فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر . نام درس :علوم شرح فعالیت ها: یادآوری چرخه ی آب ایجاد انگیزه : فیلم آموزشی استفاده از ماسک های آموزشی نمایش
تکلیف: 1-رسم نقاشی چرخه ی آب در دفتر تابستانه (بخش علوم ) نکته : دفتر دانش آموزان برای ارائه ی تکالیف توسط دبیر گرفته شده و تا روز نهایتا چهارشنبه (پس فردا )تحویل داده خواهد شد .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام نام درس : فارسی موضوع :یادآوری نشانه های فارسی ایجاد انگیزه : استفاده از بازی کارت نشانه ها و توپ
تکلیف: با استفاده از نشانه هایی که دبیر داخل دفتر تابستانه ی (بخش فارسی) دانش آموزان نوشته است کلمه ساخته و با هر کلمه یک جمله بسازند . نکته : 1- امروز دفتر دانش آموزان به دبیر تحویل داده شده و تا روز چهارشنبه به آن ها داده خواهد شد . 2- برای روزهای اردو قمقمه به همراه خوراکی سالم همراه دانش آموزان باشد . 3-تا روز چهارشنبه 3 قطعه عکس 4× 3 برای برد تشویقی و آموزشی همراه دانش آموزان باشد. 4- لطفا تکالیف کامل و به موقع ارائه شود . 5- روزانه تکالیف توسط دانش اموزان در کلاس نوشته شده و در منزل توسط خود بچه ها چک شود .(لطفا هر روز دفتر چه یادداشت همراه دانش آموز باشد)

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد: The name is S_The sound is_____ بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
تکلیف: برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: شرح فعالیت ها : خوش آمدگویی معرفی دبیر و دانش آموزان معرفی رقم و عدد ساخت عدد از طریق رقم جاگذاری اعداد در جدول ارزش مکانی
تکلیف: 1- بر روی سه برگه ی A4 با استفاده از حبوبات از ارقام نه تا صفر سه عدد به دلخواه ساخته و در جدول ارزش مکانی(جدول با استفاده از حبوبات رو برگه درست شود) قرار داده شود . 2- با استفاده از * نی * و *کش پول یا روبان* برای اعداد ساخته شده ی فوق ، بسته ی ده تایی و یکی درست شود . یادآوری : تکالیف فوق برای روز یکشنبه هفته ی آینده آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: با عرض سلام و ضمن تبریک سال تحصیلی جدید.اولیای عزیز امروز مبحث Greeting (احوال پرسی)تدریس شد.بچه ها باید این سوال و جواب ها را تمرین کنند.1.what is your name?2.what is your last name?___حتما در جواب سوال ها جمله کامل بگویند.عزیزان فردا دفتر 3 خط حتما همراه بچه ها باشد.ضمنا یک مداد به عنوان هدیه خوش آمدگویی تقدیم پسران عزیزم شد.
تکلیف: تکلیف ندارند اما مطالب شفاهی حتما تمرین شود.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با توجه به طرح درس که آموزش نقاشی شخصیت های کارتونی بود، نقاشی گارفیلد را یاد گرفتند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین. بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتم وگیم
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری. توجه به ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی. دانش آموز با شنیدن عدد 3 روی پا بزند. دانش آموز با شنیدن عدد 5 دست بزند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: