فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: فعالیت های انجام شده در کلاس : 1- تکرار و تمرین مطالب گذشته. 2- انجام قسمت *کار درکلاس* صفحه ی 13 از کتاب ریاضی
تکلیف: 1-تکرار و تمرین صفحه ی 12 و 11 از کتاب ریاضی

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ دروس قبلی 2- نوشتن کلمات هم معنی و مخالف درس دو فارسی توسط دانش اموزان
تکلیف: 1-از کلمه های هم معنی و مخالف درس 2 فارسی یک خط نوشته شود . 2-از کلماتی که دارای نشانه ی ر تا ش هستند، دیکته ی شب نوشته شود. 3- دفتر مشق دانش اموزان در روز *دوشنبه* همراه آن ها باشد . 4- کتاب کار ریاضی دانش آموزان در کلاس گذاشته شده است . نکته : 1- دانش آموزانی که به هر دلیل در روزهای آموزشی غیبت دارند به دلیل محدودیت زمانی کلاس های درسی ،*مسئولیت آموزشی* دروس مربوطه به عهده ی خودشان بوده و تمام مواردی که جهت *همراهی با آنان* در کانال یا پورتال گذاشته می شود ، بررسی شود و به دفتر یا کتاب خود انتقال بدهند.

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- برگزاری دیکته ی کلاسی در خارج از کلاس .(کلاس بدون دیوار)

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: تدریس درس 3 چک کردن تکالیف
تکلیف: به داستان های صوتی گوش داده شود صفحه 30 حل شود دانش آموزانی که تمایل دارند در مسابقه شرکت کنند،نقاشی یا پوستر مربوط به سواد مالی در سایتی که در گروه ارسال شده ،بفرستن و یا می توانند خاطره ای که مربوط به سواد مالی می‌شود مانند ذخیره کردن پول،هدر ندادن پول و .... را تعریف کنند و در فیلم توضیح بدن و برای سایت ارسال کنند کسانی که شرکت کنند ستاره دریافت می‌کنند (اجباری در شرکت در مسابقه نیست) تا امشب فرصت هست برای شرکت در مسابقه

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما آموزش شاه را داشتیم. شاه به هر طرف که خواست می تواند برود ولی فقط یک خانه. شاه مهمترین مهره در بازی شطرنج محسوب می‌شود.هرگز دو شاه به هم نزدیک نمی شوند، حتما باید یک خانه بین آنها خالی باشد (چه در عرض ،چه در ستون و چه در قطر ) هیچ مهره ای نمی تواند شاه رادبزند .فقط می توانیم به شاه کیش دهیم ،کیش یعنی : ای شاه خانه ای که تو در آن قرار داری زیر ضرب است و تو باید از آنجا بروی. وقتی شاه کیش شد ،سه کار می‌تواند انجام دهد. یا مهره کیش دهنده را بزند ،یا مسیر کیش را ببندد و یا اینکه فرار کند. ما به بچه ها می گوییم: کیش که شدی چکار کن؟ بزن و ببند فرار کن. حتما عزیزانمان روی کیش دادن به شاه و رفع کیش کار کنند. ممنون.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و وقت به خیر . فعالیت های انجام شده در کلاس : 1- تکرار و تمرین موضوع "مانده و گذشته" در ساعت 2- انجام تمرین های صفحه ی 11 و 12 3-تدریس اعداد منتج به هفت با استفاده از چینه
تکلیف: 1-انجام سوال 2 و قسمت خلاق باش صفحه ی 12 از کتاب ریاضی. 2-تمرین و تکرار مطالب آموزش داده شده. 3-بررسی و چک کردن مجدد تمرین های انجام شده از کتاب ریاضی توسط دانش اموز . نکته : یادآوری : برای روز یکشنبه دوبسته چینه همراه برخی از دانش اموزانی که امروز فراموش کرده بودند بیاورند،باشد

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: فعالیت های انجام شده در کلاس : بردن دانش اموزان به ازمایشگاه و انجام ازمایش چگونگی تصفیه ی اب .
تکلیف: مطالعه ی درس اول و دوم از کتاب علوم

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-نوشتن سوالات درس دوم از کتاب هدیه .
تکلیف: 1- مطالعه ی دروس 2-انجام تمرین های صفحه ی 16 از کتاب هدیه

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب بررسی انواع درد (احساسی و جسمانی) انجام شد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت ص 26 کتاب نحوه ایجاد پوشه در درایوها آشنایی با درایوها و باز کردن پوشه file explore
تکلیف: ندارند.

بازی دبستانی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: انجام بازی با هدف افزایش دقت و تمرکز و هماهنگی دست و چشم دانش اموزان

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: فعالیت های انجام شده در کلاس : 1- انجام صفحه ی 21 از کتاب کار علوم .
تکلیف: 1- مطالعه ی دروس روز شنبه . 2- تکرار و تمرین دروس و مطالب ارائه شده در طی هفته.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و وقت به خیر . فعالیت های انجام شده در کلاس : 1- تکمیل تمرین های درس کتاب خانه ی کلاس ما از کتاب کار فارسی.(برخی از تمرین ها که مربوط به خانه و روزهای قبل بوده و دانش اموز انجام نداده است ، کامل شود) 2- ایجاد انگیزه ی درس مسجد محله ی ما (پخش کلیپ) 3- پخش فایل صوتی درس مسجد محله ی ما 4- روخوانی و زیر خط دار کردن کلمات مهم درس دوم .
تکلیف: 1- یک خط از کلمات مهم درس دوم(مسجد محله ی ما) نوشته شود. 2- انجام ارمغان هفته شماره( 4 )

هوش و ریاضی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: فعالیت های انجام شده در کلاس: 1- انجام تمرین شماره ی 2 از صفحه ی 10 کتاب هوش و ریاضی. 2-برخی از دانش اموزان سوال 2 صفحه ی 10 را بدون درخواست دبیر انجام داده اند ، لطفا جواب های داده شده با جواب هایی که دانش اموزان به همراهی دبیر در کلاس پاسخ داده اند چک و بررسی شود .(تصاویر داخل کانال گذاشته می شود) نکته : 1- به غیر از موارد ضروری (برخی از دانش اموزان نیاز به تمرین بیشتر و انجام تکالیف بیشتر در برخی از مباحث دارند)فقط تکالیفی که معلم درخواست کرده انجام شود. 2-کتاب های درسی مربوط به معلم پایه فقط طبق برنامه ی درسی اورده شود مگر اینکه دبیر درخواست اوردن کتاب خاصی را داشته باشد.(این مورد به دفعات به دانش اموزان و اولیا داخل کانال و پورتال اطلاع داده شده است.) 3-تمام کتب مربوط به دبیر پایه در روز چهارشنبه(امروز)به دانش اموزان تحویل داده شده است . 4-به دلیل جلسه ی روز چهارشنبه تصحیح کتاب کار ریاضی به هفته ی اینده موکول شد .

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و روز به خیر . فعالیت های انجام شده در کلاس : 1-یاداوری مانده و گذشته در ساعت 2-نوشتن تمرین مربوط به ساعت در دفتر 3-انجام صفحه ی 20 از کتاب کار (به عیر از قسمت ت )
تکلیف: انجام صفحات 25 ، 24 ، 21 از کتاب کار ریاضی. نکته : 1- تمرین ها توسط خود دانش اموز پاسخ داده شود. 2- چهارشنبه کتاب کار ریاضی برای چک شدن اورده شود . *در صورتیکه دانش اموز بعد از چندین بار خواندن سوال ، متوجه ی پرسش مربوطه نشد، اولیا فقط توضیح دهنده ی سوال باشند و پاسخ به دانش اموز گفته نشود. تشکر .

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: به دانش آموزان دیکته ی شماره 4 با موضوع (ساخت جمله با استفاده از کلمات) گفته شد .
تکلیف: دفتر دیکته چک شده و تحویل دانش اموزان داده شده است . نکته : 1- لطفا امضای تمام دیکته ها توسط اولیا فراموش نشود. 2-صحیح اشکالات هر دیکته حتما نوشته شود . 3-کتاب کار فارسی دانش اموزان چک شده و در روز چهارشنبه همه ی کتاب کارها تحویل دانش اموزان داده خواهد شد . یاداوری: کتاب کار ها طبق برنامه ی کلاسی آورده شود (مگر مواردی که دبیر در خواست اوردن کتاب در روز خاصی را داشته باشد.)

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: فعالیت فعالیت این جلسه در راستای اجرای استعدادیابی نقاشی با موضوع کتاب، داستان مورد نظر برای دانش آموزان به طور مفصل و کامل خوانده شد و طبق توضیحات گفته شده در جلسه برای اولیا، دانش آموزان شروع به کشیدن و اتود زدن طرح اولیه خود نسبت به برداشتی که از موضوع داستان داشتند کردند. طی دو جلسه طرح های خود را کامل میکنند و اشکالات را رفع و طرح نهایی روی مقوا انتقال داده میشود و رنگ آمیزی با متریال دلخواه شروع میشود
تکلیف: لطفا در تمامی جلسات دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنون

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: جشنواره بادبادک ها با محوریت احساسات منفی به مناسب هفته سلامت روان دپارتمان روانشناسی دبستان علوی برگزار می کند لطفا شنبه 29 مهر 1402 عزیزانم با بادبادک به مدرسه بیایند. عزیزانم لطفا شب گذشته احساسات منفیتون رو روی بادبادک بنویسید. مثل خشم (چیزهایی که خشمتون رو به وجود میارن)، غم، ترس و نگرانی هاتون (چیزهایی که باعث غم و نگرانی یا ترس های شما میشه) رو روی بادبادک ها بنویسید و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. (میتونید به جای بادبادک، بادکنک هم همراتون باشه) قراره مثل همیشه کلی خوش بگذره و حال دلمون خوب بشه

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تقویت مهارت دستکاری هماهنگی توجه و سرعت عمل مهارت های حرکتی پایه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: