فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و روز به خیر. فعالیت های انجام شده : 1-مرور دروس گذشته 2- انجام چگونگی قلم زنی گیاهان (شناخت یکی از راه های تکثیر گیاهان)
تکلیف: 1- روز سه شنبه ارزشیابی شفاهی دروس برگزار خواهد شد لطفا دروس فارسی ، ریاضی و ..مطالعه و مرور شوند. 2- دانش آموزانی که طی روزهای گذشته غایب بوده اند دفتر مشق خود را تکمیل کرده و فردا تحویل دبیر داده شود. 3-ارمغان 15 تا 10 جهت بررسی مقایسه ای روال آموزشی بچه ها داخل مدرسه می ماند و از ارمغان شماره ی 16 مانند روال گذشته برگه ها تصحیح و در اختیار دانش آموزان قرار داده خواهد شد.

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری دیکته ی نشانه ها .
تکلیف: *روز سه شنبه* دفتر دیکته ی دانش آموزان تحویل داده خواهد شد .

قرآن دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- برگزاری ارزشیابی شفاهی دروس 2-تدریس حمزه
تکلیف: 1- هفته ی آینده آزمون شفاهی روخوانی دروس گرفته خواهد شد . 2- دانش آموزان* سه سوره * از کتاب قرآن به دلخواه انتخاب کرده و تا دوشنبه ی هفته ی آینده حفظ کرده و از آن ها پرسیده خواهد شد.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس16حرف ط بامثال ازکلمات وتوضیحات مربوط هرجلسه تدریس وتمرین شد.همکاری کل بچه هادرمثال زدن کلمات.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: صفحه43دردفترنوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز مروری بر آموزش های جلسات گذشته داشتیم (آموزش قانون ، قانون دوستی،)

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . فعالیت های انجام شده: 1-ارائه ی نمونه سوالات مربوط به جمع و تفریق فرایندی در اعداد سه رقمی و حل مسئله به روش زیر مسئله
تکلیف: نمونه سوالات دفتر و کتاب در رابطه با حل مسئله به راهبرد زیر مسئله تکرار و تمرین شود.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: مرور دروس
تکلیف: انجام درس فردوسی از کتاب نگارش

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس شانزدهم (بسته بندی) تدریس شد. راجب درس بسته بندی و مزایای آن صحبت شد. پاورپوینت بسته بندی ارائه شد و در رابطه با آن با بچه ها صحبت شد. انیمیشن بسته بندی غیر قابل نفوذ گذاشته شد. انیمیشن طنز بسته بندی دیرین دیرین گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس شانزدهم صفحه 120 را انجام دهند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی آموزش مات لگال را داشتیم ،در این مات ما شاهد بودیم که چطور سفید از نقاط ضعف سیاه استفاده کرده و با قربانی کردن وزیر خود ،توانست در دو حرکت حریف را کیش و مات کند. موارد که در این بازی‌ها عزیزانمان باید بدانند ،آنست که حتما توجه نمایند که اگر دامی برای حریف می گذارید فکر آنکه اگر حریف در دان نیفتاد چکار خواهیم کرد را بدانند ،یعنی طوری نباشد که خودمان آسیب ببینیم، پس باید تمامی جوانب دام خود را بدانیم . در مات لگال من با توضیح وضعیت های مختلف به بچه ها نشان دادم که چگونه باید حرکت مناسب را پیدا کنند . من در زیر بازی را ارسال می کنم لطفا در منزل با عزیزانمان حتما بازی کرده و تمرین حل نمایید. متشکرم.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده : 1-مرور و تکرار جمع و تفریق فرایندی در اعداد سه رقمی 2-تدریس حل مسئله به روش زیر مسئله(صفحه ی 99 و 98)
تکلیف: 1-انجام سوال 1 الگویابی کن صفحه ی 98 2- انجام الگویابی کن صفحه ی 99 3-مطالعه / تکرار و تمرین سوالات انجام شده ی صفحات 99 و 98 از کتاب ریاضی ( در منزل به منزله ی تثبیت یادگیر از دانش آموزان برای هر موضوع تدریس شده و جدید در تمامی دروس توضیح و ارائه خواسته شود )

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
تکلیف: 1-انجام صفحه ی 73 و 72 از کتاب نگارش فارسی

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-تدریس درس 13 3-انجام صفحه ی 65(امین و مینا)
تکلیف: آزمون درس اول تا سیزدهم

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار تایپ ده انگشتی در نرم افزار typing master pro انجام شد. دانش آموزان نحوه تایپ حروف بزرگ و کوچک را یاد گرفتند

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: رفع اشکال پرسش و پاسخ تدریس صفحه ی 68
تکلیف: مطالعه ی دروس .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده : 1-ارزشیابی شفاهی دروس 2- تدریس افعال گذشته(صفحه ی 75)
تکلیف: 1- مطالعه ی دروس . 2- انجام ارمغان هفته (قسمت هایی که تدریس شده است انجام شود ) 3-دفتر مشق دانش آموزان تصحیح و تحویل داده شود (توسط اولیا چک شود و نکات ذکر شده، برطرف شود)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: