فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمتتان عرض می کنم آموزش مبحث رسم شکل و کسر انجام شد و فعالیت های صفحات 45، 46 و 47 توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با احترام از درس 5 پرسش کلاسی از تمام دانش اموزان انجام شد و کتاب کار صفحات 39، 40 و 41 توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: درس 5 تمامی مطالب خوانده شود.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و عرض ادب در ساعت املا، املای دفتری به صورت جمله و کلمه از درس 4 و 5 گفته شد.
تکلیف: با توجه به توصیه های در دفتر املای دانش آموزان مطالب گفته شده انجام شود. و یک دیکته از درس 1 تا 5 یک املا به صورت جا خالی و یک املای جمله ای 10 خطی از درس 1 تا 5 هم بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با آرزوی شادکامی در زنگ مطالعات اجتماعی دروس 5 و 6 با موضوع خانواده با گفت و گو بین معلم و دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: دروس 5 و 6 را با دقت بخوانید.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول اتیکت غذاخوری همراه با پخش فیلم نحوه صحیح دست گرفتن قاشق و چنگال . پخش فیلم و تمرین نحوه ی تزیین کردن دستمال سفره. نمایش دادن پاورپوینت و معرفی کردن ظروف غذاخوری. پخش کردن بشقاب ، قاشق ، چنگال در کلاس و تمرین کردن نحوه صحیح گرفتن قاشق و چنگال.
تکلیف: دانش آموزان یک دستمال سفره را تزیین کنند و عکس آن را ارسال کنند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و ادب به عرضتان می رسانم که در ساعت ریاضی آموزش فصل 2 ،کسر آغاز شد و مبحث حل مسئله در رابطه با قسمت های مساوی شکل تو ضیح داده شد و دست ورزی انجام شد و حل مسئله صفحه 44 حل گردید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با احترام خدمتتان عرض می کنم از درس 4 ، اندازه گیری مواد ، پرسش کلاسی انجام شد و کار در کلاس صفحات 54 و 55 حل گردید. هم چنین کار با ترازو و اندازه گیری جرم نیز آموزش داده شد و به صورت حقیقی و کار با ترازو نمایش داده شد.
تکلیف: درسنامه درس 4 را با دقت بخوانید .

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و احترام در زنگ نگارش برخی سوالات درس 4 *اواز گنجشک ها* در کلاس توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تمارین درس 4 را کامل حل کنید.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام جلسه امروز دوره کل سرودها
تکلیف: دانش آموزان لطفا متن سرود صدای نور را از سایت گوگل سرچ کنید و حفظ کنید درصورت تمایل فایل صوتی با کلام هم میتونید سرچ کنید وگوش کنیدبا تشکر

بازی دبستانی

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بازی خرس وسطی با هدف تقویت عضلات و کار گروهی و ایجاد هماهنگی بین دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و آرزوی هفته ای زیبا برای شما عزیزان در ساعت ریاضی ، سنجش مدادقرمز ریاضی برگزار گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و ارزوی شادکامی در ساعت علوم درس 4 با عنوان اندازه گیری مواد با استفاده از انیمیشن و به صورت گفتاری اموزش داده شد.
تکلیف: درسنامه درس 4 را کامل بخوانید.فردا پرسش انجام می شود. و یک ترازو بسازید و تا سشنبه با خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض احترام به حضورتان می رسانم که در زنگ فارسی درس پنجم ، واژگان هم معنی ، مخالف وهم خانواده و واژه آموزی و دستور زبان (زمان حال) آموزش داده شد و صفحات 48 و 49 کتاب و صفحه 38 کتاب کار انجام شد
تکلیف: با کلماتی که در دفتر نوشته اید جمله بسازید و درس 5 شامل لغات مترادف، مخالف ، هم خانواده و کلیه مطالب دستور زبان و درک مطلب خوانده شود.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذکشی و نقاشی تنه درخت کلاژ درخت های پاییزی را درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خواندن فعالیت منزل جلسه گذشته در ارتباط با بانک سپه توسط تعدادی از دانش آموزان.- نشان دادن چند کارت اعتباری به دانش آموزان( برای بیان یک نوع از خدمات بانک) - پخش کارتون مهارت های زندگی- صحبت دانش آموزان در ارتباط با ویدئو- خواندن از روی متن کتاب- پخش پاور پوینت مربوط به خدمات بانک ها - سوال از دانش آموزان وظیفه انتشار پول به عهده کدام بانک می باشد؟ بانک مرکزی
فعالیت: باسلام ، به اطلاع می رسانیم نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی ، از تاریخ 21 تا 25 آبان در دبستان و یونیت اداری برگزار می شود ، دانش آموزان گرامی طبق تاریخ مربوط به کلاس خود که معلم پایه اطلاع رسانی می کند، می توانند به منظور خرید کتاب وجوه نقد همراه داشته باشند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درود و عرض ادب در ساعت ریاضی صفحه 56 کتاب کار ریاضی با هدف مرور و تثبیت یادگیری محاسبه جرم، توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: از اول فصل یک ریاضی تا ابتدای مبحث الگوسازی فصل دوم (صفحه 8 الی 26)را هم از کتاب ریاضی و هم کتاب کار برای شنبه بسیار خوب تمرین کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام به عرضتان می رسانم در ساعت فارسی روخوانی و درک مطلب درس 5 با عنوان *بلدرچین و برزگر * با همکاری دانش آموزان انجام شد و واژگان سخت درس نیز گفته شد. هم چنین بیدپای فارسی به منظور توسعه سواد خواندن و درک مطلب برگزار شد.
تکلیف: از روی واژگان سخت درس 5 دو بار بنویسید و روخوانی آن را تمرین کنید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با آرزوی شادکامی در ساعت هدیه های آسمانی درس 4 با عنوان کاخ نمرود ، و درس 5 ، روز دهم که این دو درس درباره ی حضرت ابراهیم و روز عاشورا است آموزش داده شد و فعالیت های آن ها حل گردید و سوالات این دو درس گفته شد و دانش آموزان در کتابشان یادداشت کردند.
تکلیف: درس 4 و 5 را با دقت بخوانید . و فعالیت هایی که گفته شده در منزل حل کنید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با عرض ادب و آرزوی سلامتی به اطلاعتان می رسانم روز شنبه به تاریخ 8/21 زمان حضور دانش آموزان در نمایشگاه کتاب می باشد. اگر دانش آموزان مایل هستند می توانید مبلغی را جهت خرید کتاب به آنها بدهید.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با ساخت اسلاید جدید
تکلیف: یک صفحه در پاور پوینت باز کرده یک جمله برای مادر و پدر خود بنویسید رنگ کنید سپس صفحه را دیزاین کنید

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام بازی با کاپ گیم جهت ایجاد هماهنگی با ریتم بازی ترکیبی کاپ گیم و چوبک جهت ایجاد درک بهتر ریتم بادی پرکاشن روی تخته موزیک و گرام
تکلیف: با موزیک خوشحال و شاد و خندانم طراحی موزیک و گرام شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: