فیل وزیر و اسب را داشتیم ،دوستان گرامی چون بچه های کلاس آمادگی خوبی داشتند ،ما تصمیم گرفتیم که سرعت آموزش را کمی افزایش دهیم .ممنون از همراهیتان.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سنجش فارسی پایه دوم برگزار گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول علوم، مراحل تحقیق علمی به صورت گفت و شنود کامل آموزش داده شد و قسمت های مهم آن در کتاب کار خط کشیده شد.
تکلیف: درسنامه درس اول کتاب کار را خصوصا قسمت های خط کشیده شده را با دقت بخوانید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث نگاه و کن و بگو صفحه 17 ،تمرین دستور زبان (کلمات جمع و مفرد) در صفحه18 حل گردید. شعر پدربزرگ آموزش داده شد.
تکلیف: تمامی مطالب درس اول شامل (هم خانواده، هم معنی، مخالف) شبکه معنایی واژگان، دستور زبان ، درک مطلب، بخوانید و شعر پدربزرگ را حفظ کنید.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بعضی از تمارین کتاب نگارش در کلاس توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: کل تمارین درس اول کتاب نگارش با خط زیبا حل شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب شناخت احساسات مثل خشم، شادی، غم، ترس و... شناخت احساسات دوگانه یا مبهم بررسی مصادیق احساسات دوگانه و مبهم
تکلیف: لطفا در مورد انواع احساسات و لحظاتی که اون ها رو تجربه می کنید با عزیزانم صحبت کنید

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام تمارین صفحه 10 و 11 کتاب کار مربوط به مبحث الگوها (5 سوال ) توسط دانش آموزان جهت تمرین و تکرار حل گردید.
تکلیف: سوال 6 صفحه 11 و ادامه تمارین صفحه 12 و 13 کتاب کار را حل کنید‌. ارمغان هفتگی شماره 1 را کامل حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش کتاب کار علوم با برگزاری کلاس بدون دیوار با اجرای پانتومیم توسط معلم و برداشت دانش آموزان به صورت گروهی جهت آموزش مراحل تحقیق علمی آغاز گردید و در ادامه کلاس برداشت های دانش آموزان بررسی گردید و مراحل تحقیق آموزش‌داده شد و در صفحه 7 کتاب کار مراحل تحقیق خط کشیده شد.
تکلیف: مراحل تحقیق علمی را که خط کشیده شده است در کتاب کار بخوانید . اعضای گروه قرمز موضوعی را با همفکری مشخص کنند و جهت تمرین مراحل تحقیق در جلسه بعد به صورت نمایش یا پانتومیم اجرا کنند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در جلسه امروز مبحث شبکه معنایی واژگان و بند نویسی و ویژگی های یک بند و همچنین کلمات جمع و مفرد و علامت های جمع آموزش داده شد و تمرین صفحه 16 کتاب فارسی حل گردید.
تکلیف: جعبه کلمات در کتاب کار خوانده شود. یک املای 8 خطی از درس محله ما و جعبه کلمات و ستایش به صورت کلمه و جمله بنویسید. **والدین گرامی خواهشا به تکالیفی که بنده بازخورد داده ام توجه کنید و امضا نمایید. و از شنبه برنامه هفتگی را کامل بیاورند.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی با موضوع آزاد کشیدند،هدف سنجیدن میزان مهارت دانش آموزان در نقاشی بود.
تکلیف: لطفا تا پایان سال دفتر نقاشی و مدادرنگی همیشه همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام مبحث محاسبه سود و حل مساله با روش الگو که یکی از راهبردهای حل مسئله می باشد،آموزش داده شد و فعالیت صفحه 9 کتاب ریاضی حل گردید. جهت تثبیت مطالب در کلاس فعالیت کلاسی صفحه 10 کتاب کار نیز توسط دانش اموزان در کلاس حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید. والدین گرامی لطفا بازخوردهایی که به تکالیف و املا ها داده می شود را مشاهده و امضا نمایند. فردا کتاب های ریاضی ، کار علوم، فارسی و کتاب کار آن آورده شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درک مطلب درس محله ما توسط دانش اموزان پاسخ داده شد. کلمات هم معنی ، مخالف و هم خانواده درس اول نیز آموزش داده شد و داخل کتاب کار صفحه 8 نوشته شد.
تکلیف: یک املا 7 خطی از درس محله ما و ستایش نوشته شود. جعبه کلمات صفحه 8 کتاب کار با دقت خوانده شود.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با نام و یاد خدا آموزش کتاب قرآن آغاز گردید. ابتدا چنددقیقه ای از کلاس درباره قرآن و نماز و خدا به صورت گفت و شنود گذرانده شد و سپس نکاتی دررابطه با نماز و قرآن بیان و نوشته شد و در پایان اذان و اقامه به صورت فایل صوتی پخش و تمرین گردید و تفاوت آن دو بیان گردید. صفحات 2 تا 5 کتاب قرآن آموزش داده شد.
تکلیف: نکات نوشته شده را بخوانید و تفاوت اذان و اقامه را بدانید و اذان را حفظ کنید. تمامی مطالب سشنبه هفته آینده پرسیده خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: