فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی
فعالیت: به اطلاع می رسانیم ، سه شنبه 11 بهمن ساعت 8:30 جلسه با معلمین پایه و زبان جهت گزارش نیمسال اول و ارائه کارنامه در مدرسه برگزار می گردد. لطفا راس ساعت حضور بهم رسانید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث محیط و مساحت مرور شد و محیط اشکال مستطیل و مربع با روش فرمول نویسی آموزش داده شد. تمرین صفحه 90 کتاب ریاضی حل گردید. ضرب اعداد پرسیده شد.
تکلیف: تمارین کتاب کار صفحات 120 تا 122 حل گردد. نوشتن عملیات و فرمول الزامی است. ضرب اعداد 6 و 4 و 9 به صورت نامرتب تمرین شود.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان از درس 9 با موضوع نیرو انجام شد.
تکلیف: درس 9 کامل خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مطالب درس یازدهم، نویسنده ی بزرگ شامل (روانخوانی، درک مطلب، واژگان سخت، واژه اموزی و حکایت ) آموزش داده شد.
تکلیف: دو بار از روی واژگان سخت زیبا بنویسید. ده واژه جدید مانند نمونه (گل +ستان=گلستان)همراه با معنی بنویسید. موضوع صندلی صمیمیت این درس ، پدر و مادر می باشد. درباره آن فکر کنید و برای دو دقیقه گفت و گو آماده باشید. یک املای ده خطی از درس 11 بنویسید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان با استفاده از تعدادی شکل دایره و تبدیل آنها به شکل مخروط انگور به شکل کلاژ را درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: مرور درس گذشته و حل فعالیت منزل توسط دانش آموزان، پخش کلیپی از تولید کلوچه در کارخانه، بیان مفهوم تخصص گرایی و تقسیم ار برای تولید در کارخانه و ذکر مثال هایی توسط دانش آموزان، خواندن از روی درس ، بیان مزایا ی تخصص گرایی و حل فعالیت کلاسی
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث تخصص گرایی
فعالیت: جلسه دانش افزایی با موضوع بررسی احساسات در کودکان و نوجوانان شنبه مورخ 8 بهمن ساعت 18:00 در پرتال دانش آموز / پخش زنده برگزار می گردد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: صفحات 86 و 87 کتاب مربوط به مبحث اندازه گیری خطوط و محیط اشکال حل گردید . مبحث مساحت و واحد اندازه گیری آن آموزش داده شد و تمارین صفحات 88 و 89 نیز حل گردید. ضرب اعداد پرسیده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 90 کتاب و صفحه های 115 تا 117 کتاب کار را حل کنید. ضرب اعداد 3، 4، 8 و 9 به صورت نامرتب تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مسابقه مشاعره برگزار شد.
تکلیف: یک دیکته از درس 3 و 7 بنویسید.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: ارزیابی دانش آموزان
تکلیف: ادامه ارزیابی عملی در هفته آینده انجام می شود

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و شادابی بیشتر بازی ترکیبی چوبک و کاپ گیم جهت دقت و سرعت عمل بالا و هماهنگی چشم و دست بالا با هم همچنین قدرت درک بهتر ریتم
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمرین صفحه 84 کتاب حل گردید و ضرب 3 و 9 به صورت نامرتب پرسیده شد.
تکلیف: کار در کلاس و تمرین صفحات 86 و 87 کتاب حل شود. ضرب اعداد 3,9 و 7 به صورت نامرتب پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 9 ,نیرو پرسیده شد و تمارین درس 9 حل گردید. در رابطه با نیرو دست ورزی انجام شد.
تکلیف: درس 9 را کامل بخوانید. کسانی که وسایل پریسکوپ را نیاوردند بیاورند به جز افرادی که قرار بود خمیر شیشه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین صفحات 80, 81 , 82, 83 کتاب کار حل گردید.
تکلیف: درس 10 را کامل بخوانید و یک املا از درس 8 و 2 بنویسید.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: قرایت صفحات 30 , 31 , 32 کتاب قران اموزش داده شد. ایت الکرسی پرسیده شد.
تکلیف: ایت الکرسی تا جایی که گفته شده قبلا حفظ شوند و قرایت صفحات 30 تا 32 را تمرین کنید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سنجش ریاضی برگزار گردید. ضرب اعداد پرسیده شد. و همچنین مبحث قطر اشکال و اندازه گیری محیط و واحد آن آموزش داده شد.
تکلیف: ضرب اعداد 3 و 9 را به صورت نامرتب حفظ کنید و تمامی ضرب هارا هر روز بخوانید . تمرین صفحه 84 کتاب ریاضی را حل کنید.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: املای دفتری از درس 10 گفته شد.
تکلیف: غلط های املایی املای کلاسی را هرکدام 10بار بنویسید و یک املای دفتری ده خطی از درس 10 و 1 بنویسید.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: تمرین مسابقه زیبانویسی نوشته و تمرین شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت دوم از پارت اول اتیکت مکالمه را داشتیم. بچه ها در کلاس نقاشی شنونده خوب بودن را کشیدن، پرسش و پاسخ داشتیم، فیلم پخش شد و پاورپوینت ارائه شد .
تکلیف: بچه ها با استفاده از دو عروسک خود یک مکالمه را اجرا کنند و در آن نکات شنونده خوب بودن را نشان دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: