فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین صفحه 173 تا175 کتاب کار مربوط به مبحث انتخاب نمودار توسط دانش آموزان حل گردید . همچنین سوالات ریاضی ارمغان شماره 22 با موضوع مساحت نیز حل گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید. ارمغان هفتگی شماره 23 را حل نکرده بیاورید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمارین کتاب کار درس جانوران توسط دانش آموزان به روش پرسش و پاسخ حل گردید. همچنین سوالات علوم ارمغان شماره 22 نیز حل گردید.
تکلیف: درسنامه و تمارین درس 4 و 5 را جهت مرور و پرسش حتما با دقت بخوانید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: نیایش انتهای کتاب به صورت زنگ بدون دیوار تدریس گردید و با یاری خداوند اموزش کتاب فارسی تمام گردید. سوالات فارسی ارمغان شماره 22 نیز حل گردید.
تکلیف: تمارین کتاب کار را کامل کنید و یک املای کلمه ای ده خطی از درس 12 تا 17 بنویسید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: دانش آموزان در این جلسه کاردستی گل سه بعدی را درست کردند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو کارتونی رابین هود نمایش داده میشود -صحبت درباره ی نکاتی که در ویدئو پخش شد. - تعریف مالیات، مکان هایی که مالیات استفاده می شود. -جاهایی کلمه مالیات بر ارزش افزوده دیده شده بیان می گردد. - قبض های مختلفی که مالیات بر ارزش افزوده دارند نشان داده میشود . - خواندن از روی درس و حل فعالیت کلاسی
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث مالیات

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با یاری خداوند متعال و همکاری دانش اموزان گلم آموزش کتاب ریاضی به اتمام رسید. تمارین صفحات 129 تا 131 کتاب ریاضی نیز حل گردید.
تکلیف: دانش آموزان از این پس کتاب ریاضی با خود نیاورند و فقط کتاب کار ریاضی همراهشان باشد. ارمغان هفتگی شماره 21 را کامل حل کنید و شماره 22 را با خود بیاورید. همچنین جهت مرور و تمرین ، مباحث فصل 2 را تمرین کنید و سپس کاربرگ ارسالی را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: جهت مرور و تمرین لطفا ابتدا درسنامه درس 2 و 3 علوم رو با دقت بخوانید و سپس مجددا تمارین دروس را به صورت شفاهی پاسخ دهید. برای تمرین بیشتر می توانید ارزشیابی انتهای کتاب کار را نیز بخوانید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی جهت مرور از درس 7 و 8 انجام شد. و همچنین برخی سوالات درس 17 کتاب کار نیز توسط دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تمارین درس 17 کتاب کار را کامل حل کنید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با یاری خداوند درس بیستم با موضوع باغ همیشه بهار، بهشت و جهنم، با بیان داستان و پرسش و پاسخ آموزش داده شد و فعالیت های آن نیز حل گردید.
تکلیف: سوالات درس 20 به صورت pdf ارسال گردید.سوالات 5 درس آخر را با دقت جهت ارزشیابی بخوانید.

قرآن سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: قرائت سوره و معنی آیات قرانی پرسیده شد .قرائت سوره صفحه 76 و همچنین پیام قرآنی و لغات آن آموزش داده شد و انس با قرآن در خانه صفحه 78 نیز تمرین گردید. قرائت بخشی از سوره طه صفحه 79 آموزش داده شد و داستان حضرت موسی (ع) تعریف گردید و درباره معجزات پیامبر گفت و گو گردید.
تکلیف: مطالب آموزش داده شده را تمرین کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی نشسته با چوبک و کاپ گیم جهت هماهنگی عضلات حرکتی با چشم و درک ریتم از طریق قدرت شنوایی بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی بدن با ریتم و هماهنگی حرکات کشش و پرش بدن با هم
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث انتخاب نمودار با مقایسه نمودار ها آموزش داده شد و فعالیت و کاردرکلاس صفحات 127 ،128 حل گردید.
تکلیف: تمرین صفحه 129 و تمارین مرور فصل صفحات 130،131 را حل کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 12,13 مبحث جانوران پرسیده شد و همچنین درس اول مراحل تحقیق علمی جهت مرور پرسش شفاهی انجام شد.
تکلیف: تمارین درس جانوران در کتاب کار حل گردد.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از 6 درس اول فارسی جهت مرور انجام شد‌.
تکلیف: ابتدا مطالب درس 7 و 8 را هم کتاب و هم کتاب کار با دقت بخوانید و سپس کاربرگ ارسالی را جهت مرور و ارزشیابی حل کنید. یک املای ده خطی با خط زیبا از درس 1 تا 8 بنویسید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دانش آموزان گلم فردا کتاب های قرآن را با خود بیاورید. لطفا تکالیف امروز را هم فردا بیاورید.

مهارت زندگی

مدرس: تاتلاری، فاطمه
فعالیت: صفحات 42 تا 45 با مشارکت پسرانم تدریس شد با موضوعات جسارت نه گفتن و کمک طلبی در مشکلات. در پایان کلاس اوریگامی انجام دادیم.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث نمودار دایره ای به روش دست ورزی و با استفاده از پاورپوینت آموزش داده شد و فعالیت و تمرین صفحات 124 تا 126 در کلاس حل گردید.
تکلیف: تمارین صفحات 169 تا 171 کتاب کار را حل کنید. عزیزانی که مرور فصل 1 را انجام ندادند به صورت pdf ارسال گردید لطفا انجام دهند.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دانش آموزان گلم علاوه بر درسنامه درس12،13 با موضوع جانوران که مطالب باید جهت پرسش کتبی با دقت خوانده شود، جهت مرور و ارزشیابی برای فردا درسنامه و سوالات و تمرین درس اول را نیز با دقت بخوانید. جهت تمرین بیشتر ارزشیابی درس اول کتاب کار که در انتهای کتاب آمده است را تمرین کنید.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: قسمت های گوش کن و بگو و روخوانی و درک و دریافت و هم چنین مبحث حکایت درس 17 انجام گردید و آموزش داده شد. واژگان سخت قسمت بخوان و بیندیش بیان گردید.
تکلیف: واژگان سخت درس بخوان و بیندیش را دوبار بنویسید. جهت مرور درس 6 فارسی را با دقت بخوانید و سپس کاربرگ ارسالی را حل کنید. فردا از 6 درس ،از درس 1تا 6 جهت مرور و ارزشیابی به صورت شفاهی پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس 23 مطالعات با مبحث رعایت نکات ایمنی در خیابان و خانه و آموزش برخی تابلوهای راهنمایی و رانندگی به صورت گفت و گو آموزش داده شد .و درس 1تا5 مطالعات به صورت پرسش و پاسخ مرور گردید.
تکلیف: سوالات درس 23 را که به صورت pdf ارسال گردیده بخوانید. جهت مرور و ارزشیابی دروس 6 تا 14 را نیز برای روز دوشنبه بخوانید. بخوانید.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: باسلام و احترام خدمت والدین گرامی عرض می کنم فردا روز بدون کیف می باشد. دانش آموزان لطفا هیچ کتاب و کیفی با خود به مدرسه نیاورند. هردانش آموزی که مایل هست می تواند یک بازی فکری با خود بیاورد . دانش آموزان لطفا تمارین و تکالیف را انجام دهند. مرور دروس را بادقت انجام دهند زیرا دروس به صورت تمرین پای تخته و شفاهی پرسیده می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی. جلسه امروز درست کردن کاردستی اتیکت میزغذاخوری به صورت گروهی در کلاس.
تکلیف: پسران نازنینم تکلیفی ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: