فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: ضرب اعداد از تمامی دانش آموزان پرسیده شد. و کتاب کار ریاضی تمارین صفحه های 107-108_111 -112 توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: ضرب عدد 3و 9 را به صورت نامرتب حفظ کنید و تمارین صفحه ی 115-116و 117 را حل کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 10، یارمهربان پرسیده شد.
تکلیف: مجدد تمامی مطالب درس 10 را بخوانید و درس 10 کتاب کار را حل کنید. یک دیکته از درس 10 به صورت جاخالی بنویسید. کاربرگ ارسالی که به صورت pdf میباشد حل شود.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 9 با موضوع نیرو و انواع آن با استفاده از پاورپوینت و پخش فیلم و به صورت گفتاری آموزش داده شد. هم چنین قسمت های مهم درسنامه درس 9 کتاب کار بیان شد.
تکلیف: درسنامه درس 9 را با دقت بخوانید. کاردستی ماسک درس 8 را بسازید و تمارین درس 10 کتاب کار صفحات 104 و 105 را نیز با توجه به ساخت ماسک حل کنید. قسمت های مهم درسنامه درس 9 را به صورت pdf ارسال کردم. لطفا در کتابتون هایلایت کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش یکی دیگر از اجزای جمله به نام "مفعول" با استفاده از پاورپوینت و مثال و گفتاری. و همچنین آموزش شعر حفظی نقاش دنیا . و یکی از نکات نگارش در رابطه با انتخاب موضوع نیز بیان شد. تدریس درس 10 کامل گردید. جعبه ی کلمات کتاب کار نیز گفته شد.
تکلیف: از روی واژگان سخت درس شعر حفظی دوبار بنویسد. شعر را حفظ کنید و تمامی مطالب درس 10 شامل (مترادف هم کتاب کار هم فایل پی دی اف، هم خانواده، مخالف، بیاموز و بگو و درک مطلب ) خوانده شود. تمارین کتاب کار درس 10 تماماً حل گردد.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی طبیعت و دو مدل روباه(ایستاده و نشسته) را آموزش دیدند و کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده اگر حضوری بود قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند. اگر مجازی بود قیچی و چسب مایع یا ماتیکی و کاغذرنگی همراه داشته باشند. ممنون

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: حل فعالیت منزل جلسه گذشته، صحبت در مورد درس کسب و کار خانگی اینترنتی، نشان دادن کلیپ ویژگی های یک کار آفرین صحبت دانش آموزان در مورد فیلم، بیان مفهوم و تعریفی از کار آفرینی، و مزیت های آن،، حل فعالیت کلاسی ،پخش کلیپ آموزشی
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 102
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: